Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan laittamisesta jos ei ole menkkoja?

Vierailija
26.08.2011 |

Eli sattuuko laitto silloin?

Mulla on yksi ollut, laitettiin menkkojen aikana ja ei tuntunut sen laittaminen. Nyt mun ois pitänyt heti synnytyksen jälkeen laittaa..jäi. Nyt vauva 11kk ja kahdet menkat tullu, mutta kierto mitä sattuu. Aika varattu 9.9 ja mietin että jospa vuotoa ei ole. Laittaa voi, mutta tuntuuko pahemmalta kuin jos vuotoa olisi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kierukka mulle, eikä asennus onnistunu ekalla kertaa, mutta se ei ollu menkkojen puuttumisen takia. Toisella kertaa onnistui hyvin, ei sattunu muuten ku pikkasen nipisti vaan.

Vierailija
2/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vertailukohtaa, mutta ei se kyllä mun mielestä sattunut. Ei kai ne menkat kipua sentään vie?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans vauva n.11kk ja muutamat menkat takana. Totta kai kun kierukka laitettiin (hormoni) vuoto ei ollut vielä alkanut. Sattu hiukan ei paahsti. Burana 600mg varmaan auttoi hiukan.

Vierailija
4/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiema auki

Vierailija
5/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vertailukohtaa, mutta ei se kyllä mun mielestä sattunut. Ei kai ne menkat kipua sentään vie?

mutta menkkojen aikana kohdunsuu on huomattavasti löysempi-> helpompi ja kivuttomampi laittaa jierukka. Mulle on laitettu 2x ilamn vuotoja, ei ole sattunut mutta tuolloin on ollutkin vasta 2kk synnytyksestä ja näinollen sama efekti kuin menkoilla.

Vierailija
6/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ja viimeinen kierukka menossa, moista ei minuun enää tungeta!

Eka laitettiin synnytyksen jälkeen jälkitarkastuksessa. Tuntui epämukavalta, mutta sen kesti.

Toinen vaihdettiin kun menkkoja ei ollut tullut vuosiin. Sattui niin hirvittävästi, että viiden vuoden päästä pitää keksiä jotain muuta.

Vierailija
7/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen aikana ja sattui ihan järjettömästi olin koko loppupäivänkin tosi kipeä. Toinen laitettiin jo heti jälkitarkastuksessa, eikä menkkoja luonnollisesti vielä ollut eikä tuntunut oikeastaan missään.

Oonkin sitä mieltä että enemmän on vaikutusta sillä kuka kierukan asentaa. Ekalla kertaa oli nuori vasta valmistunut lääkäri, jolla tuskin kovin paljon kokemusta kierukan asennuksista takana, kun taas toisella kertaa vanhempi kokenut naistentautien erikoislääkäri oli asialla.

Vierailija
8/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakaan kerralla ei ole menkkoja ollut. Ekalla kerralla oli n. 3kk synnytyksen jälkeen, tokalla kerralla 8v. myöhemmin, kun vanha kierukka vaihdettiin uuteen.

Kummallakaan kerralla ei ollut lainkaan kivuliasta.

Vierailija
9/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulen vastaanotolle. Ei tuntunut juuri mitään, lääkkeet vei kivun. Suosittelen!

Vierailija
10/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka siis laitettiin kun vuotoa oli ja buranaa otin ennen. Ei tuntunut miltään ja oisin varmaan vielä maannut jalat levällää ellei lääkäri ois sanonu et se on ollu jo jonkin aikaa paikallaan =)

Myöskään supistuksia ei tullut, joita olen kuullut joillekkin tulleen.

Voin toki perua tuon ajan ja odottaa vuodon alkamista ja koittaa saada sitten aikaa.

Ja on varmaan laittajasta kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi