Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla Juuri NYT puhdas koti?

Vierailija
26.08.2011 |

minä aloitan, suht.puhdas on. Keittiö kunnossa, tavarat paikoillaan, vessankin pesin illasta

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imuroin ja järjesteli, pesin vessan ja pyyhin pölyt, vaihdoin pyyhkeet, pesin 3 koneellista pyykkiä ja pudistelin tyynyt ja päiväpeiton :) Huomenna vielä luuttuan lattiat.

Nyt on ihana hengailla hyvällä omalla tunnolla netissä ja ihastella siistiä kotia. Olen ollut sairaana ja siivous on jäänyt vähemmälle. Nyt taas parantuneena jaksaa ja haluaa pitää kodin siistinä. Jotenkin raikkaampi ja kivempi olo ihan kokonaisuudessaan!

Vierailija
2/41 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpöntön pesin eilen ja vessan taso pyyhittiin viime viikolla.

Muuten onkin niin paljon tavaraa ettei tahdo mahtua siivoamaan ja puhdistamaan pintoja. Imuroitu on kunnolla viimeksi joskus huhti- tai toukokuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä enkä ole tehnyt mitään kotihommia koko päivänä. Mies pesi koneellisen astioita, muuten koti on melko sotkuinen. Kunhan tästä tokenen, niin laitan taas paikat kuntoon.

Vierailija
4/41 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä en enää jaksanut siivota työpäivän ja autojen jälkeen

Vierailija
5/41 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivottiin tänään oikein perusteellisesti: viety KAIKKI roskat, pullot, metallinkeräys yms., imuroitu, pyyhitty pölyt, pesty vessat ja keittiö, siivottu kaikki paperipinot jne.

Vierailija
6/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna taas imuroin ja pesen ehkä lattiat. Pyykit ovat kuivumassa, nekin pitää viikata. Tavarat ovat paikoillaan, ainoastaan eteisen naulakon "sotkuisuus" rassaa.

Vierailija
7/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja likaiset tiskit levällään keittiössä. Eikä haittaa yhtään, kun olen nyt viikonlopun taaperon kanssa kaksin :) Korkkaan kohta siiderin ja katon leffan. Ihanaa relata!

Vierailija
8/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivosin, tapetoin ja sisutin asuntoa suurimman osan aikaa kesälomastani.

Vierailija
9/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuria ja moppausta kaipaa, mutta kaikki tavarat paikallaan ja esineet/kaapit ym tip top.

onneksi huomenna tulee siivooja!

Vierailija
10/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan kun saan lapset nukkumaan, oli kökkö päivä. Huomenna uuteen nousuun!

Vierailija
11/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on pitkä työvuorputki takana ja tänään eka vapaa. En ole jaksanut tehdä mitään..vain pakolliset. Huomenna on siivouspäivä, tänään nautitaan :).

Vierailija
12/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaraa on liikaa, asunto on liian iso, ikkunoita on liikaa, MUTTA aikaa on liian vähän.

Vierailija
13/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä ollaan vieläkin. Eli kotona ei olla ehditty sotkee vielä

Vierailija
14/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht siistiä. Imuroitu pari kertaa tänään, pesty kurakohdat lattioilta. Lelut siivottu pois lattioilta. En tosin ole pölyjä pyyhkinyt kun parilta pöydältä.

Vierailija
15/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA petivaatteet on laittamatta,ja se on homma jota vihaan yli kaiken!

Vierailija
16/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiön lattia on pesty toissapäivänä, vessan pesin tänään muuallakin kohtuupuhdasta.

Mutta

kotimme on epäjärjestyksessä.Nuorimman lapsen huoneessa puolet lattiasta barbieleikin peitossa, kahdessa oleskelutilassa menossa huonejärjestyksen vaihto, tavaroita on laatikoissa ja koreissa odottamassa loppusijoitusta runsaasti.

Eilisen päivän olen lajitellut perheen papereita, iso laatikko keräyspapereita keskellä olkkaria, samoin pino arkistolaatikoita+7 mappia.

Kodinhoitotilassa odottaa iso korillinen silitettävää, toinen korillinen korjattavia vaatteita ja n. 30 lakanaa mankelointia.

Eteisessä on yläkertaan menossa oleva mappihylly, kolme Ikeakassillista kirppisvaatetta ja 2 laatikollista lehtiä ja kirjoja.

Vierailija
17/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 6:40. Keitin kahvit ja laitoin lapsille aamiaista. Herättelin lapsia, huhuilin iloisesti. Samalla otin imurin esille ja imuroin yläkerran, lapset nukku alakerrassa.

Lapset heräsivät, käskivät lopettaa melumisen. Söin aamupalaa lasten kanssa.

Vein autolla kouluun, tulin takaisin ja pesin yläkerran lattiat ja järjestelin paikkoja, pyyhin pölyt.

Sitten siirryin alakertaan, laitoin pesukoneen pyörimään ja imuroin alakerran ja pesin lasten huoneen lattiat. Nostelin samalla tavaroita ja järjestelin pyykkejä.

Sitten istahdin koneelle ja join lisää kahvia.

Menin sitten shoppailemaan ja thulasin paljon rahaa vaatteisiin. Tulin kotiin, laitoin ruokaa miehelle ja mulle.

Hain lapset koulusta, pakkasin vklreissulaukut ja lähetin muun perheen maalle.

Jäin itse kotiin, olen ollut koko viikon kipeenä, tää on eka hyvä päivä.

Nyt istun kynttilän valossa, söin liikaa herkkuja. Ahdistava olo, mutta onneksi koti on siisti. Menen kohta nukkumaan.

Huomenna menen taas kaupoille ja luultavasti palautan osa ostamistani vaattteista.

Vierailija
18/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä tapahtui tänään jonkinsortin räjähdys, kun kolmen perheen tenavat temmelsivät sisään ja ulos puoli päivää sillä välin, kun aikuiset keskittyivät pihalla tyrninpoimintaan :D Lähinnä leluja lojuu ympäri huushollia enemmän kun laki sallii.

Tiskikonettakaan en ole tänään ehtinyt tyhjentämään/täyttämään.

Huomenna ohjelmassa vissiin raivausta...

Vierailija
19/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikone on rikki ja tiskit pesemättä.

Olohuoneessa tavaraa levällään.

Makuuhuoneet ja kylppärit on siistit.

Vierailija
20/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen moppasin lattiat, pyyhin pölyt, vaihdoin puhtaat petivaatteet..

Huomenna ois tiedossa vessan pesu, sen tein viimeksi alkuviikosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi