Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään karppaajaa, joka ottaa ei-karppaajan ruokavalion huomioon?

Vierailija
26.08.2011 |

Ihan vaan vastakysymyksenä tolle toiselle ketjulle...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse.

Jos minä karppaan, niin karppaan - en siitä metelöi. Kotona syön soveltaen muulle perheelle tehtyä ruokaa eli siis otan toki perheen huomioon :D enkä tyrkytä heille.

Ja juu, olen läski ja yritän tällä ruokavaliolla ja liikunnalla etsiä terveellisempää elämää itselleni. Ja näyttää onnistuvan ja toisaalta minulla tämä ruokavalio on auttanut suunnattomasti jatkuviin vatsavaivoihin eli oloni on tältä osin parantunut.

Vierailija
2/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu: sitä silmien pyörittämistä mistä joku tossa toisessa ketjussa mainitsi olen nähnyt mäkin. Ja karppajilla on aina kamala hinku vängätä oman ruokavalionsa paremmuudesta ja haukkua jotain Pekka Puskaa kuin antikristusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat karppaa, mutta kyllä siellä saa aina pullaa ja piirakkaa nokkansa eteen kun kylässä käy. :) Lisäksi pöydässä on usein jotain karppiherkkua, leipäjuustoa jne. Eikä siitä tarvitse enää vouhkata, on sen verran vanha juttu jo.

Kyl mun mieskin tuo mulle tavallista suklaata tai sipsiä kaupasta jos pyydän, vaikka karppaakin itse.

Vierailija
4/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkarppi ruoka on halvempaa ja helpompaa tarjottavaa esim juhliin. Ja kun monet vieraistani eivät karppaa vaan noudattavat vähärasvaista ruokavaliota, olisi epäkohteliasta "pakottaa" heidät syömään runsasrasvaisia herkkuja joista tulisi huono omatunto.

Vierailija
5/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä vaan mies karppaa. Joten tarjolla on aina riisiä/pastaa/perunaa muille ja kaapistaa löytyy leipää.

Ja vieraille on yleensä tarjolla ihan epäkarppi herkkuja.

Vierailija
6/6 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei-karppaajathan syödään karppiruokaa ilman rajoittavaa ideologoaa? Vai seuraako joku hyperhiilari-dieettiä?

t ei-karppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi