Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Hiusten värjäys!

Vierailija
02.09.2011 |

Värjäätkö hiuksesi itse vai kampaajalla?

Kuinka usein?

Kutiaako hiuspohja värjäyksen aikana tai tuleeko muita oireita?

Joskus joku kampaaja sanonu että kutina on normaalia hiustenvärjäyksen aikana.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrän hiusvärit kaukaa. Ei hiuspohjan kutiaminen ainakaan saisi olla normaalia.

Vierailija
2/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kemikaalien takia tosi harvoin. 1-2 x vuodessa ja kampaajalla. Viimeisin värjäys oli kyllä varmasti viimeinen kerta kuin värjään tai toka vika kerta (vika kerta sit kenties ilman että menee päänahkaan). Jouduin nimittäin siihen päänahan poltteeseen kaatamaan kortisoniliuosta päähän ihan kunnolla. En halua kokeilla, että mitä jatkossa tapahtuu. Musta tulee siis puolessa vuodessa varmasti melkoisen harmaahiuksinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kuukauden välein.

Tähän mennessä ei ole ilmennyt kutinaa tai muuta vastaavaa. Tosin niissä purkeissa kyllä lukee, että väri on pestävä heti pois jos ilmenee kutinaa, kirvelyä jne.

Vierailija
4/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty vaalentamaan, enkä mä ainakaan tummempaa tukkaa halua. Olen tällaisenaan ihan riittävän hyvä :)

Vierailija
5/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosen vinkkiin on pakko sanoa, että jos on allergisoitunut, niin missään nimessä ei kannata kokeilla ekokampaamoja. Niissä tuotteissa on myös prikulleen samoja aineita eikä kerran allergisoituneelle sillä ole oikeastaan mitään merkitystä, että onko sitä allergisoivaa ainetta vaikka 2% vai 5% tuotteesta.

Vierailija
6/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten.

Hiuspohjassa oli ongelmia, mutta nykyään kun en enää värjää päänahka on ihan hyvässä kunnossa.

Uskoin pitkään sitä kampaajien ainaista virttä "suomalaisten harmaista hiuksista". Mutta mulla sattuukin olemaan oikeasti ihan kauniin ruskeat hiukset :-)

Rahaakin säästyy :-))

Vierailija
7/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa. Tuntuu kylmältä. Kirjoitatte täällä niitten olevan hirveitä myrkkyjä, ehkä niin. Tyttäreni luokalla on ainakin 2 jotka värjäävät lastensa (n. 9v.) hiukset. Se on hirveämpää.

Vierailija
8/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voi kuin ihmetellä miksi edes värjäsin. Oma tukka kun paljastui samanväriseksi kun se värikin :) Outo juttu! (Viimeisestä värjäyksestä on jo vuosi eikä näy siis mitään "juurikasvua" tai muuta eroa.)

Vierailija
9/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko luonnollinen väri ollut samanlainen kun juurikasvun väri? Olen kuullut että juurikasvu olisi yleensä vaaleampaa tai ei välttämättä saman värinen kun sitten koko pää muuten.

Vierailija
10/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjään, vähintään 3 viikon välein. Ei kutinaa eikä oireita.

Vierailija
11/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko luonnollinen väri ollut samanlainen kun juurikasvun väri? Olen kuullut että juurikasvu olisi yleensä vaaleampaa tai ei välttämättä saman värinen kun sitten koko pää muuten.

Siis oletko sinä siinä uskossa, että se kuollut hius jotenkin tummenee kasvaessaan. Jestas. Korkeintaan vaalenee auringon polttamana, föönatessa tai muuten kaltoin kohdeltuna.

Vierailija
12/12 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti allerginen tummille hiusväreille. Päänahka palaa karrelle, korvat turpoavat, imusolmukkeet turpoavat. Päänahka tihkuu kudosnestettä yli viikon värjäyksen jälkeen, jos käytän hiusvärejä.

Allergisoiduin stressaavassa elämäntilanteessa alle 30-vuotiaana. Sen jälkeen reaktio tuli joka kerta.