Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaannuin verisesti :-(

Vierailija
08.10.2011 |

Minulla on pieni vauva, ja ystävälläni on jo isot lapset eikä hänellä ole tippaakaan vauvakuumetta. No tarjosin vauvaa hänelle syliin ja sanoin, että ota tästä vauva jos sitten tulisi vauvakuumetta, niin ystäväni kieltäytyi, sanoi ettei todellakaan halua ottaa vauvaa syliin. Mitä mieltä ihmisestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tökeröä käytöstä sinulta, ei ystävältäsi.

Kyllä muut ihmiset yleensä itse tarjoutuu ottamaan syliin, jos kiinnostaa.

Vierailija
2/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikansa kutakin... typerä tapa yrittää herätellä vauvakuumetta. jos kakarat on jo tehty, niin ne on tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanottuna tosi tökerösti tehty. Minusta jopa loukkaavaa siis tuo AP:n toiminta. MIKSI ystäväsi haluaisi tai tarvitsisi vauvakuumetta ? Miksi hänen pitäisi pitää sinun vauvaasi sylissä (paitsi jos tarvit apua jostain syystä) ?

Vierailija
4/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ajatteli samalla tavalla kieli poskella kuin sinäkin vauvaa tarjotessasi (ethän oikeasti usko että jos pitää toisen vauvaa sylissä, tulee vauvakuume?), että en tosiaan halua mitään vauvakuumetta, ja kieltäytyi.

Vierailija
5/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti omat ystäväni eivät moisesta loukkaannu. Eivät ole kyllä vaujojaan syliini tunkeneetkaan. Se ei vaikuta mitenkään siihen, että rakastan ystävääni ja pidän myös hänen vauvastaan.

Vierailija
6/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei vauvaa tyrkytettäisi minulle. Otan tietysti syliin jos tarjotaan, mutta en saa siitä mitään. Vsuvakuumeen tartuttaminen on kyllä niin tympeää. En minäkään ojentele työläppäriä kotiäidille, että tarttuisi intoa mennä töihin. Enkä sinkkukaveria pakota halaamaan aviomiestäni, että tälle tulisi mieskuume.

Vierailija
7/7 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA MINÄHÄN HEITTELEN VAUVAT SEINILLE! JOHANNA TUKIAINEN ON LIHAVA VIRTAHEPO!