Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua harmittaa viestit tyyliiin " miksi ostat halpaa tai osta tätä".

Vierailija
30.08.2011 |

Ei mulla ole varaa valita ostaa yhtään mitään.

Kaksi lasta ja laskujen jälkeen 400 €/kk taskussa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hymähdän niiden kysymysten esittäjien huonolle itsetunnolle. En voi käsittää että jollekin vaatteet ovat noin tärkeitä. Saatika että julkisesti arvostelee muiden valintoja, tosin raukkamaisesti nimettömänä.

Vierailija
2/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halpa aina huonoa ole, kokemusta löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan mihin on varaa. Ja joo, ei todellakaan ole varaa kalliiseen kuin pitkän säästämisen jälkeen. Aivan sama mitä muut ovat mieltä, ostan hmltä tai kirpparilta, halpahallit ja muut halpisketjut kuuluvat myös tähän. Minähän niihin vaatteisiin pukeudun, eivät arvostelijat. Eikä minun luonne/muu sisinmikälie muutu vaikka pukeutuisin jätesäkkiin. On niitä pinnallisia...

Vierailija
4/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla pärjää ja voi ostaa laadukasta käytettynä, jos lapsille tarvit jotain. Ja kaikkea ei todellakaan tarvitse ostaa ollenkaan, ihan turhaa suurin osa.

Täällä Espoossa esim. MLL kirppiksiä, joilta löytyy hyvät syys- ja talvivaatteet lapsille, ei ole pakko ostaa sitä suositeltua 200e haalaria.

Tottakai ne pakolliset ruoat ja pesuaineet ym. vie suurimman osan tuosta sinulle jäävästä rahamäärästä, mutta ei mikään katastrofitilanne!

Vierailija
5/5 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden huonolaatuisen tavaran ostaminen on epäekologista ja epäeettistä. Kalliskin tavara voi tietysti olla huono valinta. Hinta ei kerro kaikkea.

Yritetään kierrättää mahdollisimman paljon! Sen takia kannattaa ostaa aina laadukasta ja kestävää, kun ostaa uutta. Sellainen kestää kierrätystäkin. Jos rahaa on vähän, kannattaa usein ostaa käytettyä. Kirpparit ovat täynnä hyvää tavaraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi