Isäni kuoli 58-vuotiaana viikko sitten. Mielessä vain hänen ilmeensä kuolleena.
koska tuo näkymä jää taka-alalle? Näin hänet sairaalassa seuraavana aamuna kuoleman jälkeen, joka oli tapahtunut yöllä. Haluaisin muistaa hänet terveenä ja elävänä. Mielessä pyörii vain se silmät puoliksi auki, suu auki ja iho oudon keltainen. Auttakaa ja valakaa uskoa, että muistot 'pyyhkii' tuon kuvan pois!!
Kommentit (42)
Minun isä kuoli viime joulukuussa. Sairasti syöpää ja ei ollut yhtään itsensä näköinen pitkään aikaan, koska laihtu niin paljon. Näytti ihan luurangolta. Näin hänet edellisenä iltana ennen kuin kuoli ja näin kuolleenakin. Itse asiassa mun mieli pyyhki sen kuvan aika nopeesti pois enkä muista enää miltä näytti sairaana. Muistan vaan, että oli todella kauhean näköinen, eikä yhtään itsensä näköinen. Mutta en muista siis minkä näköinen oli sairaana ja kuollessaan. Siskot valitti sitä vielä monen viikonkin jälkeen,että muistavat vaan sen miltä hän näytti siellä, kun makasi sairaalassa... Minä unohdin sen heti seuraavana päivänä.. Luultavasti unohdat sinäkin myöhemmin. Kato isästäs paljon kuvia ja ajattele isääs aina sen näkösenä mitä on siinä kuvissakin.. se luultavasti auttaa.
Kun tuntuu etta taalla on vaikka kuinka paljon ihmisia joiden vanhemmat ovat kuolleet ennen aikojaan.
t. eras joka menetti aitinsa 53-vuotiaana.