Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kahden lapsen onnellinen yh-äiti ja harrastan masturbaatiota n. 2 krt/viikossa.

Vierailija
17.08.2011 |

Että tekee hyvää :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden lapsen onnellisesti naimisissa oleva äiti ja harrastan masturbaatiota ainakin tuon krt. viikossa.

ja kyllä, hyvää tekee =)

Vierailija
2/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastan tuota päivittäin.

Olipa sulla taas alotus!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tekee hyvää :)

Vierailija
4/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja masturboin 2-7 kertaa viikossa. Seksiä onkin sitten kymmenisen kertaa vuodessa, sitä toki ottaisin enemmänkin, mutta mies ei halua.

Vierailija
5/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka elää parisuhteessa ja masturboin lähes päivittäin ja seksiä harrastan hyvällä tuurilla useamman kerran viikossa.

Vierailija
6/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa te oikein ehditte päivittäin (useamman kerran?) tyydyttelemään itseänne lapsen kanssa, siis jos niitä on monta tai sit jos mies on kotona, mutta ei halua? Mies hoitaa lasta jotta saatte omaa aikaa dildotella makuuhuoneessa? ;)

En mä vaan kerkee itseäni räpläämään juurikaan vaikka mieli tekisi hirveästi.

Vierailija
7/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa te oikein ehditte päivittäin (useamman kerran?) tyydyttelemään itseänne lapsen kanssa, siis jos niitä on monta tai sit jos mies on kotona, mutta ei halua? Mies hoitaa lasta jotta saatte omaa aikaa dildotella makuuhuoneessa? ;)

En mä vaan kerkee itseäni räpläämään juurikaan vaikka mieli tekisi hirveästi.

Välillä vauva sitteriin ja itse toiseen huoneeseen leikkimään itsellä tai kun lapsi oli isompi niin dvd pyörimään sille. Pitää vaan olla hiljaa laukeamisen hetkellä. Iltaisin mies kävi joskus rattailla lenkillä, siinä oli hyvää aikaa purkaa paineet pariin kertaan.

Halukas keinot löytää.

Vierailija
8/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen sen verran harjaantunut, että homma on hoidettu kolmessa (voipi onnistua minuutissakin) minuutissa. Ei tuossa mitää pitkiä sessioita ole aikaa pitää. Tavoitteena on orgasmi eikä mitään muuta.

Vierailija
9/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitää pitkiä sessioita ole aikaa pitää. Tavoitteena on orgasmi eikä mitään muuta.

Mitä muuta masturbaatiossa tavoiteltaisiin kuin nopeaa orgasmia?

Vierailija
10/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan masturbointia myös tuon pari-kolme krt viikossa :-) Ja hyvää tekee!

Vierailija
11/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni tulee paremmin orgasmin jälkeen.

Vierailija
12/12 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nykyään muuta tekisikään kuin juuri sitä jos vaan olisi mahdollisuus. Kun erosin, niin helpotti se äijän lopun aikainen valitus kun itsetyydytin sen ollessa kotona, vaikka mies ei halunnutkaan seksiä. Nyt saan räveltää niin paljon kuin huvittaa.

Lapsille "kehittävää" ohjelmaa ja itselle omaa aikaa videoiden kera :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi