Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkat ja papa

Vierailija
28.08.2011 |

Pitäisi käydä papassa, huomiselle olisi lapsenvahti. Mutta menkat alkoi. On sellaista pientä tiputtelua. Haittaako? Siis perunko mä sen ajan? Mulla erittäin epäsäännölliset menkat. Syön cerazettee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papaa ei saada otettua menkkojen aikana. Voithan tietty soittaa sinne ja kertoa tilanteen, mutta tod.näk. antavat uuden ajan.

Vierailija
2/7 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrä aikasi parempaan ajankohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan tosiaan on nää menkat jo kolmatta viikkoa. Ja tosiaan tulee miten sattuu. Kiitos vastauksista. Ap

Vierailija
4/7 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menkat kestää noin kauan. Tai tiputtelu. Mulla oli sama ongelma, kun söin noita pillereitä (ja myös kierukan kanssa). Vaihdoin merkkiä ja avot, alkoi lyyti kirjoittamaan.

Vierailija
5/7 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välissä on aina useampi kuukausi. Mukavaa kun menkat kerran puolessa vuodessa :D apVälissä on aina useampi kuukausi. Mukavaa kun menkat kerran puolessa vuodessa :D ap

Vierailija
6/7 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylimääräiset vuodot muutenkin voi olla (tosin harvoin, mutta kuitenkin) kohdunkaulansyövän oire. Papakoe seuloo juuri tätä tautia ja sen esiasteita.ei siis kannata liian kauan lykätä papaan menoa ylimääräisen vuodon vuoksi. Näyte voidaan ottaa vuodon aikana jja tulkita myös, veri saattaa vain häiritä tulkintaa joskus.

Vierailija
7/7 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylimääräiset vuodot muutenkin voi olla (tosin harvoin, mutta kuitenkin) kohdunkaulansyövän oire. Papakoe seuloo juuri tätä tautia ja sen esiasteita.ei siis kannata liian kauan lykätä papaan menoa ylimääräisen vuodon vuoksi. Näyte voidaan ottaa vuodon aikana jja tulkita myös, veri saattaa vain häiritä tulkintaa joskus.

Mulla esim. johtuu endosta. Saattaa olla myös jo heikentyneestä keltarauhashormoonin määrästä tai muustakin ihan harmittomasta.

Mutta papaan kannattaa ehdottomasti mennä, koska varhaisemmissa solumuutoksissa ei useinkaan ilmene mitään oireita. Sitä varten niitä näytteitä otetaan.