Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko asianajaja veloittaa keskimäärin tunnista asiakkaalta?

Vierailija
28.08.2011 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoleman jälkeen tarvittiin asianajajaa hoitamaan hankalaa perinnönjakoa. Tuntitaksa taisi olla n 80e. Heppu oli tosi tehokas, mutta kaikki narahdukset oli veloitettu. Eli esim. asianajajan suorittama puolen tunnin puhelu eräälle hankalalle sukulaiselle maksoi minulle 40e. Laskuerittely oli oikein mielenkiintoista luettavaa. Kaiken hintaisia asianajajia varmaan löytyy, riippuu tietty siitäkin, maksavatko veroja vai tekevätkö pimeänä. Itse en luota yhteenkään asianajajaan. Sain maksaa itseni kipeäksi ja tämä heppu laskutti minua niistäkin asioista, jotka minä olin hoitanut. Halusi "varmistaa" asioita, eikä edes kysynyt minulta lupaa, mihin hänellä on valtuudet. Että näin...

Vierailija
2/3 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 80 euroa/tunti on ÄLYTTÖMÄN halpa asianajajan taksa! Olisit myös voinut valittaa, jos laskulla oli mielestäsi aiheettomia kustannuksia.

Lisähuomautuksena: asianajajat tuskin tekevät työtään pimeänä, sitä valvoo Asianajajaliitto. Asianajaja ja lakimies ovat kaksi eri asiaa, lakimiehiä ei samalla tavalla valvo kukaan.

Äitini kuoleman jälkeen tarvittiin asianajajaa hoitamaan hankalaa perinnönjakoa. Tuntitaksa taisi olla n 80e. Heppu oli tosi tehokas, mutta kaikki narahdukset oli veloitettu. Eli esim. asianajajan suorittama puolen tunnin puhelu eräälle hankalalle sukulaiselle maksoi minulle 40e. Laskuerittely oli oikein mielenkiintoista luettavaa. Kaiken hintaisia asianajajia varmaan löytyy, riippuu tietty siitäkin, maksavatko veroja vai tekevätkö pimeänä. Itse en luota yhteenkään asianajajaan. Sain maksaa itseni kipeäksi ja tämä heppu laskutti minua niistäkin asioista, jotka minä olin hoitanut. Halusi "varmistaa" asioita, eikä edes kysynyt minulta lupaa, mihin hänellä on valtuudet. Että näin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli parin tunnin jutusta 694 eur lasku. Mutta olen tyytyväinen saatiin asia hoidettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän