Särkänniemessä tänään kiinnitin huomiota
kuinka HUONOSTI suomalaiset pukeutuvat. Eikö oikeasti yhtään tule mieleen katsoa sopivatko vaatteet edes etäisesti toisiinsa? Näin koko päivänä alle 10 kivasti pukeutunutta ihmistä. Vai oliko siellä vaan päättäjäispäivänä oikein junttien olympialaiset?
Kommentit (14)
lasten kanssa puuhapuistoon mennessäni pääse oikein toteuttamaan pukeutumisellani taiteellisia ambitioitani, koska vaatteiden on yksinkertaisesti oltava KÄYTÄNNÖLLISET. Silloin kun on pieniä ja kanniskeltavia lapsia mukana, ei viitsi ottaa rypistymään ja sotkeentumaan mitään kovin siistejä vaatteita, joten vaatetus on todennäköisesti melko arkista ja mitätöntä, kenties farkkuja ja capreja, kamalia legginsejä ja tunikoita ym. sotkunkestävää. Sori ap.
muutama huonosti pukeutuva taisi vetää palkokasvin nenuliinsa. Mä olen kanssa monesti huomannut että ihmisillä ei ole mitään tyylitajua. Nuoremmat pukeutuu kyllä useimmiten kivasti, mutta kun ikää alkaa olla 30+, niin vaatetus on mitä on. Mutta eipä se mua haittaa, menköön kukin tyylillään.
ja myönnän auliisti että olen huonosti pukeutuva. Se tässä kypsään ikään tulemisessa onkin ihanaa, että voi vapaasti olla sitä mitä on. Enää ei tarvitse pitää yllä mitään turhaa ulkokuorta. Voi rauhassa vetää ylleen vaikka ehtakeltaisenvihreät makkarankuorihousut ja oranssin neuleen ja olla välittämättä siitä mitä muut ihmiset ajattelevat. Muut ihmiset kun alkavat olla valtaosin nuorempia kuin minä. Mitä sen on väliä, mitä nuoriso ajattelee. Kapinallisia ne ovat joka tapauksessa. Kyllä siinä tämmöinen yksi huonosti pukeutunut mummo mahtuu joukkoon.
Ihan karseita vaatteita. Eräälläkin äidillä oli likainen telttamainen t-paita, lapset samanlaisissa kamalissa vaatteissa. Eräs tässä ketjussa perusteli, että vaatteet likaantuvat ja käytännöllisyys on tärkeintä, mutta että ollaan liikenteessä ihmisten ilmoilla paskaissa vaatteissa aiheuttaa ihmetystä. Jos vähät välittää muiden ihmettelystä, niin eikö oma fiilis olisi kuitenkin parempi puhtaissa ja siisteissä vaatteissa. En kerta kaikkiaan voi käsittää joidenkin vaatemakua.
Ja kyllä juntti aina juntin tuntee..
Se kertoo enemmän sinusta. Minä näin vain paljon kivan näköisiä ja iloisia ihmisiä. Huomasin, että tänään oli paljon tatuoituja ja rock-henkisiä ihmisiä, johtuen ehkä bändeistä. Meidän perheenjäsenillä oli puhtaat ja siistit vaatteit. Värejä en sen kummemmin miettinyt. Meillä oli kaikilla farkut ja t-paidat. Pitäisikö olla jotakin hienompaa huvipuistoon? Tuskinpa. Silloin ei olisi tehnyt mieli mennä kastumaan tukkimäkeen.
ja niissä on mukava kävellä koko päivä. Minusta on mukavaa vieraalla paikkakunnalla se, kun kukaan ei tunne ja saa pukeutua ihan niinkuin lystää. Jos siis olen juntti, niin olen sitä iloisesti :)
työmatkalla Jyväskylässä siihen, kuinka hyvin pukeutunutta väki oli. Ajan töihini kyllä yläasteiden, yliopiston ja ammattikoulujen ohi, lieneekö sitten opiskelijat karkeasti määriteltynä paremmin pukeutuvia.
En tajunnut, että olin missikisoissa.
T: yks rumasti pukeutunut
En tajunnut, että olin missikisoissa.
T: yks rumasti pukeutunut
Vai patsastelitko koko ajan suloisena laitteiden vieressä, etten tukka mene sekaisin? Uskalsitko syödä pehmistä vai pelkäsitkö lihovasi tai sotkevasi merkkipaitasi?
Vai patsastelitko koko ajan suloisena laitteiden vieressä, etten tukka mene sekaisin? Uskalsitko syödä pehmistä vai pelkäsitkö lihovasi tai sotkevasi merkkipaitasi?
laitteisiin. Ja muutaman kerran kuussa herkuttelu ei ketään lihota:)
muutama huonosti pukeutuva taisi vetää palkokasvin nenuliinsa. Mä olen kanssa monesti huomannut että ihmisillä ei ole mitään tyylitajua. Nuoremmat pukeutuu kyllä useimmiten kivasti, mutta kun ikää alkaa olla 30+, niin vaatetus on mitä on. Mutta eipä se mua haittaa, menköön kukin tyylillään.
Onko kukaan koskaan sanonut sulle, että sulla on vähänlaisesti huumorintajua? :D