Ihmettelen näitä pariskuntia, jotka saattavat nussia vain
kerran kuussa tms. Kerran viikossa on jo harvoin.
Meillä vähintään kahdesti päivässä ja monesti jopa kuusikin kertaa.
Yhdessä oltu 17v ja lapsia kolme
Kommentit (51)
kerran kuussa tms. Kerran viikossa on jo harvoin.
Meillä vähintään kahdesti päivässä ja monesti jopa kuusikin kertaa.
Yhdessä oltu 17v ja lapsia kolme
Olen kiimasta kipeä, raivoissani, vihainen ja surullinen. Mutta en pysty pettämäänkään. Ole iloinen, että miehesi on viriili.
Keskimääräinen yhdyntä kestää kolme minuuttia, kyllä siihen aika pitäisi löytyä.
Eihän tuota voi kutsua edes panoksi, pikaseksikaan. Mun miehen mielestä alle puolen tunnin sessio on pikapano! Kaikkeen sitä nainen voikin tyytyä....
Mä taas en halua missään nimessä mitään puolen tunnin hinkutusta. Pikapano paras pano.
komppaan edellistä, en oo koskaan ymmärtänyt miksi kukaan haluaa hinkuttaa (hyvä sana:D) tuntikausia ja niin että saa monesti.. kyllä mulla ainakin on tarpeet tyydytetty parhaillaan sen muutaman minuutin jyskytyksen tuloksena jolloin saan ison O:n :D
no makuja on tietenkin erilaisia vaan minä varmaan vaan nukahtaisin jos pitäisi sitä orgasmia vaan viivyttää ja viivyttää:DDDD (eikä tarkoita sitä että rojotan lahnana miehen alla)
Meillä joskus sorrutaan tuohon "pallopullapikapanoon"..:D
kuinka paljon muut harrastavat seksiä.
Meilläkin on aktiivista ja monipuolista seksiä mutta en nyt sentään kuutta kertaa päivässä haluaisi missään tapauksessa. Arkipäivänä ei edes ehtisi, mutta ei kyllä haluttaisikaan. Paikathan siinä kipeytyy niin itseltä kuin mieheltäkin.
Ap kuulostaa vähän oudolta, ei ole ihan normin rajoissa tuokaan enää. Jos tämän oli tarkoitus olla jotenkin kateutta herättävää niin ei onnistu, pikemminkin säälittävä pariskunta ap+miehensä. Myös loukkaavaa ihmetellä halveksivasti sitten muiden parien seksikertojen lukumääriä: eiköhän jokaisella parilla se olen heidän keskinäinen juttunsa. Just miehen kanssa sattumalta juteltiin näistä eilen (rakastelumme jälkeen) ja mies sanoi että mitä väliä joillain keskimääräistilastoilla, ei tämä ole mikään KILPAILU! Tuntuu vaan että etenkin täälla AV:llä todella on meneillään joku ihme kilpailu.
kyllä meillä sekstaillaan kerran päivässä vähintään. Usein esim. kolme kertaa..
Lasten ulkoillessa, tai kun vaikka pelaavat pleikkaria yläkerrassa sulkeudutaan vessaan jne, kyllä niitä tilaisuuksia tulee vaikka millä mitalla jos niitä haluaa järjestää. Iltaisin ja öisin tietty pidemmän kaavan mukaan kun lapset nukkuvat ja makkarin ovi on kiinni. Muuten vaan sitten päivän mittaan pieniä salaisia hetkiä yhdessä. Pysyy muuten parisuhde erittäin virkeänä ja halut korkeina molemmilla.
Lasten ulkoillessa, tai kun vaikka pelaavat pleikkaria yläkerrassa sulkeudutaan vessaan jne, kyllä niitä tilaisuuksia tulee vaikka millä mitalla jos niitä haluaa järjestää. Iltaisin ja öisin tietty pidemmän kaavan mukaan kun lapset nukkuvat ja makkarin ovi on kiinni. Muuten vaan sitten päivän mittaan pieniä salaisia hetkiä yhdessä. Pysyy muuten parisuhde erittäin virkeänä ja halut korkeina molemmilla.
muksut pelaamassa tai ulkona. Meillä kun he tuppaavat ravaamaan edestakaisin koko ajan.
