Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ärsyttää nämä "Mies ei halunnut lasta. Sattui vahinko. Mies ei halua lasta."

Vierailija
26.08.2011 |

Mikä siinä nyt sitten niin yllättää? Teille on rehellisesti kerrottu, että lapsi ei ole tervetullut. Teidän tehtävänne on sitten huolehtia ehkäisystä niin, ettei vahinkoja synny. Siis jos ehkäisynä on pillerit, niin kuin yllättäen yleensä näiden "vahinkojen" kohdalla on. OIKEIN KÄYTETTYNÄ ehkäteho on lähes täydellinen.

Jos nainen itse tietoisesti haluten tai huolimattomuuttaan hankkiutuu raskaaksi, vaikka mies ei halua, turha MIESTÄ on syyttää ilkeäksi ja tunteettomaksi!!! Nainenhan se silloin on vastuuton kieroilija!

Ja jos jollekin olisi sitten sattunut se ihan puhdas vahinko (Ei voi olla joka päivä jollekin av-palstalaiselle...), niin mikä oikeus naisella yksin on päättää lapsen syntymästä? Eikös etukäteen ole tavallaan sovittu, että siihen suhteeseen lasta ei tule?! Kyllä täällä on kummallinen ajatusmaailma monella....

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen jälkeen käytettiin kuparikierukkaa. Toimi hyvin. Olisin halunnut toisen lapsen, mutta mies ei. Suostuin ja elimme onnellisena. Sitten mies hausikin toisen ja kolmen keskenmenon jälkeen meille syntyi poika.

Tämän jälkeen en enää halunnut kolmatta lasta, ja hankin uudestaan kuparikierukan. Olihan se toiminnut ennen 8 vuotta... Mites ollakaan tulin raskaaksi ja mies veti hirveät pultit. Tee abortti oli ainut jota hän sanoi. En minäkään halunnut sitä vauvaa, ja olin menossa keskeytykseen. En vaan pystynyt...

Mies ilmoitti minulle että jos synnytät niin hän lähtee...

Tyttö syntyi ja samana päivänä kun pääsin laitokselta mies pakkasi kimpsut ja lähti. Vielä tämän jotenkin ymmärrän. Mutta en todellakaan ymmärrä miksi hän vieläkään 7 vuoden jälkeen ei muista tyttöä millään tavalla. Tämä tyttö ei saa mennä' isä luokse vaikka pojat sinne menee....

Eli olisikohan minun pitännyt tehdä keskeytys ap:n mielestä? Eikä me molemmat oltu vastuussa, koska olin hoitanut oman osuuden ehkäisystä? Eikö tässä ollut miehen vastuuta ollenkaan ??

Rakastan tuota tyttöä, mutta ei se ollut toivottu lapsi. Tänään ei osaa ajatella elämää ilman näitä kolmea lasta !

AP: Eikö mies päässyt aika helpolla ? Oliko miehellä mitään vastuuta ?

Kammottava ukkeli. Tuollaisessa tilanteessa tekisi mieli sanoa äijälle, että jos ei tyttö saa tulla käymään niin ei poikienkaan tarvitse. Lapset ovat samanarvoisia aivan kaikki. Tosi loukkaavaa lasten itsetunnolle tuommoinen eriarvoistaminen.

Vierailija
2/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtii ehkäisystä, eikä jätä sitä naisen vastuulle. Ehkäistään sitten vaikka tuplana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtii ehkäisystä, eikä jätä sitä naisen vastuulle. Ehkäistään sitten vaikka tuplana.

Vierailija
4/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on oikein neuvottu, että "tule "vahingossa" raskaaksi, kyllä se mies oppii sitä lasta rakastamaan sitten kun se syntyy..."

Vierailija
5/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei siis pidä missään olosuhteissa luottaa siihen, että nainen huolehtii ehkäisystä vaikka sanoisi huolehtivansa? Jokainen nainen on potentiaalinen huijari, ja miesten tulee varautua tähän, niinkö?

Vierailija
6/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole mitään vastuuta, niinkö?

Ja tosiaan, kun niiden pillereiden ehkäisyteho on LÄHES täydellinen niin tostuus on että oiketa vahinkojakin sattuu!

Vierailija
7/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt sitten niin yllättää? Teille on rehellisesti kerrottu, että lapsi ei ole tervetullut. Teidän tehtävänne on sitten huolehtia ehkäisystä niin, ettei vahinkoja synny. Siis jos ehkäisynä on pillerit, niin kuin yllättäen yleensä näiden "vahinkojen" kohdalla on. OIKEIN KÄYTETTYNÄ ehkäteho on lähes täydellinen.

Jos nainen itse tietoisesti haluten tai huolimattomuuttaan hankkiutuu raskaaksi, vaikka mies ei halua, turha MIESTÄ on syyttää ilkeäksi ja tunteettomaksi!!! Nainenhan se silloin on vastuuton kieroilija!

Ja jos jollekin olisi sitten sattunut se ihan puhdas vahinko (Ei voi olla joka päivä jollekin av-palstalaiselle...), niin mikä oikeus naisella yksin on päättää lapsen syntymästä? Eikös etukäteen ole tavallaan sovittu, että siihen suhteeseen lasta ei tule?! Kyllä täällä on kummallinen ajatusmaailma monella....

Mut pani mies tahallaan paksuksi. Enkä todellakaan ollut mielissäni. Mitäs tähän sanot ap?

Onko naisen velvollisuus synnyttää lapsi vaikka sitä ei haluaisi, mutta mies haluaa?

Vierailija
8/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä että se joka ei halua lapsia, pitää tosi hyvän huolen ehkäisystä ihan itse. Jos ukko paljaalla lähtee vetelemään, on raskauden vaara aina olemassa, sen kai tietää tyhmempikin.

Vierailija
9/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullekin sattunut vahinko, ja emme todellakaan vahinkoa halua, ei mies enkä minä.

Sitä varten ehkäistään, jotta ei saa ei toivottoja lapsia.

Ja parisuhteessa jos naisella on pillerit, on silloin varmaan yhdessä myös sovittu että lapsia ei haluta.

Vierailija
11/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä että se joka ei halua lapsia, pitää tosi hyvän huolen ehkäisystä ihan itse. Jos ukko paljaalla lähtee vetelemään, on raskauden vaara aina olemassa, sen kai tietää tyhmempikin.

Ja jos mies haluaisi ehdottomasti käyttää kondomia, vaikka nainen vakuuttaisi syövänsä pillereitä, täällä valitetaan "eiks oo ihan hirveetä kun se ei luota muhun, mitä vikaa siinä on".

Vierailija
12/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää.... Jos mies todella ei halua lapsia, niin joko hän käyttää kortsua joka kerran, tai käy leikkauksessa.

Kun kaksi ihmistä harrastaa sekisä on molemmilla vastuu... Ei voi yksin syyttää naista. Helppo on sanoa että naisen pitää tehdä abortti... Ei se niin yksinkertaista ole. Nainen joutuu käymään lääkärissä ja naiselle se tehdään.... Joten naisella on oikeus määrätä omasta kehosta.

Tosin mies voi sitten omalla päätöksellä, jättää perheen ja ainot velvollisuus joka tulee on elatusmaksut....

Vierailija
13/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa sovittu, että nainen käyttää pillereitä, joiden ehkäisyteho on muuten sama kuin kondominkin, ei miestä pidä syyllistää.

Nainenhan tässä kusipää on, kun haluaa pitää lapsen ja sen takia haukkuu miestä joka ei lasta halua, mitään lastahan ei olla edes suunniteltu.

Vierailija
15/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on puhuttu, että lasta ei ole tarkoitus hankkia ja pillerit on valittu ehkäisykeinoksi (ja tav. yhdistelmäpillereiden tehohan on lähes 100%). Jos joku nyt haluaa tuplana tai triplana ehkäistä, niin siitä vaan, mutta minä lähdin liikkeelle siitä, että ehkäisykeino on valittu yhdessä harkiten. Asia ei siis ole yksin miehen tai naisen vastuulla, mutta jos pillerit on valittu, niin silloin niiden syöminen on yksin naisen vastuulla! On se aika omituista, jos ei kumppaniinsa voi sen vertaa luottaa, että pitäisi kumia käyttää siltä varalta, että toinen jättää pillerit syömättä!!

ap

Vierailija
16/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on naisten käsissä. Jos nainen ei halua lasta, sitä ei tod näk tule, mutta jos haluaa, niin se on hupsista vaa. Koittakaa miehet kestää. Sehän sitäpaitsi imartelevaa, jos nainen haluaa just sun geenit lapselleen. Ottakaa se siis kohteliaisuutena.

Vierailija
17/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä oikeus naisella yksin on päättää lapsen syntymästä? Eikös etukäteen ole tavallaan sovittu, että siihen suhteeseen lasta ei tule?! Kyllä täällä on kummallinen ajatusmaailma monella....

No mikä oikeus on miehellä yksin päättää lapsen syntymättömyydestä?

Vierailija
18/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä oikeus on miehellä yksin päättää lapsen syntymättömyydestä?

lapsia hankitaan vain niin, että molemmat haluaa. Eihän kotiin tuoda lemmikkieläimiäkään muuten kuin yhteisellä päätöksellä ja lapset on sentään hieman isompi asia.

Vierailija
19/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on naisten käsissä. Jos nainen ei halua lasta, sitä ei tod näk tule, mutta jos haluaa, niin se on hupsista vaa. Koittakaa miehet kestää. Sehän sitäpaitsi imartelevaa, jos nainen haluaa just sun geenit lapselleen. Ottakaa se siis kohteliaisuutena.

On pettäny hormonikierukka ja minipillerit. Sen jälkeen ruvettiinki käyttämään sitten tuplaehkäisyä, eli mieskin kantaa kortensa kekoon.

Vierailija
20/40 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin nyt niistä naisista, jotka eivät kunnioita miehen mielipidettä. Ei silti tarkoita, että hyväksyisin alistamista/loukkaamista toisinkaan päin. Sinähän et tässä tapauksessa ollut hankkiutunut salaa raskaaksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän