Otanko mä tuon 10kk työn vastaan vai aloitanko lyhyiden keikkojen tekemisen Seuressa??
Tänään pitäis päättää ja en tiedä, puolensa kai molemmissa, tuoss apidemmässä olis toki sairasuapäiväasiat paremmin eli eivät 50% palkalla tai jopa palkatta vaikka Seuren keikka sekin on.
Työajat olis 7-14 ja kun aamuvuoro osuu pe niin vuoro olis 7-12, muuten vuorot menis 7.30-16, 8.30-16.30 ja 9.30-17
Työmatka 1 bussilla 25-30min ja pysäkeiltä kotiin tai töihin kävelymatkaa 300m.
Kommentit (7)
Jos saat 10 kk varman paikan kuin ehkä jotain keikkoja joskus, niin mitä miettimistä siinä on?
Ja saisin valita työpisteet itse mihin menen, jos menen. Ei paljoa silloin puristäisi esim joku huono ilmapiiri työpaikalla kun tekis vaan sen päivän-kaksi ja lähtis pois.
Plus että saisin lomarahat normliksan päälle=300-400e parempi liksa/kk.
Toki sitten olis nuo ongelmat oman tai lasten sairastelun suhteen.
Ja saisin päättää teenkö esim 4-päiväisen vkon vai 5 vai ehkä 3..tosin sitä ei tulot varmaan sallisi.
ap
Jos saat 10 kk varman paikan kuin ehkä jotain keikkoja joskus, niin mitä miettimistä siinä on?
Pitäskö tietää mikä on Seure???
en tunne sinun tilannettasi hyvin, mutta itse varmasti lähtisin tuohon 10kk:n työhön. sen jälkeenhän voit varmasti palata sitten tähän vuokrausfirmaan jos tarve vaatii.
jos tajusin edes koko keskustelun pointtia oikein
ap