Ei sillä, että haluaisin jotakin pikapanoja, joiden aikana täytyy koko ajan olla varuillaan, kuka seuraavaksi pamahtaa ovesta sisään. Mieluummin otan sen pitkän kaavan mukaan.
Ensinnäkin parisuhde kyllä useimmilla pysyy virkeänä vähemmälläkin, toisekseen mitä edes saatte irti noista "vessaan sulkeutumisista", kuulostaa pelkältä mekaaniselta aktilta, kun taas rakastelussa on kyse paljon enemmästä ja vaatii (ainakin useimmilla) tietynlaisen vireystilan. Jos pitkin päivää pomppii vessassa "asioilla" niin miten se pitkä kaava vielä jaksaa innostaa illalla, tai eikö teitä siinä vaiheessa jo muutenkin väsytä. Lapsiperheessä kun on muutakin hulinaa, jos ootte yhtään tästä realismista kuulleet. Ja töissäkään ilmeisesti ette käy?
56.
Ihan on tositarina, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Kyllä me saamme vessa-akteista vaikka mitä irti, se on tosi intohimoista ja suorastaan revitään vaatteet toistemme päältä sieltä, mies ottaa rajusti takaapäin ja molemmat on erittäin tyytyväisiä.
Me vain olemme pariskunta, joilla on vielä usean vuoden yhdessäolon jälkeen intohimoa, miehen kosketus sytyttää, samoin mies syttyy nopeasti. Tiedetään mistä naruista vetää, että toinen innostuu, ja ennen kaikkea pääasiassa on halu toista kohtaan sekä juurikin tämä intohimo. Ei ole mitään mekaanista suorittamista vaan ilotulituksia ja tunteita. Eihän se aina ole yhtä juhlaa, välillä on vähemmän riehakasta, mutta pääasiassa silti tuntuu yhä edelleen kuin ensimmäiseltä kerralta.
Töissä käydään, mies päivätöissä, minä vuorotöissä. Silti löytyy aikaa yhteisille hetkille.
Itse en tarvitse mitään tunnin lämmittelyä siihen, että herää, vaan pienikin kosketus, suudelma niskaan jne riittää.
Meillä menee erittäin hyvin ja ollaan äärimmäisen rakastuneita yhä. Surettaa pariskunnat, jotka kadottavat tämän yhteyden.
Lapsiperheessä on toki hulinaa ja välillä väsyttää, mutta miehen läheisyys on parasta mitä tiedän ja usein pelkät yöpusut johtavat pidemmälle. Minkäs teet, minulla on maailman haluttavin mies.
En tiedä miten arjen harmaus on sinut kuluttanut noin kyyniseksi, mutta kaikilla elämä ei ole tuollaista. Itselleni on osunut kohdalle mielettömän hyvä parisuhde ja aivan uskomaton seksielämä. En luopuisi tästä mistään hinnasta.
T: vastaaja 55
En tiedä miten arjen harmaus on sinut kuluttanut noin kyyniseksi, mutta kaikilla elämä ei ole tuollaista. Itselleni on osunut kohdalle mielettömän hyvä parisuhde ja aivan uskomaton seksielämä. En luopuisi tästä mistään hinnasta.T: vastaaja 55
Kuinka monta vuotta olette olleet yhdessä, kiinnostaisi tietää. Tosi hienoa kyllä että sulla on sattunut tuommoinen tuuri elämässä, monella ei ole noin. En ole itse tietääkseni (toivoakseni) ole mitenkään arjen harmaaksi kuluttama mutta myönnettäköön että 22 vuoden jälkeen meillä ei kyllä intohimoa ihan noin paljon ole, toisaalta ei tarvitsekaan, olemme tyytyväisiä omaan tapaamme. Miksi sitä tarvitsee ihmetellä jos kaikilla ei ole samoin kuin teillä? Silti voivat olla yhtälailla onnellisia pariskuntia!
Tosin et tainnut olla se Ap joka tätä muiden seksielämää ihmetteli, mutta kuitenkin.
Mä taas en halua missään nimessä mitään puolen tunnin hinkutusta. Pikapano paras pano.