Missä "etelässä" olet matkustanut viimeksi? Mihin matkustat seuraavaksi?
Kommentit (46)
alussa olimme Haniassa,joulukuussa menemme Rigaan ja helmikuussa Miamiin.
syyslomalla mennään Kanarialle. Espanja on vaan meidän juttu. Aiotaan hankkia sieltä asunto.
olin San Franciscossa 2 vuotta sitten, jouluksi Thaimaahan
Seuraava matka ei vielä tiedossa. Tosin ensi kesänä mennään etelä-Norjaan, jos se kelpaa "etelästä".
ja tulevana talvena Jamaikalle :)
Olen ollut rekan kyydissä eteläisessä Ruotsissa puolenkymmentä vuotta sitten, mutta ei voine lomamatkaksi sanoa, jos Ruotsin kamaralle astui pari kertaa vessaan.
Joten sitten kai Tukholman risteily -89.
Mä luulen, että varmaankin eteläisin paikka, jossa enää saatan käydä, on Kempele.
eli kauan on aikaa kulunut. Silloin ei ollut vielä lapsiakaan. Nyt tarkoitus olisi mennä perheen kanssa Italiaan ensi keväänä/kesällä.
vuonna 2011.
Etelä-Ranskaan varmaan ensi vuonnakin.
Ehkä tuolla "etelällä" tarkoitetaan lähinnä tyyliä kanaria, bulgaria tms.
heinä-elokuussa Kreikassa Zakinthoksella. Seuraava matka taitaa jäädä haaveeksi jos ei Ruotsin autonhakureissuaksyllä (nyt syksyllä tai talvella) lasketa.
Nyt odottamassa turkin ja vietnamin matka
Seuraavaksi on meininki käydä Helsingissä.
sitä ennen Meksiko ja Aruba. Syyslomalla Vuokatti (muutama km etelämpänä :))
mutta jos lämpöetelästä puhutaan, niin Bulgariassa ja sinne taas seuraavaksi. Ehkä jo talvella, sukulaisiin.
Ateena 7 vuotta sitten.
Syksyllä Pariisiin ja keväällä Kanarialle.
Edellisestä Teneriffan (Puerto de la Cruz) matkasta taitaa olla jo kolme vuotta. Voi olla, että tänä talvena mennään uudestaan. Tässä välissä on käyty kahdesti New Yorkissa.
Joka talvi.