Fennia vakuutus huonoin?
olen tässä juuri jonossa taas, olen jo 2 ihmisen kanssa keskustellut mutta pallotettiin taas keskuksen kautta jonoon.
Palvelulinjamme ovat edelleen varattuja ... 11 min
Kommentit (5)
on käynyt varmaan parempi tuuri. Oma vakuutusneuvojamme vastaa tai soittaa pian takaisin ja hoitaa asiamme. Korvaukset saadaan nopeasti. Vakuutus ollut 5v. ja kaikki toiminut.
ja asiaa pallotellaan osastolta toiselle, nyt puhelu kääntyi takaisin keskukseen ja sain jätettyä soittopyynnön.
Korvauksen käsittelyssä saa mennä kuukausi sen jälkeen kun heistä riippumat paperit ovat tulleet. Älä kysy Fenniasta, vaan sieltä, mistä heidän pitäisi saada paperit, onko selvitys toimitettu ja pyydä kopio itsellesi jos se on vaikka sähköpostitse lähetetty.
Itsellä oli juuri Fennian kanssa erimielisyyksiä. Korvauspäätös kesti, vaikka olin aktiivisesti yhteydessä. Ratkaisu tuli päivälleen kuukausi siitä, kun he olivat saaneet viimeisen aiheeseen liittyneen paperin. En tiedä olisiko tullut, jos itse en olisi todennut viikkoa aikaisemmin, että he ovat saaneet tarvitsemansa selvityksen. He eivät olleet pyytäneet sitä selvitystä, vaan itse jouduin selvittämään mikä selvitys sinne on toimitettava.
Asiakasta siirretään palvelijalta toiselle , joista jokainen vastaa samaan kysymykseen hieman eri tavoin. Yrittävät viimeiseen asti olla korvaamatta, eivätkä puhelimessa pysty juuri mitään informaatiota antamaan - ei ainakaan yksimielisesti.
ne vähäiset korvaukset mitä on haettu, on kyllä tulleet.
Jos vakuutuksiin tulee muutoksia, niiden päivittäminen kestää todella kauan ja niistä joutuu soittelemaan ja muistuttamaan. Sitten ne hermostuu ja kääntää kaiken asiakkaan syyksi.