Pissaan mökillä öisin ämpäriin.
Kumma juttu, mutta se pissa ei haise lainkaan siinä ämpärissä!
Kommentit (13)
Ihan normi mökkimeininkiä. Meillä on kusisanko ollut jo vuosia, meillä on siinä myös ihan kansi. ;) Olen siis askeleen edellä.
Huoh näitä juttuja.
miks ei voi mennä kahta metriä edemmäs ja pissiä ulos.
mut joos, pissikää mihin haluatte - haisee se
ja voi vahingossa astua vaikka sammakon päälle.
Arvaa kiljaiseeko se sammakko, ja nukkuuko sen jälkeen enää ketään?
mökillä syksyisin kun sysimustaan yöhön on tylsä varsinkin lasten lähteä yläkerrasta asti kömpimään. Ja kyllä aamulla haisee se ämpäri.
mökillä syksyisin kun sysimustaan yöhön on tylsä varsinkin lasten lähteä yläkerrasta asti kömpimään. Ja kyllä aamulla haisee se ämpäri.
Voi elämä, pakkoko sitä ämpäriä on heti aamulla mennä haistelemaan.
Voi elämä, pakkoko sitä ämpäriä on heti aamulla mennä haistelemaan.
kun HAISEE ihan siinä ohi kulkiessa. Ja psstt... jonkun täytyy myös se ämpäri tyhjentää!
johon minä kerään syksyllä mustikat.
MERKITKÄÄ ETTÄ ON KUSIÄMPÄRI, JOS MÖKILLÄ VIERAILEE MUITAKIN.
Kiitos
johon minä kerään syksyllä mustikat. MERKITKÄÄ ETTÄ ON KUSIÄMPÄRI, JOS MÖKILLÄ VIERAILEE MUITAKIN. Kiitos
jossa se ämpäri olisi? tai voihan sen kipata ovesta ulos kustuaan.
jossa se ämpäri olisi? tai voihan sen kipata ovesta ulos kustuaan.
kun nukutaan yläkerrassa. Ja ikkunasta ei viitsi viskoa kusta. Ja haisee se ämpäri vaikka tyhjentäisikin.
ei muka viitsi ikkunasta viskoa kusia pihalle ämpäristä vaan mielulmmin pitää niitä siinä pedin vierellä haisemassa.
Melkein samma po häär, kusen itse rapuilta portaiden viereen humalien ja horsmien sekaan eikä sekään haise.