Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako työpaikkaansa ilmoittaa facebookissa?

Vierailija
28.08.2011 |

Voiko siitä olla jotain haittaa? Joillakin on tiedoissa että "työskentelee yrityksessä x"... Tuli vaan mieleen :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kunhan ei kaikille sitä näytä. Kuten mitöään muutakaan.

Vierailija
2/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kunhan ei kaikille sitä näytä. Kuten mitöään muutakaan.

Tai pikemminkin tämänhetkisen systeemin ja asetusten mukaan ei näytä. Fb:ssa voi periaatteessa ihan koska vaan tapahtua joku muutos, minkä seurauksena kaikki näkevät kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koskaan moista muutosta sattunut kohdalle.

Vierailija
4/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus mariset, että töissä on ollut kamallaa, se yhdistetäään työnantajaasi..ja pahakello kauas kiirii..

Vierailija
5/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertoisin kavereille muutenkin missä olen töissä, miksi en siis fb:ssa?

Vierailija
6/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun kaverit ja ystävät tietävät työpaikkani, vaikken sitä facebookiin laittaisikaan näkyville.

Vierailija
7/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tullut mieleenkään että siitä ois haittaa.

Vierailija
8/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää jo ennestään joiden kuuluukin se tietää. Sama juttu esim. parisuhteen, lapsien, harrastusten jne kanssa.

Vierailija
9/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää jo ennestään joiden kuuluukin se tietää. Sama juttu esim. parisuhteen, lapsien, harrastusten jne kanssa.

Asenne "en lisää Facebookiin mitään tietoja, jotten vahingossakaan kerro kenellekään uudelle tuttavuudelle yhtään mitään itsestäni"...

Jos jollakin uudella tutullani olisi tuollainen Facebook-profiili, enpä olisi kovin kiinnostunut edes virittelemään sen syvempää tuttavuutta. Viestii vainoharhaisuudesta ja epäsosiaalisuudesta. Et varmaan juhlissakaan juttele kenenkään vieraan kanssa?

Vierailija
10/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne "en lisää Facebookiin mitään tietoja, jotten vahingossakaan kerro kenellekään uudelle tuttavuudelle yhtään mitään itsestäni"...

Jos jollakin uudella tutullani olisi tuollainen Facebook-profiili, enpä olisi kovin kiinnostunut edes virittelemään sen syvempää tuttavuutta. Viestii vainoharhaisuudesta ja epäsosiaalisuudesta. Et varmaan juhlissakaan juttele kenenkään vieraan kanssa?

Ei oo tottakaa :D Minäpä olen niin sosiaalinen etten ehdi FB:ssä käydä kuin kerran kuussa jos sitäkään eli se ihan ihan yksi ja sama mitä siellä lukee :D Oikeat kontaktit tapahtuu oikeassa elämässä.

Vierailija
11/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikka ei ole salaisuus ja jopa mun esimieheni on kaverini Facenbookissa niin eipä ole tapana haukkua työpaikkaani siellä joskaan ei muutenkaan ole tarvetta moiseen.

Joten joo, olen julkistanut työpaikkani siellä.

Vierailija
12/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse asiassa meillä on suositeltukin työnantajan taholta, ettei facebookiin sitä laitettaisi näkymään. Muutenkaan en laita mitään työhön liittyvää, kuten esim. "olipa mukava/tylsä päivä töissä.

Vierailija
13/13 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mitään muuta töihin liittyvää.

Olen ammatissa, jossa on vaitiolovelvollisuus.