Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkalainen aiti synnyttaa lapsen, kolmen viikon paasta kyllastyy sen hoitamiseen huomattuaan, etta se ei olekaan niin kivaa kuin luuli

Vierailija
03.11.2005 |

ja jättää tämän 3 viikon ikäisen vauvan yksin vuorokaudeksi kotiin? Lähtee tapaamaan kavereitaan, kun tulee aika pitkäksi. Kyse ei ole teiniäidistä vaan aikuisesta ihmisestä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee juttu!

Vierailija
2/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään puolustelematta tuon naisen toimintaa mutta tuon perusteella vastuun toinen kantaja oli jo ottanu pitkät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin oudolta kuin kuulostaakin, sellaiseen voi olla syynä aivojen kypsymättömyys. Äly voi olla suht normaali, mutta aivojen etulohkon toiminta ei ole " sujuvaa" tai aikuiselle kypsää (etulohkon toimiessa hyvin, yksilö pystyy kantamaan vastuuta sekä tekemään pitkäaikaisia suunnitelmia - HYVIN masentuneellakin otsalohko usein toimii puutteellisesti). Tällainen ominaisuus on myös periytyvä.

Vierailija
4/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen äiti lähti päivän synnytyslaitoksella oltuaan ostamaan itselleen tavaratalosta muodikkaampaa aamutakkia kun se kauhea turkoosinvärinen ei kuulemma sopinut hänelle ollenkaan ja muutenkin siellä oli niin tylsää. Näin hän itse kertoi minulle ihan pokkana. Sairaalan henkilökunta kuulemma hoiti vauvan syöttämisen. Tuo 9:n teoria on mielenkiintoinen. -ap-

Vierailija
5/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyseinen äiti lähti päivän synnytyslaitoksella oltuaan ostamaan itselleen tavaratalosta muodikkaampaa aamutakkia kun se kauhea turkoosinvärinen ei kuulemma sopinut hänelle ollenkaan ja muutenkin siellä oli niin tylsää. Näin hän itse kertoi minulle ihan pokkana. Sairaalan henkilökunta kuulemma hoiti vauvan syöttämisen. Tuo 9:n teoria on mielenkiintoinen. -ap-

kun vein vuorokauden ikäisen vauvan sairaalan vauvalaan ja menin pihalle kävelylle?

Vierailija
6/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun shoppailemaan lähtee noin vaan.Taitaa olla jotenkin vähäjärkinen ja vastuuton ihminen.

Vierailija
7/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meinaako faktat unohtua, ap? ;)

Vierailija
8/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun vein vuorokauden ikäisen vauvan sairaalan vauvalaan ja menin pihalle kävelylle?

Sehän tässä oli suurempi pointti!

Vierailija
9/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulostaisi mitenkään harvinaiselta

Vierailija
10/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, että noin olisin ikinä tehnyt. Mutta tiettyjä ihan päättömiä asioita olen tehnyt, koska sillä hetkellä aivot ovat jotenkin nyrjähtäneet enkä ollenkaan tajua *juuri siitä asiasta*, miten älytöntä se on. (Kenen mielestä on fiksua esim. 16-vuotiaana mennä selittämään ihastuksensa ihastukselle, että X on sinuun ihastunut, ei minuun, ei meidän välillä ole mitään... Kun X itse ei ollut sanonut mitään tälle toiselle? Siis aivan älyvapaata. Ei mitään järkeä. VAstaavaa mutta vakavampaa olen suorittanut myöhemmällä iällä.) Sitten joskus puolen tai kahden vuoden kuluttua se jysähtää tajuntaan, että mitä HITTOA mä oikein ajattelin silloin, en varmaan mitään.

:(

Vierailija
11/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin, että noin olisin ikinä tehnyt. Mutta tiettyjä ihan päättömiä asioita olen tehnyt, koska sillä hetkellä aivot ovat jotenkin nyrjähtäneet enkä ollenkaan tajua *juuri siitä asiasta*, miten älytöntä se on. (Kenen mielestä on fiksua esim. 16-vuotiaana mennä selittämään ihastuksensa ihastukselle, että X on sinuun ihastunut, ei minuun, ei meidän välillä ole mitään... Kun X itse ei ollut sanonut mitään tälle toiselle? Siis aivan älyvapaata. Ei mitään järkeä. VAstaavaa mutta vakavampaa olen suorittanut myöhemmällä iällä.) Sitten joskus puolen tai kahden vuoden kuluttua se jysähtää tajuntaan, että mitä HITTOA mä oikein ajattelin silloin, en varmaan mitään.

[/quote]

Vierailija
12/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän toivoo että se kuolisi.Kyllä tähän maailmaan ihan oikeita hullujakin mahtuu,niinkuin se äiti joka tappoi ja paloitteli 9 syntynyttä lastaan ja piilotti kukkaruukkuihin!

Vierailija
13/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenku jotain pahempaa tapahtuu. taitaa tuo mamma aika sekaisin olla.

Vierailija
15/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaan perheen tytär ja korkeasti koulutettu.-ap-

Vierailija
16/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- terveisiä sinne Porvooseen -

Vierailija
17/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa kaikkea. Psykoottisuudesta ei myöskään ollut kyse.-ap-

Vierailija
18/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuitenkin, mitäs sitten tapahtui? Oliko vauva vielä kunnossa? Mistä kuulit asiasta ja saiko vauva jäädä tälle äidille?

Vierailija
19/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään ole tavatonta. Ei, sillä äidillä ei valitettavasti ole kaikki kohdallaan =( Vähintään puuttuu rippeetkin äidinvaistosta. Tajuaako hän tehneensä väärin?

Vierailija
20/29 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt tälle äidille. Isä otti huoltajuuden lukuisten vastaavanlaisten tilanteiden jälkeen, kun vauvaa jouduttiin elvyttämään useita kertoja. Minua vielä kiinnostaa, että kuinka paljon tällaisia äitejä luulette Suomessa olevan? Tiedättekö tai tunnetteko kukaan tai oletteko kuullet vastaavasta? Onko prosentti- vai promilleluokkaa? -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi