Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jätti ja otti japanilaisen naisen

Vierailija
29.08.2011 |

Tai siis tapasi hänet työmatkallaan, kuvankaunis, koulutettu, varakas ja tietysti minua 10 vuotta nuorempi nainen. Olen niin vitun katkera, ettei mitään rajaa. En enää koskaan ota koulutettua miestä, koska ne on kaikista kamalampia pettäjiä, niillä riittää aina ottajia :(

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauden kieltä tai body languagea. Ei japsien kanssa muuta voi puhuakaan.

Vierailija
22/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

japanilainen aksenttihan on silkkaa huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilainen halusi vaan minkähyvänsä ulkomaalaisen, että pääsisi pois Japanista. Siellä säteilee niin paljon, että fiksummat etsivät uutta kotimaata.

:DDD Miksi se Suomeen tuli, kun täällä on taustasäteily Fukushiman jälkeenkin abt. kolminkertainen Japaniin nähden. Eikö se ressu lukenut, että täällä täytyy talojen kellareitakin tuulettaa erityisesti Radonkaasun takia.

Vierailija
24/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japania voi opiskella Suomessakin useissa yliopistoissa. Japanin yhteiskunnan väitetään olevan niin sisäänpäin kääntynyt, että ulkomaalaisen on pikku pakko hankkia sieltä puoliso, jos aikoo oikeasti pärjätä siellä. Samanhan teki Martti Turunen, joka on nykyään Tsurunen-nimellä kansanedustaja.

Vierailija
25/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh.

Vierailija
26/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli varmaan katsonut tämän japanilaisille tarkoitetun englannintunnin. Take anything you want.

Meinas tulla pissat housuun.

Vierailija
27/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voin sanoa että aasialainen logiikka on niin kaukana suomalaisesta että ongelmia tulossa.

Vierailija
28/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa onkin vikana et ei eroteta koulutustasoa sivistystasosta! Todellisuudessa ne on kaksi aivan eri asiaa.

Pitää kysyä itseltään miten minua sivistää jos olen esim. ekonomi. Mitkä ovat ne luennot, joilla juuri ´sivistykseni´ on kasvanut? Mitä opin?

Millä tavoin ´sivistykseni´ hyödyttää enemmän yhteiskuntaa kuin esim. nuoriso-ohjaajan??

Eri koulutukset kyllä hyödyttävät/rappeuttavat eri tavoin yhteiskuntaa riippuen miten niitä käytetään vahingoksi/hyödyksi.

Mielestäni sivistyneen ihmisen näkee parhaiten siitä miten paineessa käyttäytyy toisia kohtaan ja mitä sieltä suusta tulee ulos. Onko oma vaikutus nosto vai lasku:) Sivistys on myös sydämen sivistystä ja sivistyneen ihmisen lähellä on kiva olla!! Lisäksi kulttuurin harrastus tukee tätä!

Alkuperäiseen aiheeseen palaten sanoisin et suomalainen nainen on usein aika rääväsuu. Kauheeta sanoakin kun itsekin olen nainen mut totta se on. Myös lihava ja hoitamattoman näköinen. Kaikkein kauheinta on kuitenkin se tympäisevä ja kiukkuinen asenne kaikkea kohtaan hymyttömän naaman kera. onneksi he usein saavat vastineeksi samanlaisen suomalaisen miehen.

Vierailija
29/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan vahvoja ja luotettavia? Olisiko sillä jotain tekemistä juuri rääväsuisuuden kanssa? Totuus sattuu, mutta vain sen kautta edistys on mahdollista. Kaikenmaailman hymistelijät hyysätkööt aikuisia miehiä kuin lapsia, suomalainen nainen sanoo suoraan sen mikä pitää sanoa eli 'kasva aikuiseksi'.

Vierailija
30/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita valittavia ämmiä.

Vierailija
31/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun mies on palomies.. niitä ei kukaan halua.. :D

Vierailija
32/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies mielummin valitsee fiksun ja kauniin japanilaisnaisen kuin v-sanoja viljelevän, crocseissa laahustavan persjalkaisen suomalaisen. Suuri osa suomalaisista naisista on sivistymättömiä (huolimatta koulutuksesta) ja valitettavasti myös rumia. t. mies, joka löysi onnensa Aasiasta

osa suomalaisista miehista juntteja, joilla housujen haarukset roikkuu polvissa ja joilla ei ole mitaan tyylitaitoa?

ihanaa yleistysta vai mita???? Et tainnut loytaa Suomesta vaimoa... voi voi....

Vierailija
33/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset ovat vähän yksinkertaisia, joten kuulostaa siltä, että ap:n mies on löytänyt tasoistaan seuraa.

Taas yksi kulttuurin asiantuntija kertoo faktoja japanilaisista... ovathan japanilaiset toki erilaisia kuin me, mutta yksinkertaisia en ole vielä tavannut.

T. 15, joka sentään tuntee japanilaisia ihan henkilökohtaisesti

Minäkin tunnen japanilaisia henkilökohtaisesti, eikä siitä pääse yli eikä ympäri, että heistä jää vähän yksinkertainen kuva. Koska en puhu japania, on pakko luottaa englanninkieliseen viestintään, joka todella tökkii useimmilla japanilaisilla.

Ilmeisesti sitten puhut japania, koska olet päässyt yli siitä idiotismista, joka japanilaisista tulee aika selvänä esille muilla kielillä viestittäessä.

mun japanilaisten ystävien kanssa suomea. Ja arvostan todella sitä, että he ovat oppineet paitsi englannin, myös sujuvan suomenkielen täällä asuessaan. Yksinkertaisena en pidä heistä yhtäkään.

