Uusi suhde ja seksiongelma
Erosin vajaa puol vuotta sitten ja nyt olen tavannut uuden miehen. Olen 39v. Olen seksissä melko kokematon eli exän kanssa 20v seksisuhde ja sen lisäksi vain kaksi yhden yön juttua (eli 3 kumppania koko elämän aikana). Tämän uuden miehen kanssa on ihanaa ja tunne on molemminpuolinen. Haluamme toisiamme kovasti. MUTTA kumpikaan ei saa orgasmia yhdynnässä.
Mies on fyysisesti hyvin erilainen kun exäni, jonka ongelma oli paremminkin nopea laukeaminen(opin tulemaan pikaisesti lähetyssaarnaajassa). Tällä uudella riittää kestävyyttä liikaakin. Omia orgasmiongelmiani en ihmettele, koska vaikeaa se opettelu oli aluksi exänkin kanssakin (eka kumppani). En ole tottunut siihen, ettei mies saa. Sanoo, että en ole liian väljä ja haluaisi tyydyttää minut ensisijaisesti. Olemme olleet sängyssä 4 kertaa. Tuntunut hyvältä, mutta kliimaksi on jäänyt kokematta. Minua tämä vähän hermostuttaa, kun muuten menee niin hyvin. Mutta eihän suhde voi toimia ilman kunnon seksiä.
Te,joilla on kokemusta useista suhteista - voiko alku olla tälläistä haparointia ja myöhemmin kuitenkin alkaa sujua? apua?
Kommentit (4)
Ihan normaalia jännittämistä ja tutustelua.
meillä oli aluksi sama tilanne! Mies ei tullut muistaakseni muutamaan ensimmäiseen kertaan laisinkaan. Se oli todella kummallista minusta. Silti mies halusi seksiä... Mies alkoi kai rentoutumaan ja jännitys laukesi - niin myös mies. Nyttemmin olen tottunut siihen, että mies vain on kestävää sorttia. Hyvin jaksaa vaikka tunnin tulematta, mutta toisaalta joskus on parin minuuti pikaseksiä ongelmitta.
Eli älä huoli, olet saattanut nyt tulla yhtä onnekkaaksi kuin minäkin! :) Ei enää minuuttimunia.
että uusi suhde ja molemmat jännittävät eikä sen takia tule orgasmia.
Tämä on täysin tiedostamatonta jännittämistä ja poistuu ajan kanssa.... kunhan suhde siirtyy kaurapuuroasteelle.
Nauttikaa toisistanne, ilman suorituspaineita.