Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En todellakaan anna julkisen th-puolen käyttöön yksityislääkärin lausuntoja

Vierailija
25.08.2011 |

Niitä mitkä olen itse maksanut, en vie mukanani julkiselle puolelle vaikka viikko yksityislääkärikäynnistä joutuisin julkisen puolen lääkärin pakeille vaikka päivystystapauksena hakeutumaan.

Saavat ottaa magneettikuvat verorahoilla vaikka ne olisi viikko sitten otettu yksityisen lääkärin lähetteellä ja itse ne olisin maksanut.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähtäväksi kaikki julkisen puolen hoitosuhteen aikana otetut verorahoilla maksetut röntgen ja magneettikuvat, yms.

Vierailija
2/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

magneettikuvaukseen julkisella edes pääse, joka joutuu sen yksityisesti hankkimaan ja maksamaan. Turha kuvaus. Muuten sut oltais jo pistetty julkiselta kuviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolemaan johtavasta voin kyllä odotella päivystyksen käytävillä sitä että julkinen terveydenhoito ottaa kuvat uusiksi vaikka kyse olisi samasta vaivasta.

Vierailija
4/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tätä tietoa en olisi voinut enää elää.

Vierailija
5/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä, mutta jos se otetaan ja sen itse maksan, sitä en anna julkisen puolen thuollon käyttöön vaikka sinne päivystystapauksena joutuisin hakeutumaan.

En edes kerro että kuva on otettu viimeksi pari päivää sitten.

Vierailija
6/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

magneettikuvia kustantanut.

Vierailija
7/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että verorahoja kuluu vielä lisää kun kuvat kahteen kertaan otetaan.

Vierailija
8/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halua kait kuvauttaa sen jalkaansa ilmestyneen vitun magneettikoneessa useamman kerran.

Vierailija
9/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattamaan edes elämäni ensimmäisten 3 vuoden yhteiskunnalle aiheuttamia kuluja ja veroja en enää maksele, kun töitäkään en aio tehdä.

Vierailija
10/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tälle vuodella vasta yhden kerran kuvattu ja vasta pari kertaa röntgenissäkin ollut. Vielä kärsii kuvia ottaa.

Vierailija
11/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenvahtia. Terassi täyteen lämpökynttilöitä lähekkäin ja sitten jännityksellä odottamaan että tuleeko leimahdus ja sytyttääkö se terassini tuleen ja saanko palomiehiä kyläään... jännittävä ilta tulossa vai mitä.

Vierailija
12/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se minua häiritse.

Hoitaja julkiselta puolelta

Vierailija
13/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä haittaa vaikka joku kuukausia kuviin pääsyä odottanut joutuu taas odottamaan lisää, koska meikäläisen koipi päivystystapauksena menee sen veronmaksajan selkävaivan ohi..

Vierailija
14/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tekevät töitä myös yksityisella puolella ja toisinpäin.

Mutta sinällään minulle ihan sama miten monimutkaisesti itsesi hoidatat. Lääkkeiden määräämisen kannaltahan tuo on harmi, ei voi mitenkään tietää meneekö jo vastaavia lääkkeitä tms. Mutta tosiaan itsehän kroppasi kannat.

Vierailija
15/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätinkin sijoittaa Ikea-rahat ortopedi-aikaan. Ne rahat tosin tulevat kymmenkertaisina vakuutuskorvauksina takaisin..

Vierailija
16/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuskin se lääkäri yksittäistä potilasta sen jälkeen muistaa kun vastaanoton ovi painetaan kiinni ja luottokortti kassalla lukijassa vilahtaa...

Vierailija
17/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua kiinnosta paraneeko jalkani tästä ikinä ja onko mitään tehtävissä, haluan vain lisää RAHAA.

Vierailija
18/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tonnia vakuutusyhtiöltä verottomana takaisin.

Jos ei saa rahoja takaisin, niin onpahan sitten eläkeyhtiölle ihan ammatti-ihmisen antama dokumentti valmiina kun sitä pysyvää työkyvyttömyyseläkettä haen.

Vierailija
19/19 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OYSissa nähneeni eikä sen nimeä näy noissa OYSin arkistosta tilaamissani papereissakaan, että eipä ole lekurilla ennakkokäsitystä minusta.