Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isä kysyy neuvoa

Vierailija
08.08.2011 |

mitä tehdä. Ex-vaimo viemässä huoltajuus ongelmia käräjille .Tälläinen on tilanteemme:

Erosimme 3-v sitten. Lapset jäivät alkuun äidille, tapasin heitä joka toinen viikonloppu. VUosi sitten teimme päätöksen, että tyttäremme muuttaa luokseni, koska hän niin voimakkaasti sitä itse haluasi.Äiti totesi muutto päivänä, että takaisin ei ole tulemista. Pian alkoi kuitenkin äiti ilmeisesti katumaan tapahtumaa. Hän teki sos.ilmoituksen huolesta tyttäremme hyvinvoinnin suhteen. Sos.hoitajat totesivat, että kaikki hyvin. Kaikenlaista venkslausta on ollut muutenkin, hyvin raskasta ja surullista nähdä lapsien kärsivän tästä kaikesta. perjantaina tuli sitten ilmoitus, että käräjille mennään. Äiti haluaakin tytön takaisin luokseen.

Äidin luona ei kuitenkaan kaikki ole kunnossa. Siellä asioiden hoito on hyvin leväperäistä. Vanhemmat poikani viettävät siellä pääsääntöisesti yksin aikaansa. On ollut viinan juontia, asioiden hoitamatta jättämistä ym. Poikiani en ole nyt puoleenvuoteen nähnytkään, tämä toinen tarina..

Kysymykseni onkin. Kannattaako minun lähteä oikeustaistoon. Kokemukseni mukaan, isät ovat pohjamutaa tässä maassa. Sos.työntekijöille vaikea ymmärtää, että minä olen tytön huoltaja ja kelvollinen sellainen. Miten tälläisen todistan oikeudessa. Äiti tuntuu olevan vielä hyvin pyhä asia, vaikka olisi millainen. Mistä löydän asianajajan, kun varallisuutta ei juuri ole.

Uskotteko mahdollisuuksiiini voittaa oikeustaistelu.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en osaa auttaa

Vierailija
2/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lado faktoja pöytään. Jos sinulla on hyvät perusteet ja kerrot vain tapahtumat, joissa vaimosi on toiminut väärin ilman, että saat turhia tunneryöyjä ja alat haukkua exää, tuomari saattaa uskoa sinua.

Kirjoita tapahtumien kulut ja päivämäärät ylös, jotta sinulla, on mihin vedota. Ole yhteydessä lasten opettajiin ym. tahoihin, jotka voivat tarvittaessa vahvistaa exän hällä väliä -meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en osaa auttaa

mieltä oikeusaputoimistoon ja heti.

Ilman asianajajaa olet todella kusessa.

Vierailija
4/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös tyttären mielipide otetaan huomioon. Virallisesti ikä on 12 vuotta, mutta nuoremmankin mielipide voidaan ottaa huomioon jos katsotaan, että lapsi on riittävän kypsä.

Vierailija
5/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on jo vuoden luonasi asunut ja teillä siellä asiat hyvin. Vaatii todella painavan syyn eli laiminlyöntiä ym. sinun puoleltasi jotta tyttö äidille palautettaisiin. Voit olla huoleti.

Vierailija
6/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi menee nyt tokalle.

Kännykkäni on täynnä kaikenlaista viestiä, uhkailujakin. Täytyy katsoa tuota oikeusaputoimistoa, kiitos vinkistä.

Vierailija
7/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pahimmillaan voit joutua pelaamaan kovilla.

t. eräs äiti

Vierailija
8/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita ylös kaikki tapahtumat ja lasten kertomat. Hanki todistajia ja puhu avoimesti läheistesi kanssa tilanteesta. Älä mustamaalaa vaan ole avoin, pysy totuudessa ja hae tukea. Älä kuitenkaan kaunistelekaan. Pyri saamaan yhteys myös poikiisi.

Vierailija
9/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä niitä jo(i)llekin, ehkä jopa poliisille.

Vierailija
10/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurja tilanne sulla - olen pahoillani puolestasi :(

Vierailija
11/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kovasti kannustuksesta ja myötämielisyydestä. poikia en ole tavannut, koska äiti aloitti kaikenmaailman pelleilyn tapaamisilla.tämäkin juttu oikeudessa. mutta koska pojat ovat jo puheidensa mukaan niin ympäripuhuttuja ja mustamaalattuja minua kohtaan, tein päätöksen että tapaan heitä kun oikeusasiat ovat käsitelty. vaikea sanoa, että onko hyvä päätös. Ainakaan he eivät ole ristitulessa

Vierailija
12/12 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustamaalaa ex-vaimoasia vaikka hän siihen leikkiin ryhtyisikin. Ole sinä se joka on oikeasti aikuinen ja vastuuntuntoinen vanhempi. Sisko haki yksinhuoltajuutta ja ex-mies aloitti mustamaalauksen. Tuomari ei lähtenyt tähän leikkiin mukaan ja sisko sai huoltajuuden.

Oikeusaputoimistosta saat apua, mutta pidä kiirettä, koska siellä aika kiireistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi