En jaksa enää :´´(
Olen nyt ollut työttmänä 4kk ja juuri sain tietää etten tullut valituksi tähän viimeisimpään paikakan jota hain. En vaikka haastattelu meni hyvin, puhuivat siihen malliin että paikka hyvin todnäk on minun, heille jäi ns hyvä maku kuulema jne.
Mulla on koko työelämä ollut pätkää pätkän perään eikä ikinä esim kunnon kesälomaa vaan työttömänä ja niin että esim lomarahailo ollut + - 0.
Jatkuvaa epävarmuutta ja viime keväällä alkanut vanne puristamaan kurkussa kun tiennyt että toukokuussa taas työtö loppuu eikä uudesta tietoa.
Äitiysloman sijaisuuksia, opiskelusijaisuuksia, kokeiluluonteisia juttuja kunnalla yms.
Nyt on tilanne vielä senkin takia paskamainen etten saa vakipaikkaa ilman yhtä opiskelupätkää (vaikka laki ei vaadi kys pätkää vaan ylipäänsä koulutuksen alalla joka mulla siis on JA 9v kokemus) enkä ole onnistunut saamaan työnantajaa joka ottaisi oppisopimuksellekaan.
Tuntuu että kaikki ovet ja ikkunat ja kaiki on paiskattu kiinni minun osaltani, olen täysin umpikujassa, hyödytön ja luuseri.
Oksettaa, pää halkeaa ja itken.
Sitten vaan tekemään keikkatyötä vaikkapa Seurelle, tutkia päivittäin sivujaan ja toivoa että olisi töitä jossakin ei ihan hevon kuusessa asti kun on nuo omatkin lapset ja saisi sitten sen keikan minkä haluaisi eikä joku muu veisi sitä.
Entäs se jos ei keikkaa olekaan 4-5-päivän vkossa, teenko persnettoa vai + - 0 ja raadan about hyväntekeväisyyden nimissä?
Toki se on parempi kuin vieläkin pidempi työttömyysjakso, mutta ei sillä eletä ja maksella asuntolainaa, ruokaa, muita laskuja jne.
Mulla on nyt voimat loppu enkä näe kuin mustaakin mustempaa:´´´(
Kommentit (32)
jos rekrytoijat lukevat tätä palstaa. Ap on kesän mittaan laittanut monia tuon tyyppisiä viestejä ja sellaisia joissa haukkuu haastattelijaa tai haastattelutilannetta.
Mol:in sivulla on kai haku, tosin voit olla suoraan yhteydessä omaan hr:mmekin.
Tsemppiä!
Sehän onkin hyvä ratkaisu työttömyysongelmaan: aletaan kaikki puhelinmyyjiksi ja yritetään myydä ja tyrkyttää toisillemme jotain turhaa, johon ei ole rahaa (provisiopalkalla).
Vielä tarkennus: 5v. ko. firmassa olen ollut töissä, kk-palkka, vakituinen työsuhde, ei puhelinmyyntiä.
Jos ihminen ei halua tehdä töitä, saa toki heti heittää "puhelinmyyntiä provisiopalkalla, mä en ala" -kortin kehiin ; )
Kyllä se vaan on puhelinmyyntiä(kin). Nettisivuilla annetaan niin mairea kuva yrityksestä: "ei ikäsyrjintää, ole sellainen kuin olet, työ on mielekästä ja vaihtelevaa" ja muuta paskaa..."
Totuus löytyy kuitenkin täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8275785
Vai mitä ajat takaa tuolla käytökselläsi? et ainakana pahempaa mieltä sa aminulle aikaiseksi joten siinä mielessä voit lopettaa ja yrittää vaikka kasvaa aikuiseksi!!
Kyllä, sama hlö olen kuin linkkisi hlö mutta mitä sitten? en ole mielestäni kohtuuttomia vaatinut tai odottanut vaan sitä tunneälyn käyttöä ja ihan perus käytöstapoja joihin kuuluu mm se että ihmisiä ei rokoteta löyhäsäs hirressä eikä lupauksia pidetä.
Mutta sitähän ei työtön saa edellyttää, paska kun on.
Asiasta kymmenenteen, mites tuo Kelan maksama työttömyystukea vastaava summa jos väh8v työkokemusta ja sen tuen saa, mites sitten kesäaikana jos/kun ei töissä ole eikä opiskele?
Mitä rahaa silloin saa vai saako mitään? normistihan olen saanut tätä ansiosidonnaista kesällä kun työsuhteet päättyneet toukokuun lopussa ja se summa on laskettu edellisen 34 työvkon tuloista.
