Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla Juuri NYT puhdas koti?

Vierailija
26.08.2011 |

minä aloitan, suht.puhdas on. Keittiö kunnossa, tavarat paikoillaan, vessankin pesin illasta

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on ollut koko viikon sairaana ja mies lapsen kanssa kotona. Tänään olivat sitten siivonneet ja leiponeet, nyt on muuten siistiä mutta imuri vielä lojuu tuossa eteisen lattialla... Mä taidan siirtää sen kohta takaisin paikoilleen. :)

Vierailija
22/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna siivotaan. Ei mikään kaaos, mutta likaista. Viimeksi on siis kunnolla imuroitu yms. viime viikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tavarat on paikoillaan ja missään ei ole mitään ihan kamalaa sotkua tai pölypalleroita. Mutta ei tää tiptop ole rankan työviikon jälkeen. Keskiviikkona imuroin ja pesin vessat ja lasipinnat ja isompi siivous on pölyjen pyyhkimisineen ja luutuamisineen (muualta kuin ruokapäydän alta) tehty kaks viikkoa sitten, kun oli edellinen vapaa. Huomenna olisi tarkoitus siivota vähän enemmän.

Vierailija
24/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin iso kaaos ja sotku etten jaksaisi edes aloittaa siivousta. Muusta perheestä ei kauheasti ole apua, ei ainakaan oma-alotteisesti. Kyllä mä silti patistan miestä ja lapsiakin siivoamaan, mutta sekin vie kauheasti energiaa. :(

Lastenhuone on kohtuusiisti, vähän leluja lattialla.

Keittiössä on tiskit levällään ja ruuan jämät vielä liedellä kattilassa. Pöydillä murusia.

Olohuoneessa on lattioilla ja tasoilla tavaraa sikin sokin. Imuri keskellä lattiaa.

Eteisessä hiekkaa ja kengät hujan hajan. Ylimääräistä tavaraa myös.

Vessa on muuten siistihkö, mutta kaipaisi pesua. Ja pyykkikori pursuaa likaisia vaatteita, ne tarvisi pestä. Narulta viikata kuivuneet vaatteet.

Makuuhuone on täysi kaaos. Täynnä kirppistavaraa ja muuta roinaa jotka odottavat lajittelua. Just mahdumme sinne sekaan nukkumaan.

Yritän karsia tavaramäärää pienemmäksi, jotta siivous olisi sitten helpompaa. Se on vain hidasta ja työlästä pääsääntöisesti yksin tehtynä.

Vierailija
25/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuvassa on kaikenlaista tavaraa pöydillä ja tasoilla, pesuhuone täynnä lajiteltuja pyykkikasoja ja eteisessä iso kasa puhdasta pyykkiä odottamassa kaapittamista. Pikkuraivausta vaille tavarat järjestyksessä, pölyjä ja klähmäkäpälöitä ikkunoissa kyllä löytyy ja eteisen lattia pitäis pestä.

Vierailija
26/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutettiin viimeset tavarat viime sunnuntaina ja tällä viikolla on ollu niin hirveesti töitä, ettei yksinkertasesti olla ehditty laittamaan tavaroita paikoilleen. koko viikko ollaan siis väistelty pahvilaatikoita :( mies on pari kertaa imuroinu vapaista kohdista, kun muuttaessa tulee kaikkee paskaa sisään...

Vierailija
27/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset imuroivat yläkerran, mä siivosin kunnolla (imuroin, pyyhin pölyt ja lattiat) alakerran. Vessojen pesu jäi huomiselle.

Vierailija
28/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on remontin takia niin paljon roinaa.

Vierailija
29/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavarat järjesteltynä paikalleen kuten aina illalla tähän aikaan..

Ainoa miinus viikatut pyykit sohvan reunalla. Tulin iltavuorosta ja mies oli tehnyt sujuvasti kaiken muun

Vierailija
30/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna siivotaan tas. riittävän puhdasta on nyt, vaikkakin sekaista.

Vierailija
31/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerta odottaa huomiseen mutta ei siellä ole kuin tavaroiden järjestelyä, petivaatteiden tuuletus ja lakanoiden vaihto, pölyjen ja lattioiden pyyhkiminen. Joten huomenillalla meillä on siisti ja puhdas koti :)

Vierailija
32/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siivoaminen jäänyt vähä niin ja näin.

Vierailija
33/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ihan hirveän sotkuista ja likaistakin. lapset ovat ravanneet koko viikon ulos ja sisään ja oon ollut viimeiset kolme päivää kuumeessa joten en ole jaksanut siivota, kun ruokaa on kuitenkin pakko tehdä ja lapset hoitaa muuten.

toivon todella että jaksan viikonloppuna siivota kunnolla.

Vierailija
34/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahimmasta päästä, muttei varmasti myöskään täytä av:n hygieniakriteereitä.

Onneksi siivooja tulee maanantaiaamuna.

Vierailija
35/41 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on pitkä työvuorputki takana ja tänään eka vapaa. En ole jaksanut tehdä mitään..vain pakolliset. Huomenna on siivouspäivä, tänään nautitaan :).

Mä olen tehnyt ympäripyöreitä päiviä viime viikon, joten en tod jaksanut tänään enää siivota. Mut huomenna illalla tää koti näyttää ihan erilaiselta, se on vissi

Vierailija
36/41 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ihan siistiä.

Keittiö kunnossa, tavarat järjestyksessä.

Olis pitänyt imuroida tänään, mutta imuroin huomenna.

Siistiä on.

t.ap

Vierailija
37/41 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on kuin pommin jäljiltä.

Meillä vietettiin tänään lapsen syntymäpäiväjuhlia!

Huomenna ehtii siivota... En jaksa enää tänään.

Vierailija
38/41 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aina siistiä ja puhdasta.

Mutta nyt ei ole.

Vierailija
39/41 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ooo

Vierailija