Miksi kummassa pitää lapsia tehdä, vaikka ikää on jo "liikaa"?
Jos mies on 60v. ja vaimo 40v. Molemmilla lapsia edellisistä liitoista, teinejä ja aikuisia, ja miehellä jo lapsenlapsia, niin ei muutakuin uutta tenavaa tekemään!
Ai ku ihanaa!
Kommentit (27)
Olisit kertonut olevasi 40 ja miehesi 60 ja käyväsi hedelmöityshoidoissa, jotta saisitte olemassaolevien lasten ja lastenlasten lisäksi vielä yhteisen vauvan.
Näin toimii AV.
Lapsia syntyy aina vain juuri oikean ikäiselle vanhemmille.
kuolivat vanhuuteen(alzheimer)
Mieheni äiti sai hänet 45veenä,isä oli 51...häpesi koko nuoruutensa vanhoja vanhempiaan.
Mun äiti oli 20v ja isä 23v kun synnyin ja olen todella iloinen pirteistä ja nuorista vanhemmistani!
kuolivat vanhuuteen(alzheimer)
Mieheni äiti sai hänet 45veenä,isä oli 51...häpesi koko nuoruutensa vanhoja vanhempiaan.
Mun äiti oli 20v ja isä 23v kun synnyin ja olen todella iloinen pirteistä ja nuorista vanhemmistani!
Mulla myös äiti oli 22 ja isä 26 ja kyllä saan kiittää siitä heitä! Monikaan ei ajattele yhtään lapsen etua tässä asiassa odottaa odottamistaan ja jotain ihmeen oikeaa hetkeä.
eivätkö miehesi vanhemmat rakastaneet poikaansa=?
mitä miehesi häpesi?
Msuta on ihanaa jos on mahdollista saada lapsia noin 20-28vuotiaana tai sillon se olisi täydellistä. :)
Mulla oli 20v äiti kun minut sai ja oli kyllä läheisimmät välit ystäväpiiristä ja KAIKKI ihaili mun äitiä.Miehelläni taas oli yli 35v äiti ja isä oli 45v ja häntä harmittaa ja on aina harmittanut salaa vanhat vanhemmat. Kohta niitä ei edes enää ole. :(
Hän on jokseenkin katkera asiasta ja siksi halusi alle 30vuotiaana lapset tehdä, sanoi että se on oikein lapsille. :/
eivätkö miehesi vanhemmat rakastaneet poikaansa=?
mitä miehesi häpesi?Msuta on ihanaa jos on mahdollista saada lapsia noin 20-28vuotiaana tai sillon se olisi täydellistä. :)
Mulla oli 20v äiti kun minut sai ja oli kyllä läheisimmät välit ystäväpiiristä ja KAIKKI ihaili mun äitiä.Miehelläni taas oli yli 35v äiti ja isä oli 45v ja häntä harmittaa ja on aina harmittanut salaa vanhat vanhemmat. Kohta niitä ei edes enää ole. :(
Hän on jokseenkin katkera asiasta ja siksi halusi alle 30vuotiaana lapset tehdä, sanoi että se on oikein lapsille. :/
Ok sinä et nyt ymmärtänyt. Häntä siis harmittaa/harmitti koska hän joutuu todennäköisimmin nuorena luopumaan vanhemmistaan. Ja hänen vanhemmat jaksavat tietysti PALJON vähemmän. Se on väärin lasta kohtaan. Kulissien takia hän ei asiasta ole pettnyt, tuskin välittää mitä muut ajattelee asiasta.
Yhtä hyvin ap voisi kummastella miksi lapsia tehdään, jos ikää on liian vähän. Tai jos lapsella ei ole isää laisinkaan, ei edes vanhaa isää, eli isä on esim. lähtenyt kuvioista ennen syntymää. Tai miksi lapsia tehdään, jos vanhemmat ovat liian köyhiä heitä elättämään itse. Tai miksi ja miksi. Toisaalta sitten taas ap voisi keskittyä omaan elämäänsä. Ap:lta on myös unohtunut, että ehkäisy on suht tuore juttu. Ennen, vanhoina hyvinä aikoina, lapsia tosiaan tuli moniin perheisiin hyvinkin "vanhoille" äideille, vaikka esikoisensa olisivatkin saaneet esim. 18-vuotiaana. Sitä paitsi silloisen nelikymppisen ja nykyisen nelikymppisen kuntoa, terveyttä ja jäljellä olevia elinvuosia on melkein turha edes verrata, synnytysten ym riskeistä puhumattakaan (sairaan- ja terveydenhoito on kehittynyt, ravitsemus on kehittynyt, elämä on kevyempää jne).