Vierailija
34/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun japanilaisten ystävien kanssa suomea. Ja arvostan todella sitä, että he ovat oppineet paitsi englannin, myös sujuvan suomenkielen täällä asuessaan. Yksinkertaisena en pidä heistä yhtäkään.

Sinun kohdallesi on sitten sattunut tuon maan lingvistit. Itse olen joutunut tekemisiin vain mongertajien kanssa. Lucky you.

Vierailija
35/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on yleensä pienet tissit :D

Kaikilla miehillä ei ole äidin imetysvaihe jäänyt päälle. Kaikki eivät haaveile lehmistä:)

Vierailija
36/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaikkulaan, jyysti siellä naisia pari viikkoa ja otti sitten tyttöystävän sieltä.

Tää tyyppi on melko vastenmielinen: ylipainoinen, viljelee alapääläppää, asuu siivottomasti ja harrastaa kaikkea junttia.

Kehuu, miten se nainen on niin aulis palvelemaan, hoivaa miestä ja hymyilee.

Vierailija
37/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies mielummin valitsee fiksun ja kauniin japanilaisnaisen kuin v-sanoja viljelevän, crocseissa laahustavan persjalkaisen suomalaisen. Suuri osa suomalaisista naisista on sivistymättömiä (huolimatta koulutuksesta) ja valitettavasti myös rumia. t. mies, joka löysi onnensa Aasiasta

osa suomalaisista miehista juntteja, joilla housujen haarukset roikkuu polvissa ja joilla ei ole mitaan tyylitaitoa?

ihanaa yleistysta vai mita???? Et tainnut loytaa Suomesta vaimoa... voi voi....

En ole se, jolle vastasit, mutta olen kanssasi hieman eri mieltä. Olen korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa...ja myös liitossa aasialaisen naisen kanssa (ei ole tosin kaukoidästä vaan ihan Euroopan alueelta kotoisin). Töiden ohessa tavattiin ja ihan rakkaudesta mentiin yhteen.

Ja ei, nainen ei palvele minua vaan yhdessä hoidamme kodin. Olisi kohdalle voinut sattua ihan suomalainenkin nainen, mutta minua ei etniset taustat kiinnosta vaan se, että kenen kanssa "synkkaa".

T: akateeminen tohtorismies

Vierailija
38/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa suomalaisista miehista juntteja, joilla housujen haarukset roikkuu polvissa ja joilla ei ole mitaan tyylitaitoa? ihanaa yleistysta vai mita???? Et tainnut loytaa Suomesta vaimoa... voi voi....

mutta eipä kiinnostanut tehdä lapsia naisen kanssa, jonka kiinnostuksenkohteet rajoittuu Salkkareihin ja itsensä lihottamiseen, humalahakuiseen juomiseen ja muka jätkämäiseen kiroiluun. Sellaisia monet suomalaiset naiset valitettavasti ovat. Aasiasta tällaisia ei löydä.

Suomalaiselle naiselle onkin kipeä paikka se, kun suomalainen mies löytää onnensa ulkomailta. Eli sikäli ymmärrän katkeran viestisi.

t. mies, joka löysi onnensa Aasiasta ja jolla ei roiku housut eikä mikään muukaan

Vierailija
39/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä kiinnostanut tehdä lapsia naisen kanssa, jonka kiinnostuksenkohteet rajoittuu Salkkareihin ja itsensä lihottamiseen, humalahakuiseen juomiseen ja muka jätkämäiseen kiroiluun. Sellaisia monet suomalaiset naiset valitettavasti ovat. Aasiasta tällaisia ei löydä.

Suomalaiselle naiselle onkin kipeä paikka se, kun suomalainen mies löytää onnensa ulkomailta. Eli sikäli ymmärrän katkeran viestisi.

t. mies, joka löysi onnensa Aasiasta ja jolla ei roiku housut eikä mikään muukaan

jos ei suomalaismiehestä. Alkaa aasiattarellakin ennen pitkää hymy hyytyä kun suomalaismiestä hyysää ;-)

Vierailija
40/53 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä kiinnostanut tehdä lapsia naisen kanssa, jonka kiinnostuksenkohteet rajoittuu Salkkareihin ja itsensä lihottamiseen, humalahakuiseen juomiseen ja muka jätkämäiseen kiroiluun. Sellaisia monet suomalaiset naiset valitettavasti ovat. Aasiasta tällaisia ei löydä. Suomalaiselle naiselle onkin kipeä paikka se, kun suomalainen mies löytää onnensa ulkomailta. Eli sikäli ymmärrän katkeran viestisi. t. mies, joka löysi onnensa Aasiasta ja jolla ei roiku housut eikä mikään muukaan

jos ei suomalaismiehestä. Alkaa aasiattarellakin ennen pitkää hymy hyytyä kun suomalaismiestä hyysää ;-)

Miten suomalaisen naisen kiroilu ja törkeä käytös voi johtua suomalaisesta miehestä? Itse olen nainen, asunut jo parikymmentä vuotta ulkomailla ja aina Suomeen tullessani hätkähdän naisten kielenkäyttöä. Ei myöskään kalatölkkien kanssa kävely pitkin katuja anna suomalaisista naisista eikä miehistäkään hyvä kuvaa.

Kukahan ne lapset tuollaisiksi kasvattaa?