Kannattaako työpaikkaansa ilmoittaa facebookissa?
Voiko siitä olla jotain haittaa? Joillakin on tiedoissa että "työskentelee yrityksessä x"... Tuli vaan mieleen :)
Kommentit (13)
laittaa kunhan ei kaikille sitä näytä. Kuten mitöään muutakaan.
Tai pikemminkin tämänhetkisen systeemin ja asetusten mukaan ei näytä. Fb:ssa voi periaatteessa ihan koska vaan tapahtua joku muutos, minkä seurauksena kaikki näkevät kaiken.
ole koskaan moista muutosta sattunut kohdalle.
Jos joskus mariset, että töissä on ollut kamallaa, se yhdistetäään työnantajaasi..ja pahakello kauas kiirii..
Kyllä kertoisin kavereille muutenkin missä olen töissä, miksi en siis fb:ssa?
Ainakin minun kaverit ja ystävät tietävät työpaikkani, vaikken sitä facebookiin laittaisikaan näkyville.
eikä ole tullut mieleenkään että siitä ois haittaa.
Ne tietää jo ennestään joiden kuuluukin se tietää. Sama juttu esim. parisuhteen, lapsien, harrastusten jne kanssa.
Ne tietää jo ennestään joiden kuuluukin se tietää. Sama juttu esim. parisuhteen, lapsien, harrastusten jne kanssa.
Asenne "en lisää Facebookiin mitään tietoja, jotten vahingossakaan kerro kenellekään uudelle tuttavuudelle yhtään mitään itsestäni"...
Jos jollakin uudella tutullani olisi tuollainen Facebook-profiili, enpä olisi kovin kiinnostunut edes virittelemään sen syvempää tuttavuutta. Viestii vainoharhaisuudesta ja epäsosiaalisuudesta. Et varmaan juhlissakaan juttele kenenkään vieraan kanssa?
Asenne "en lisää Facebookiin mitään tietoja, jotten vahingossakaan kerro kenellekään uudelle tuttavuudelle yhtään mitään itsestäni"...
Jos jollakin uudella tutullani olisi tuollainen Facebook-profiili, enpä olisi kovin kiinnostunut edes virittelemään sen syvempää tuttavuutta. Viestii vainoharhaisuudesta ja epäsosiaalisuudesta. Et varmaan juhlissakaan juttele kenenkään vieraan kanssa?
Ei oo tottakaa :D Minäpä olen niin sosiaalinen etten ehdi FB:ssä käydä kuin kerran kuussa jos sitäkään eli se ihan ihan yksi ja sama mitä siellä lukee :D Oikeat kontaktit tapahtuu oikeassa elämässä.
Mun työpaikka ei ole salaisuus ja jopa mun esimieheni on kaverini Facenbookissa niin eipä ole tapana haukkua työpaikkaani siellä joskaan ei muutenkaan ole tarvetta moiseen.
Joten joo, olen julkistanut työpaikkani siellä.
ja itse asiassa meillä on suositeltukin työnantajan taholta, ettei facebookiin sitä laitettaisi näkymään. Muutenkaan en laita mitään työhön liittyvää, kuten esim. "olipa mukava/tylsä päivä töissä.
mutta en mitään muuta töihin liittyvää.
Olen ammatissa, jossa on vaitiolovelvollisuus.
laittaa kunhan ei kaikille sitä näytä. Kuten mitöään muutakaan.