Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun äitini yrittää tuputtaa vauvalle koko ajan jotain syötävää

Vierailija
28.08.2011 |

Olin viikonloppuna yön lapseni kanssa mummolassa.

Äitini oli jatkuvasti antamassa vauvalle käteen maissinaksuja sun muita pikku syötäviä.

Sanoin jo pariin kertaan, että ruoka-aikoina syödään. Lopulta paloi hermo ja karjaisin, että ei tarvi opettaa vauvaa napostelemaan.

Minä ja kaikki sisarukseni olemme kamppailleet painon kanssa koko ikämme juuri sen takia, kun äitini ei ole opettanut oikeita ruokailu tottumuksia vaan ollaan näpitty sieltä sun täältä ja lämminruoka on joka päivä ollut vähän silloin kun sattuu valmistumaan. Itse haluan opettaa lapselleni oikeat ruokailutottumukset juurikin tämän asian takia.

Tiedän ettei silloin tällöin kun ollaan mummolassa pari ylimääräistä herkkua "tapa" lastani, mutta ei tuntunut kivalta kun äitini ei kunnioittanut toivettani.

Ah, kiitos kun sain avautua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet ihan oikeassa ja oli myös hyvä sanoa suoraan äidillesi. Toivottavasti hän ymmärsi viestin eikä ottanut pahasti. Ymmärrän myös ärsytyksesi, on varmasti turhauttavaa kun oma äiti yrittää mitätöidä sinun järkevää kasvatustasi. Pidä kiinni omasta linjastasi ja nappaa vaikka naksut mummun kädestä todeten että tämä voi odottaa tunnin että on ruoka-aika.

Vierailija
2/4 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten piti karjaista? Sanoitko sitä ennen monestikkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten piti karjaista? Sanoitko sitä ennen monestikkin?

Vierailija
4/4 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pyysi anteeksi ja vei naksut pois.

Äiti on hieman taipuvainen marttyyriyteen, joten voi olla että saan kuulla tästä vielä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi