Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän on tultu nyt lapsen kanssa. Taustalla masennusta yms.

Vierailija
25.08.2011 |

Yllätysraskaus, yllätysero, yhteenpauluu, vaikea raskaus, huono syntymä, hengenlähtö lähellä komplikaatioden takia ja lopullinen ero.

Siinä elämäni viimeiset pari vuotta.

Olin todella masentunut lapsen vauva-ajan, täysin yksin, ei kavereita, oman äidin kanssa suhde sairas ja ikävä lapsen isää (jota nyt taidan vieläkin rakastaa). Lupasin että vuoden vielä jaksan ja jos tuntuu vielä yhtä pahalta niin teen itsemurhan, että ei ole pakko jaksaa.

Lasta välillä suorastaan inhosin, lapsen takia oli todella vaikea päästä erosta yli, ja lapsi valvotti ensimmäisen vuoden tosi pahasti. Enää vaan satunnaisesti. Vihasin elämään, itseäni ja lasta!!! Olisin halunnut antaa lapsen adoptioon ja olla näkemättä häntä enää ikinä. Kuitenkin hoidin lapsen ihan ok enkä nyt varmaan ignoorannut sen enempää kuin muutkaan äidit.

Nyt huomaan, kun lapsi on 1,5 v, että kun mun huomenna pitäisi antaa lapsi isälleen, en haluaisi, koska mulle tulee ikävä!! :) Rakastan lastani :)

Lähtökohdat olivat tosi huonot, mutta tässähän on käynyt ihan hyvin. Lapsi on aurinkoinen, sosiaalinen, iloinen ja kun ujostelee, tulee mun jalkojen taakse ja sohvalla kiipeää kainaloon. :)))

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet selvinnyt noin hyvin. Tsemppiä jatkoonkin. Tee viikonloppuna jotain kivaa just for you :)

Vierailija
2/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti vapaista hetkistäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana kohdata se hyvä, tasainen arki, elämä

Vierailija
4/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle kaikki kaikessa. Toisaalta se antaa voimaa ja toisaalta tunnen välillä kovaa syyllisyyttä siitä millainen masentunut alku meillä oli. Pelkään että se on tehnyt peruuttamatonta vahinkoa. Tosin parempaan en olisi pystynyt, mutta silti. Vähän hirvittää...

Yritän olla ajattelematta tuota alkua ja olla ihan vaan itsevarma oma itseni ja lempeä auktoriteetti.

Vierailija
5/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää elämääsi!Kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija
6/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sekä henkisesti että fyysisesti ihan lopussa. Nyt lapseni ovat aikusia! Ihania nuoria ihmisiä, itsenäisen elämänsä alussa. Sanon sinulle - älä soimaa itseäsi, katse eteenpäin. Hienoa, että voit nyt noin hyvin. Lämmin halaus sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
7/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin vähän karumpia kommentteja... :D

ap

Vierailija
8/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea joskus tällainenkin tarina. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi! :)