Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä teille paras talvihaalari!

Vierailija
26.08.2011 |

http://www.polarnopyret.se/fi/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/?product…

Tämän hän kipittää kaupasta hakemaan ja onpa lapsen hyvä rymytä talvi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin ostaa popia mutta värit on vaan niin älyttömän tylsiä! tai olis edes sitten joku neutraali ruskea ym jonka saisi asusteilla kivaksi. mutta sori vaan, mun mielestä sininen on maailman tylsin väri eikä pojallani taida olla ainuttakaan sinistä vaatetta. ja joo, onhan siell unisex punainen mutta taas kokopunainen haalari pojalle on mun mielestä jo vähän liikaa...

Vierailija
2/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin ostaa popia mutta värit on vaan niin älyttömän tylsiä! tai olis edes sitten joku neutraali ruskea ym jonka saisi asusteilla kivaksi. mutta sori vaan, mun mielestä sininen on maailman tylsin väri eikä pojallani taida olla ainuttakaan sinistä vaatetta. ja joo, onhan siell unisex punainen mutta taas kokopunainen haalari pojalle on mun mielestä jo vähän liikaa...

PoP:lla on kyllä muuten tosi kivoja ja värikkäitä vaatteita, mutta tuo haalari on väritykseltään tylsyyden huipentuma.

Onneksi meill on jo ihan tarpeeksi talvivaatetta kaapit notkollaan, niin ei tarvitse hakea mitään. Eikä meillä lapset oikein enää innostu noista haalareista, vaan pitävät mieluummin kaksiosaisia pukuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisilmäpojalleni tosi hyvin. Murretut siniset tai tumman siniset ei toimi, mutta tuollainen puhdas kirkkaansininen on ihana. Mutta voi vee tuota hintaa. Ei mitenkään rahaa ostaa noin kallista haalaria :(((( ja tuo fleecevuori mietityttää; meillä on kerran ollut (halpis)fleecevuorinen haalari ja se oli niin kuuma, että lapsi oli aina ihan märkä kun haalari otettiin pois. Onko Popin fleecevuorisista kokemusta tässä suhteessa?

Vierailija
4/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi kuin ilmaiseksi, ja silloinkin varapuvuksi.

Vierailija
5/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi jyväskylän popilla että itse pitää laittaa vedenpitävä kalvo uuteen popin ulkovaatteeseen sekä aina pesun jälkeen, jos siis haluaa että pitää vettä. Väitti vielä ettei mikään pidä vettä paitsi kurakangas. Siksi itse suosin ennemmin esim. Moloa koska pitää veden poissa.

Vierailija
6/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Halpahallissa oli 15 eurolla.

Vierailija
7/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinistä ja sen eri sävyjä.

Fleecevuori ei kiinnosta...

Vierailija
8/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oon vannoutunut Remu-fani :) jo kolmas talvi menossa Remu-varustein.

Mut tuo haalari on yksivärisyydessään ihana!!!

Vierailija
9/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet lapset osaavat pukea jo ihan itse. Ehkä kengännauhoissa pitää hiukan auttaa.

Vierailija
10/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöille löytyy vaikka mitä kivaa...

Se POPin keltainen oli ihana, miksi nyt taas näin tylsät sävyt? metsänvihreäkin olisi ollut parempi.

Vierailija
11/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä farkkutoppahaalarista?

Vierailija
12/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sai joskus vauvana lahjaksi PoP:in yöpukuhaalarin, eikä voinut pitää, kun oli ihan hiton tiukka hihoista ja lahkeista. Tuo näyttää siltä, että lapsen on oltava joku pygmi, että hihat riittää... Outoja kokoja.

Vierailija
13/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta ruotsinkielinen haalari :(

Vierailija
14/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko pitkä selkäosa.Meillä oli ekana haalarina pop (lapsi silloin 1,5v), ja se oli todella hyvä.Sen jälkeen kahtena talvena käytettiin kapp ahlin haalaria ja sekin oli tosi hyvä.Toi kalvojuttu oli mulle ihan uusi juttu.puku piti täysin vettä vaikken mitään tehnytkään.

Vierailija
15/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko pitkä selkäosa.Meillä oli ekana haalarina pop (lapsi silloin 1,5v), ja se oli todella hyvä.Sen jälkeen kahtena talvena käytettiin kapp ahlin haalaria ja sekin oli tosi hyvä.Toi kalvojuttu oli mulle ihan uusi juttu.puku piti täysin vettä vaikken mitään tehnytkään.

jonkun palstahölmön keksintöä. Eli mitään kalvoja ei tarvi mihinkään lisäillä ja vesi pysyy ulkopuolella silti.

Vierailija
16/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostan siis sen pinkin tytölle.

En pidäkään sellaisista riemunkirjavista (vaikka Molo on myös hyvä, se sateenkaarihaalari.... yök).

ap

Vierailija
17/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haalarit ovat lämpimiä (tyttö vähän vilukissa) sekä se, että ne ovat vähän kapoisempia, mikä on hoikalle lapselle myös hyvä. ap

Vierailija
18/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Tampereella travallen kaupassa perjantaina. Aivan ihania värejä Remun puvuissa... Välikausihaalareissa esim kirkas keltainen + tumma sininen. Onpa helppo löytää oma lapsi hämärässäkin päiväkodin pihalta. Talvihaalareita oli paljon ja varsinkin tytöille oli ihania violetteja yms. Myös pojille kivoja värejä. Ja tuolla hinnalla sieltä saisi 3 (kolme!) talvihaalaria. Remun haalarit pitää erinomaisesti vettä, ovat lämpimiä, ja vuoden käytön jäljiltä erittäin siistejä vielä seuraavalle käyttäjälle. Meidän lapset on aina tykänneet Remuista ja hinta/laatusuhde on erinomainen. En ole ihan varma onko samaa värivalikoimaa saatavana kaupoissa, mutta käyn useamman kerran vuodessa Tampereella, joten toistaiseksi kaikki on ostettu sieltä.

Ja jos haluaisin niin olisi minulla varaa ostaa vaikka 3 POPin haalaria kullekin, mutta haalarivalintaan ei meillä vaikuta se että pitää näyttää naapurille että on varaa...

Vierailija
19/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarvetta pönkittää itsetuntoaan niin sitä sitten vaan.

Vierailija
20/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitten haalareiden kanssa kuin lastenvaunujenkin...Aina tulee joku pieni "tarpeellisuus", jota ilman ei suurinpiirtein voi ollakaan ja hintaa tulee lisää ei-niin-vähän.Tarpeeksi kauan kun näillä haalareilla rahastetaan, palataan perusasioihin ja todetaan,että se simppelimpi versio onkin se toimivin. Ai juu; hammasharjoissa olen huomannut saman ilmiön.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän