Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini oli varastanut minulta (taas) tupakkaa ja

Vierailija
29.08.2011 |

kun annoin kotiarestia päivän, sannoi että et voi minua estää menemästä jos haluan ja lähti.

Läksyt tekemättä, viimeksi tänään (taas) myöhästyi tunnin koulusta kun yötä myöten teki läksyjä vaikka ne piti olla jo tehtynä. (valehteli siis)

Illalla myöhästyi kotiintuloajasta tunnin "ukkosen takia", tosin tuskin edes aikoi tulla aiemmin kotiin koska kyyti oli tiedossa tuohon myöhäisempään ajankohtaan.

Neuvoja?!! Mulla menee hermot kohta!!! Koko viime vuosi oli älytöntä taistelua ja taas meno senkun jatkuu kun koulut alkoivat! :-/

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kielloilta menee pohja jos itse kessutat.

Vierailija
2/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juttelisin teinin kanssa, olisin kiinnostunut hänestä ja hänen elämästään, antaisin vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justjuu. Ja teillä ei kukaan ota olusta teinin nähden, koska muutoinhan kiellolta menee pohja? jne.

Lapset ei aina saa kaikkea mitä aikuiset, se on voi voi ja normaali lapsi sen tajuaa.

Vierailija
4/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Tietokone pois, viikkoraha pois, puhelin pois tietyksi aikaa jne.

Ja tuollainen tottelemattomuus ja kunnioittamattomuus tietäisi meillä moponkin jäähyttämistä, jos sellainen olisi. Kovat rangaistukset käyttöön. Rajat on rakkautta.

Minkä ikäinen teini on kyseessä?

Vierailija
5/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei otakaan, saati jätä keskaripulloja jääkaappiin houkutukseksi.

Vai että oikein houkutukseksi. No, ihan tiedoksi, saa sitä muualtakin kuin omasta jääkaapista. Katsooko vielä muumia ja titinallea?

Vierailija
6/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juttelisin teinin kanssa, olisin kiinnostunut hänestä ja hänen elämästään, antaisin vastuuta.

Paitsi lopettanut tupakanpolton. Senkin teen vielä.

Mutta suurin ongelma ei ole se, että on varastanut sitä tapakkaa, vaan ylipäänsä sääntöjen noudattaminen ja minun totteleminen.

Ap

Vierailija
7/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ei muka saa tehdä aikuisten juttuja kun menee asioilta pohja..

Aikuinen ei siis juo, polta, pelaa lottoa, pelaa pelikoneita, käy baareissa jne..

kun teinikään ei saa noita tehdä..

Vierailija
8/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olekaan niin hengenvaarallista kuin tupakka

Justjuu. Ja teillä ei kukaan ota olusta teinin nähden, koska muutoinhan kiellolta menee pohja? jne. Lapset ei aina saa kaikkea mitä aikuiset, se on voi voi ja normaali lapsi sen tajuaa.

Vierailija
9/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olekaan niin hengenvaarallista kuin tupakka

Justjuu. Ja teillä ei kukaan ota olusta teinin nähden, koska muutoinhan kiellolta menee pohja? jne. Lapset ei aina saa kaikkea mitä aikuiset, se on voi voi ja normaali lapsi sen tajuaa.

Vaan se, että menee niiltä kielloilta pohja, koska aikuinenkin jotain saa.

Vierailija
10/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuon kaiken.

Ja kun annan rangastuksia, seuraa tapan sitten itseni jutut jne.

En jaksaisi enää. Luulin että kesän aikana tilanne rauhottui mutta taas se alkaa.

ap

Vierailija
11/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut pointti viestissä mihin vastasin

aikuisen pitää lopettaa autoilukin voidakseen kieltää teiniään ajamasta autoa?

Höpöhöpö. Kiellolla on laillinen pohja. Jo se on yksin riittävä peruste kiellolle, teki aikuinen itse mitä tahansa.

Vierailija
12/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuon kaiken. Ja kun annan rangastuksia, seuraa tapan sitten itseni jutut jne. En jaksaisi enää. Luulin että kesän aikana tilanne rauhottui mutta taas se alkaa. ap

Vierailija
13/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, oonko mä ehkä vähän natsi, koska toihan on ihan naurettava rangaistus, meillä ton tason rangaistuksen saa 3-vuotias. Koululaisille vähintään viikko, ja meiltä ei todellakaan lähetä.

Ja aamulla väsynyt kakara potkitaan pihalle oikeaan aikaan, jos ei osaa itse mennä. Aivan yks hailee, ehtikö syödä aamupalan tai kammata tukkansa.

Vierailija
14/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuon kaiken.

En jaksaisi enää. Luulin että kesän aikana tilanne rauhottui mutta taas se alkaa.

ap

niin ei muuta kun yhteys johonkin auttavaan tahoon.

Vierailija
15/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiaan vastaan, toiset enempi ja toiset vähempi.

Olin kyllä tosissani ton tupakan kanssa, jos poltat tee se edes salaa. Vaikea se on perustella polttamisen typeryyttä, jos itse polttaa?

Vierailija
16/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa muuten neuvoa.

Varmaan tulisin hulluksi jos olisin sinun housuissasi- toisaalta olisiko pitänyt ottaa "löysät pois" kersalta jo aikaisemmin?

t. äiti jonka teinit 17,15 ja 13 eikä moisia ongelmia

Vierailija
17/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut pointti viestissä mihin vastasin

aikuisen pitää lopettaa autoilukin voidakseen kieltää teiniään ajamasta autoa?

Höpöhöpö. Kiellolla on laillinen pohja. Jo se on yksin riittävä peruste kiellolle, teki aikuinen itse mitä tahansa.

Mutta se jolle ekana vastasin, oli sitä mieltä, ettei teinin voi odottaakaan tottelevan jos aikuinen itse tekee jotain.

Vierailija
18/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuon kaiken.

ap

pennun kuriin.

Puhelin pois, netti pois. Et pese hänen vaatteitaan ym.

"Tapan itseni" uhkailuista tulee viikko lisää ilman noita juttuja.

Kyllähän nyt lapselle kuri saadaan jos halutaan.

Jos ei muu auta niin sitten joku lyhytaikainen huostaanotto tms. Mutta tyhjiö uhkailuja ei suustasi saa tulla ainuttakaan -jokainen uhkaus minkä uhkaat tehdä on myös toteutettava.

Vierailija
19/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiaan vastaan, toiset enempi ja toiset vähempi.

Olin kyllä tosissani ton tupakan kanssa, jos poltat tee se edes salaa. Vaikea se on perustella polttamisen typeryyttä, jos itse polttaa?

vastataan kysyttäessä, että se on typerää ja sitä ei kannata ikinä edes kokeilla. Äiti on pöhkö kun moisen aloitti, mitä vaikeaa muka? Kyllä aikuisen täytyy osata myöntää oma typeryytensä ja minä poltan jatkossakin omassa kodissani (ulkona) juuri silloin kun haluan. Eiköhän sitä tupakkaa näy leffoissakin ja katukuvassa jne....

Vierailija
20/30 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuossa yhteydessä vain teatteria, ja ne voi jättää omaan arvoonsa.

Jos tavaroiden takavarikointi määräajaksi ei auta, mitä jos alat hankkiutua kamoista eroon kokonaa. Ja uutta ei tilalle koskaan. Puhelin tietysti paha, koska vaikka se todnäk on teinillekin tärkein, se on myös sinulle tapa saada hänet kiinni. Mutta jos on henk koht televisioita, pelikonsoleita jne, myyntiin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi