Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaus ei laihduta minua. Onko muita?

Vierailija
26.08.2011 |

Minulla on tapana lihoa lomilla 3-5 kiloa loman pituudesta riippuen. Jouluna lihoin kolmessa viikossa tuon kolme kiloa, nyt kesalla 7 viikon aikana 5 kiloa.

Joulun jalkeen kokeilin ekaa kertaa karppausta. Jaksoin kaksi viikkoa, mutta sitten luovutin kun painolle ei ollut tapahtunut mitaan. Jatkoin normaalilla ruokavaliolla, mutta pidin kalorit alhaalla. Heti ekan "normiruoka"vuorokauden jalkeen paino tipahti parisataa grammaa, ja siita lahtien tasaiseen tahtiin kunnes olin taas normaalipainossa ja lopetin laihtuttamisen.

Sama ilmio tapahtui nyt kesaloman jalkeen. Kaksi viikkoa karpaten - ei mitaan vaikutusta (paitsi etta olo oli jotenkin "heikko" koko ajan, salillakaan ei mistaan tullut mitaan). Eilen vedin ekan kerran illallisella pastaa ja avot: tana aamuna paino oli laskenut. Ja kun aamulla sai puuroa, olo on ollut tosi energinen koko paivan.

Haluaisin tietaa, olenko ainoa laatuani ja mista voi johtua, etta kroppani vaatii hiilareita luopuakseen kiloista? Onko treenaamisella jotain tekemista asian kanssa? Kayn salilla pari kertaa viikossa ja aerobisilla lenkeilla 3-4 kertaa viikossa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko lailla metsään menit.

no höh, etkö ole tajunnut sitä, että keho todellakin tarvitsee energiaa toimiakseen. ELi jos sä jätät liiallisessa määrin pois hiilihydraatit(josta energiaa usein myös saadaan) niin elimistö tajuaa sen ja rupeaa säästöliekille. säästöliekillä ollessaanhaan se ei rupea laihtumaan...

täytyy siis syödä riittävästi myös hiilihydraatteja, jotta laihtuminen alkaa tapahtua.

Niin eikös atkinsissa alussa ole tarkoitus vetää hiilari ihan minimiin jotta saadaan elimistö ketoosiin joka nimenomaan polttaa rasvaa..?

Vierailija
22/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan minä en ole saanut kuin 2kg pois ja nyt on jumittanut 3vk.

Olen 168/64

Seuraavaksi vedön kalorit reippaasti alas ja kärsin muutavan viikon nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi