Voi kuinka monta näistäkin olen..
nähnyt tälläkin palstalla tekosyynä lihavuudelle :D :D
http://www.mtv3.fi/makuja/ajankohtaista.shtml?1225151
Kommentit (8)
ja onpa helvetin tuskaista yrittää tiputtaa kiloja kun olen normaalipainon sisällä. PRKL
Ja tekosyiden keksijä mammat ne ruikuttaa :D :D
että mun pitäisi laihduttaa, olen ihan normaalipainoinen.
PS. Jos opettelet yhdyssanasäännöt, vaikutat vähemmän tyhmältä
Thyroxinin aloituksen jälkeen ja tähän on tyssännyt. Painoa 64kg ja pois pitäisi saada ainakin 5, jotta ollaan edes siinä suunnassa, missä ennen sairastumista. Jopa lääkäri totesi, etä vaikka arvot ja lääkitys on kunnossa niin laihtuminen voi olla todella vaikeaa. Hirnuppa sinä siellä sitten.
että mun pitäisi laihduttaa, olen ihan normaalipainoinen. PS. Jos opettelet yhdyssanasäännöt, vaikutat vähemmän tyhmältä #2
on MAHTAVAN hauskaa kiusata ja ärsyttää :D :D ennemmin olen laiha ja ehkä lukihäiriöinen kuin lihava mutta osaan YHDYS SANAT :D
että mun pitäisi laihduttaa, olen ihan normaalipainoinen. PS. Jos opettelet yhdyssanasäännöt, vaikutat vähemmän tyhmältä #2
Että teitä läskejä on MAHTAVAN hauskaa kiusata ja ärsyttää :D :D ennemmin olen laiha ja ehkä lukihäiriöinen kuin lihava mutta osaan YHDYS SANAT :D
Sulla on ehkä läskiä korvien välissä, mutta mä en ole läski. Tuo D-hymiöiden liikakäyttö ei tee sanottavastasi yhtään painokkaampaa, oikeastaan vaikutus on päinvastainen.
toisten ihmisten laihdutukset ja paino? Vaikea ymmärtää.