Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua ei kiinnosta seksi? Ei vaan yhtään, ei

Vierailija
25.08.2011 |

kenenkään kanssa. rakastan miestäni valtavasti ja hän on komea, hyväkroppainen jne. mutta iltaisin mä haluan vain nukkua. Ja ihan sama mikä äijä siihen viereen kierähtäisi, mä vaan kääntäisi kylkeä. Missä voi olla vika? Masentunut en ole, e-pillerit lopetin 3.5. viikkoa sitten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vireystaso alkaa muutenkin jo laskea?

Meillä mies haluaisi seksiä nimenomaan myöhään illalla tai yöllä. Minä taas väsähdän ja kaipaan unta, sillä teen usein aamuvuoroa. Olen esittänyt toiveena miehelleni, että josko se seksi ei olisikaan se päivän viimeinen juttu vaan josko vaikka ihan päivällä peuhattais. Valitettavasti puhe ole juurikaan tuottanut tulosta.

Vierailija
2/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vireystaso alkaa muutenkin jo laskea?

Meillä mies haluaisi seksiä nimenomaan myöhään illalla tai yöllä. Minä taas väsähdän ja kaipaan unta, sillä teen usein aamuvuoroa. Olen esittänyt toiveena miehelleni, että josko se seksi ei olisikaan se päivän viimeinen juttu vaan josko vaikka ihan päivällä peuhattais. Valitettavasti puhe ole juurikaan tuottanut tulosta.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tosin masennuslääkkeitä satunnaisesti. Mutta vaikken söisikään en enää tunne sellaista kiihkoa kuin nuorena. Ikää nytkin "vasta" 38v. Mieluummin nukkuisin niin illalla, kuin aamulla kuin päivälläkin.

Vierailija
4/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muakaan yhtään! Viime kerrasta yli 2 viikkoa aikaa ja miestä kyrpii. Ja mitä enemmän se vonkaa, sitä vähemmän sitä haluan.

Vierailija
5/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei ole koskaan kiinnostanut seksi. Voisin aivan hyvion elää vaikka lopun elämääni seksittömänä :D Miehen vuoksi toki joutuu välillä antamaan periksi, mutta hänkään ei onneksi enää juurikaan vonkaa. En tiedä miksi näin on, mutta kateellinen olen kyllä niille ketkä seksistä nauttii ja sitä haluaa. Minä vaan en ole yksi niistä... surullista kyllä.

Vierailija
6/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Kohdallani hormonaalinen ehkäisy toimii loistavasti, ei edes tee mieli :)))

Nyt kun mennään kumilla, halutkin on toista luokkaa.

Vierailija
7/7 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäsy suuntaan tai toiseen...

pillereitä oon syöny viimeks muutama vuosi sitte ja sama homma sillon.

Oon miettiny kyllä onko mulla hormoonit ihan viturallaan kun ei vaan tee mieli olla lähellä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän