Saitko paremmat ja kauniimmat lapset mitä geeneilläsi ja tuurillasi uskalsit toivoa?
Kommentit (18)
Ovat liikunnallisesti ja musikaalisesti suuntautuneita, pitävät lukemisesta ja koulu sujuu hyvin. Mitä tulee ulkonäköön, niin ovat ihan kohtuullisen näköisiä, ei huomiotaherättävän sitä eikä tätä.
Tyttö varsinkin on nätti kuin nukke, mitä minä en ole koskaan ollut. Hyvä näin!
Minä olen aina ollut taipuvainen lihomaan, joudun tekememään kovasti työtä pitääkseni painon normaalina.
Olin koulussa kiusattu.
Lapsi on hoikka, lahjakas liikunnassa, ja suosittu niin kaverina kuin tyttöjenkin silmissä:D ( mikä nyt ei tärkein asia tietenkään ole, mutta tuon ikäiselle nostaa kyllä itsetuntoa)
objektiivisesti katsoen aika ruma. Mutta rakkaus oli sokea... Ja lapsi on kuitenkin varsin mukavan näköinen - ei perinyt huonoimpia ulkonäöllisiä piirteitä eksältä eikä minulta :)
olemme mieheni kanssa keskimääräistä kivemman näköisiä, joten söpöjä tiesin lapsistamme tulevan. Kääntävät päät minne ikinä menemmekin :)
Mutta esikoisemme on äärettömän hyvä piirtäjä, emmekä me osaa kumpikaan mieheni kanssa piirtää, se on hassua. Lapset ovat myös epätavallisen hyviä tekemään esim palapelejä ja niitä en osaa ite ollenkaan. Se on tainnut tulla miehen puolelta.
Tyttö on kaunis kun mikä. Minä olen normaalin nätti nainen, mies ei todellakaan mikään komistus (ainakaan "yleisen mielipiteen" mukaan eli siis mitä normaalisti pidetään komeana) minusta kylläkin seksikäs ja komea!
Ilmeisesti odotin rumempaa kun olin niin yllättynyt tytön kauneudesta. Samalla tuntuu että hänen kauttaan pystyn näkemään, mikä minussa on kaunista.
mutta ei niin että olisin jotenkin yllättynyt heidän hyvyydestään meidän geeneihin nähden. Ovat yllättäneet niin hyvässä kuin pahassakin, ja molemmat vielä ihan eri tavalla.
Ovat perineet molemmilta vanhemmilta parhaat puolet. Tosin eri lapsilla on eri asiat vahvempia, mutta kukaan ei ole varsinaisesti surkea missään, vaan vähintään keskitasoa kaikki kaikessa.
on vielä syntymättä, mutta ultrakuvien perusteella näyttää varsin kauniilta. On vielä mun näköinen, enkä mä varsinaisesti ole kaunis.
En ole erityisesti vielä ehtinyt toivoa mitään ulkonäöllisiä avuja. EHkä joitain tiettyjä henkisiä ominaisuuksia "haluaisin" lapselleni, ja toivoisin tietenkin, ettei olisi perinyt multa ADHD:ta. Sekä minä että mieheni olemme aika älykkäitä, joten sen perusteella voisi kuvitella, että lapsikin olisi suht älykäs, mutta eipä silläkään oikeastaan mitään väliä ole. Jokainen on omanlaisensa.
Kaikki ovat sanoneet, etteivät lapsemme näytä meiltä kummaltakaan. Mutta ovatkin anoppini näköisiä ja hän oli kaikkea muuta kuin kaunis:(
Kaiken lisäksi periytyi myös ei-toivottuja persoonallisuuspiirteitä kahdelle kolmesta lasten isän puolen suvusta. Kolmas lapsi on säästynyt näiltä kaikilta, Luojalle kiitos!
Vielä ei ole mitään todella yllättävää piirrettä tullut esiin, mutta toistaiseksi tuntuu siltä että ovat perineet ennemminkin kaiken positiivisen eikä juurikaan niitä negatiivisia piirteitä. Täytyy kyllä myöntää että noiden omien lapsieni suhteen en ole lainkaan objektiivinen. Molemmat ovat kauneimpia lapsia jotka tiedän ja älykkäitä ja musikaalisia ja... :D
Tosin sitten vielä on varsinkin vanhemmalla lapsella hoksottimet erityisen kohdallaan. Oppinut lukemaan tosi aikaisin ja osoittanut matemaattista lahjakkuutta pienestä pitäen. Näitä ominaisuuksia meillä ei kummallakaan ole. Ruumiinrakenteeseen on sekoittunut parhaat puolet molemmilta.
Tytär on perinyt myös ruumiinrakenteeseensa parhaat puolet molemmilta. Herralle kiitos ettei perinyt sitä isänsä puolen naisilta ;)
Mutta kauneushan on katsojan silmissä, mutta siis ovat vielä "parempia" kuin osasin odottaa.
varsinkin kuopus on kyllä jostain ihan muusta puusta veistetty kuin me muut. Ripsetkin varmana 15cm pitkät ja pikimustat.. jäänsinisillä silmillä ja vaalealla tukalla.
isältään suorat hampaat, virheettömän ja upean ihon jne. Ruskeat silmät on sentään minulta. Kauniita lapsia.
omien geenieni ja kasvatukseni ansiosta muuten kaikin puolin mainiot lapset, paitsi ulkonäön osalta (olen aika tavallisen näköinen).
On vasta 1 lapsi 3 v ja hän on todella juuri niin mainio kuin odotinkin (kas ihmettä ;), mutta lisäksi todella kaunis - isänsä on komea.
lahjakkuus joka on opettajien mukaan ihan superia. Miehellä oli yläasteella joka vuosi ehdot matikasta ja mä tuplasin lukion tokan matikan takia, eli olemme aivan onnettomia sillä saralla. En käsitä mistä on matikkageeni voinut lapsiin tulla. Jos en tietäisi, niin epäilisin etteivät ole mieheni lapsia. :=)