Mutta jos opiskelee ja saa sitä summaa jo valmiiksi niin entäpä kesä?
Ja vähentääkö tuo sitten niitä ansiosidonnaispäiviä tuo opiskeluaika eli niitä n.500-päivää jonka ajan siihen ansiosidonnaiseen on oikeutettu?
Juu ja yritin jo soittaa mm Kelaan mutta ylläripylläri siellä vain jonotetaan..
ap
Kyllä se vaan on puhelinmyyntiä(kin). Nettisivuilla annetaan niin mairea kuva yrityksestä: "ei ikäsyrjintää, ole sellainen kuin olet, työ on mielekästä ja vaihtelevaa" ja muuta paskaa..."
Totuus löytyy kuitenkin täältä:
<a href="http://keskustelu.suomi24.fi/node/8275785" alt="http://keskustelu.suomi24.fi/node/8275785">http://keskustelu.suomi24.fi/node/8275785</a>
Yrityksessä toimii outbound-tiimi (=puhelinmyyntiä), mutta pääsääntöisesti meillä tehdään inboundia ja BO:ta.
Minä viihdyn viiden vuoden kokemuksella, kk-palkalla ja 6vk:n vuosittaisella palkallisella vapaalla. Lisäksi toimipisteessämme on erittäin hyvä henki ja mukavat työkaverit sekä esimiehet.
Toki on niin etteivät kaikki viihdy, mutta niinhän se on joka työpaikalla.
Oletko itse ollut GoExcellentillä töissä vai perustuuko tietosi suomi24.fi:n keskustelupalstaan?
eikä se edes toimi tällä paikkakunnalla. Luotan kuitenkin enemmän ihmisten hlö-kohtaisiin kokemuksiin kuin korulauseisiin yrityksen nettisivuilla.
eikä se edes toimi tällä paikkakunnalla. Luotan kuitenkin enemmän ihmisten hlö-kohtaisiin kokemuksiin kuin korulauseisiin yrityksen nettisivuilla.
Kaikki firmat pyrkivät antamaan itsestään sokerisen kuvan nettisivuillaan ja mainoksissa. Jokaisessa firmassa lienee myös sekä tyytyväisiä että tyytymättömiä työntekijöitä. Uskoisin, että tyytymättömät kirjoittelevat huomattavasti enemmän huonoista kokemuksistaan netissä kuin me tyytyväiset.
Omalla kohdallani voin suositella ko. yritystä.
Vai mitä ajat takaa tuolla käytökselläsi? et ainakana pahempaa mieltä sa aminulle aikaiseksi joten siinä mielessä voit lopettaa ja yrittää vaikka kasvaa aikuiseksi!! Kyllä, sama hlö olen kuin linkkisi hlö mutta mitä sitten? en ole mielestäni kohtuuttomia vaatinut tai odottanut vaan sitä tunneälyn käyttöä ja ihan perus käytöstapoja joihin kuuluu mm se että ihmisiä ei rokoteta löyhäsäs hirressä eikä lupauksia pidetä. Mutta sitähän ei työtön saa edellyttää, paska kun on. Asiasta kymmenenteen, mites tuo Kelan maksama työttömyystukea vastaava summa jos väh8v työkokemusta ja sen tuen saa, mites sitten kesäaikana jos/kun ei töissä ole eikä opiskele? Mitä rahaa silloin saa vai saako mitään? normistihan olen saanut tätä ansiosidonnaista kesällä kun työsuhteet päättyneet toukokuun lopussa ja se summa on laskettu edellisen 34 työvkon tuloista. Mutta jos opiskelee ja saa sitä summaa jo valmiiksi niin entäpä kesä? Ja vähentääkö tuo sitten niitä ansiosidonnaispäiviä tuo opiskeluaika eli niitä n.500-päivää jonka ajan siihen ansiosidonnaiseen on oikeutettu? Juu ja yritin jo soittaa mm Kelaan mutta ylläripylläri siellä vain jonotetaan.. ap
Soita TE-keskukseen ja kerro haluavasi opiskella työttömyysaikanasi niin pääset eteenpäin. Miksi soittelet Kelaan ?
Ainakin työkkärin sivuilla linkitetään Kelan sivuille..
Milloin tuo 500-päivää sitten ns nollaantuu uudelleen vai eikö ikinä?
ap
Kyllä on jaksaminen vähissä, kun ei mitään valoa näy tulevaisuudessakaan.