Barbie-elokuva arvostelu
Vitsit mikä pettymys! Elokuva oli tehty kuin 5-vuotiaan kynästä. Ei mitään syvällisyyttä tai sielua. Kuitenkin elokuva oli suunnattu aikaisemmalle yleisölle ja jopa Hollywoodin trendikkäimmillä näyttelijöillä saa aikaan sieluttoman elokuvan. Plus ihan kui minua äitinä olisi dissattu useammassa kohdassa. Esimerkiksi alussa heitettiin vauvanuket, sillä aikuinen urabarbie on arvokkaampi kuin minä äitinä.
Kommentit (201)
No onhan se äitiys vanhanaikaista ja epämuodikasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole joku woke-elokuva, olen ymmärtänyt?!
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Miten niin ei ole? Elokuvassa Barbiella on lättäjalat, mikä on keksitty vain woke-elokuvaa varten. Oikeassa elämässä Barbie on täydellinen.
Voiko tämän Barbie-elokuvan mennä katsomaan 7v ja 8v kanssa? (Osaavat lukea tekstit) Onko enemmänkin aikuisille suunnattu leffa?
Elämme postmodernia aikaa. Elokuvan arvostelun tärkein kriteeri on woke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämme postmodernia aikaa. Elokuvan arvostelun tärkein kriteeri on woke.
Turpa kiinni.
Sano Barbie.
jo trailereiten perusteella voi päätellä ettei välttämättä kannata mennä katsomaan.
Ei ollut niin hauska kuin toivoin mutta parempi kuin paska.
Barbi on nainen joka haluaa olla mitä tahansa, paitsi äiti, se ei kiinnosta häntä. Ken on hänelle asuste, barbin talo on pinkki koska se osoittaa, että se on Barbin talo, ei Kenin talo, ei barbin isän talo vaan Barbin oma talo. Kaikki mikä on pinkkiä tai pastellia on Barbin. Ja siksi Barbi on hieno hahmo, elokuvalle ei voi mitään jos oli huono.
Ja nyt laitan pinkistä radiostani musiikkia. Se on pinkki koska en jaa sitä yhdenkään miehen kanssa eikä minulla ole pakko olla rumaa mustaa tyhmää radiota siksi kun miestä oksettaa kaikki pinkki.
Hyvin hypetetty elokuva joka saa mammat ostamaan Kiinassa tehtyä barbiekrääsää.
https://www.rottentomatoes.com/m/barbie
Ainakin Rottentomatoesissa saanut yleisöltä ja kriitikoilta erittäin hyviä arvosteluja.
Ilmeisesti sisältää enemmänkin yhteiskuntakritiikkiä kuin wokea. Ja lapset ei ymmärrä elokuvan juttuja, mutta voivat tietysti käydä katsomassa elokuvan visuaalista antia.
Eli ap on nähnyt sen ekan trailerin, joka julkaistiin muutama kuukausi sitten. Ei elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Onhan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.rottentomatoes.com/m/barbie
Ainakin Rottentomatoesissa saanut yleisöltä ja kriitikoilta erittäin hyviä arvosteluja.
Ilmeisesti sisältää enemmänkin yhteiskuntakritiikkiä kuin wokea. Ja lapset ei ymmärrä elokuvan juttuja, mutta voivat tietysti käydä katsomassa elokuvan visuaalista antia.
Rottentomatoes on nykyään feikkisivusto, ollut jo kauan.
https://www.metacritic.com/movie/barbie
4.6/10 katsojien arvio.
Täällä ei vielä poisteta negatiivisia arvosteluja.
Elli678 kirjoitti:
Voiko tämän Barbie-elokuvan mennä katsomaan 7v ja 8v kanssa? (Osaavat lukea tekstit) Onko enemmänkin aikuisille suunnattu leffa?
Ei mielestäni ihan noin pienille vielä aukene. Teineillekään ei varmaan kaikki, vaikka paremmin jo kohderyhmää. Av-mammoille sopiva, äitiydestä ja naiseudesta juttua. Hämmästelin kyllä vähän miesten dissailua.
Barbie-elokuva oli mainio ja yllättävän rohkea kannanotto nykyaikaan, noin yhdysvaltalaisesta vinkkelistä.
Elokuva on suunnattu ennemmin nuorille aikuisille kuin lapsille - saati ikälopuille. Elokuvaa ei ole dubattu, joka itsessään kertoo sen puolesta jotakin. Näin teatterissa, kun jotkut olivat tuoneet 5v lapsensa katsomaan aikuisten leffaa. Eihän ne raukat osaa lukea saati ymmärrä aikuisille suunnatuista heitoista mitään.
Hyvä, että menin katsomaan. Kiitos erinomaisten arvosteluiden.