Eikö kengissä tosiaan ole kuin Lutka-mallisto ja Mummo-mallisto?
Surkea on kenkävalmistajien tarjonta, ellet halua lutkanilkkureita korolla, ainoa vaihtoehto näkyy olevan ECCO-kengät mummotyyliin.
Kommentit (5)
Savukoskella tai Kuhmossa tai muussa cityssä kenties?
Kyllä minun nähdäkseni on vaikka kuinka paljon tarjontaa kengissä nykyään. Jo pelkästään internetistä löytyy laidasta laitaan valikoimaa.
Ja eccot eivät aina ole mummomaisia, mutta laadukkaita ja ihania jalassa aina.
täällä klaukkalassa on eli jos asut lähelläkään käy täällä. Ei sitten se k-kenkä vaan päätien toisella puolella.
Ja olen mä Eccoltakin nähnyt ihan kivoja malleja. Clarksin kenkiä löytyy myös. Ei ole mun mielestäni tanttojen eikä lutkien kenkämalleja nuo mun ostamani. Tykkään matalakantaisista, joten nuo on mulla paljon sellaisia ballerinamallisia.
Ja sama pätee myös muuhun vaatetukseen, etenkin jos on hiukankin lihaisampaa mallia.
Kenkäostoksilla tulee usein vain pahalle päälle. Tyylikästä, naisellista kenkää, jossa on hyvä lesti, hyvä iskunvaimennus, joka edes vähän hylkisi kosteutta ja jota ei päivänselvästi ole tehnyt joku intialainen lapsi omilla pikku kätösillään, tuntuu olevan mahdotonta löytää. Kaikenlaisia tossukoita on, joiden materiaali ei kestä käyttöä tai ainakaan suomalaista säätä. Tuntuu että satasenkin kengät voi olla ihan kertäkäyttötavaraa, joka on vuoden päästä valmis sekajätteeseen.
Kiitos kun sain avautua. :)