Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen näitä pariskuntia, jotka saattavat nussia vain

Vierailija
29.08.2011 |

kerran kuussa tms. Kerran viikossa on jo harvoin.

Meillä vähintään kahdesti päivässä ja monesti jopa kuusikin kertaa.

Yhdessä oltu 17v ja lapsia kolme

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle tuskin riittää kuusikaan kertaa päivässä. Luultavasti pitää tyhjentää pussit työpäivänkin aikana muutaman kerran.

Vierailija
22/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me rakastellaan, eli seksiä on. Useita kertoja viikossa.. vaikka neljä pientä lasta..

Saattais olla ihan avartavaa kuunnella areensta perheen aika -ohjelma

http://areena.yle.fi/audio/1305800110062

ehkä seksuaalikasvatuksessa on menny joku pieleen, jos tuo nussiminen näyttelee niin suurta osaa parisuhteessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(työtä tms) niin toki mekin naitais kuin kanit. Mutta kun on työt ja työmatkat, lapset ja niiden harrastukset, siivousta yms pakollista kuviota päivisin niin kerran viikossa on pakko riittää. Kahdenkeskisillä lomilla sitten enemmän.

Vierailija
24/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä vaan se laatu.

N35 ja 20v yhdessä, lapsia 2kpl.

Vierailija
25/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpahan edes jotain tekemistä niiden pikapanojen ja palstailun välillä

Vierailija
26/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettele sen jälkeen, jos joku teidän perheessä joutuu tekemään vuorotyötä...ja vuorot voi olla tyyliin klo 16-04. Siinä on paha sekstailla aamuisin ja iltaisin, kun toinen joko on umpiunessa tai töissä. Ei siinä viitti herätellä, kun tietää että toinen on oikeasti uupunut. Kömpii vaan kainaloon nukkumaan sen viimeisen tunnin ennen oman kellon soimista.

Onneksi meillä seksi ei ole pallopullapikapano, sitten kun sitä on. Muuta halailua on paljon.

Vierailija
27/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök mikä sana - mulle ei tulisi mieleenkään puhua "nussimisesta" eikä sen puoleen kyllä "naimisesta"kaan...

Vierailija
28/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin harrastaisin seksiä mielelläni vähän useammin kuin nyt harrastetaan (n. kerta viikossa), mutta en nyt sentään kuutta kertaa päivässä! Auts! Mutta hieno juttu, että halunne kohtaa vielä noin monen yhteisen vuoden jälkeen! Näin ei ole kaikilla :-)

Vierailija
29/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sanoa ;-)... vaikkei nussita kuin kaniinit.

Vierailija
30/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen yhdyntä kestää kolme minuuttia, kyllä siihen aika pitäisi löytyä.

Kyllä kokonaisvaltainen nautinto on tärkeämpää,kuin yhdyntöjen kesto tai määrä.

Rakastelkaa tai nussikaan, kyllä se pikainen aamupano on ihan parasta varatun työkaverin kanssa, joka aamu.

Vierailija
31/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräinen yhdyntä kestää kolme minuuttia, kyllä siihen aika pitäisi löytyä.

Kyllä kokonaisvaltainen nautinto on tärkeämpää,kuin yhdyntöjen kesto tai määrä.

Rakastelkaa tai nussikaan, kyllä se pikainen aamupano on ihan parasta varatun työkaverin kanssa, joka aamu.

jotakin irti jostain pikapanosta, mutta minä en ainakaan. Kyllä vaatii lämmittelyä ennen kuin tämä kone lähtee käyntiin ja siihen ei riitä edes viisi minuuttia.

Vierailija
32/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa toi mun miehelleni, jonka mielestä pikapano ei ole todellakaan hyvää tai tyydyttävää seksiä. Minä välillä haluaisinkin ihan pikaisia, herra vaan ei katsos tykkää, ellei ole rauhallista ja pitkää sessiota.

Että ei se vaan naiset ole :)

(ja tarinaasi aamupanosta varatun työkaverin kanssa en usko :), fantasiaasi vaan)

Vierailija
33/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon vain, kärsitte seksiriippuvuudesta! (Provohan tää oikeesti on)

Vierailija
34/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja tarinaasi aamupanosta varatun työkaverin kanssa en usko :), fantasiaasi vaan)

mun kaveri käy pikaisilla huoltoaseman vessassa jos sattuu mukavasti menemään hoidon kanssa matkat "yksiin".

Vierailija
35/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kuussa tms. Kerran viikossa on jo harvoin.

Meillä vähintään kahdesti päivässä ja monesti jopa kuusikin kertaa.

Yhdessä oltu 17v ja lapsia kolme

Korvien välissä ei taida muuta sulla ja ukollas ehtiäkään pöristä kuin nussiminen.

Vierailija
36/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei olis totta? mun kaveri käy pikaisilla huoltoaseman vessassa jos sattuu mukavasti menemään hoidon kanssa matkat "yksiin".

Vai pikapanoja huoltsikan vessassa. Tosi ihqua :-D (hyi hitto)

Vierailija
37/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei olis totta? mun kaveri käy pikaisilla huoltoaseman vessassa jos sattuu mukavasti menemään hoidon kanssa matkat "yksiin".

Vai pikapanoja huoltsikan vessassa. Tosi ihqua :-D (hyi hitto)

Mutta eipä tuokaan harrastus päälle päin näy, joten mistäs sitä koskaan tietää sinunkaan kavereista ;)

Vierailija
38/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole siis määritellyt mitään kriteeriä sille mitä sen pitää olla tai kauinka kauan kestää!

Ei se ole pelkkää suunnitellusti lauantaina saunan jälkeen 2tuntia seksiä..

Joskus se voi olla hyvinkin pikanen pano joskus taas kestää kauankin ja olla monta kertaa peräkkäin rakastelua ja leikkejä. :)

Mä tykkään seksistä ja sitä kyllä harrastetaan meillä joskus paljon ja joskus vähän vähemmän!

Että näin meillä!

Vierailija
39/51 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa on jo harvoin.

Saat ihmetellä kyllä aika helvetin monen tilanteeseensa täysin tyytyväisen ja onnellisen perheen kohdalla, sillä lähempänä normia tuo kerta viikkoon on kuin tuo oma kuudestilaukeava pikapanijasi. Minä ihmettelen sitä! Outo ukko sulla, ei voi muuta sanoa. Ja outo olet itsekin.

Miten sun elämää hetkauttaa miten muilla on? Pidätkö kertaa viikossa tosiaankin säälittävänä? Kasva aikuiseksi.

Vierailija
40/51 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota voi kutsua edes panoksi, pikaseksikaan. Mun miehen mielestä alle puolen tunnin sessio on pikapano!

Kaikkeen sitä nainen voikin tyytyä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi