Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elintarviketeollisuus vie meitä kuin pässiä narussa.

Vierailija
25.08.2011 |

Ja me maksamme siitä terveydellämme, rahan lisäksi. Lukekaa kirja AITOA RUOKAA, kirj. MATS-ERIC NILSSON.

Tässä yhteiskunnassa asiantuntijat ostetaan hiljaisiksi ja totuudenmukainen tieto ei leviä valtamediassa.

Kaupassa meille myydään tuotteita, jotka ovat lopulta sen AIDON alkuraaka-aineen sijaan täyttä lisäainemössöä! Tuotetarjoukset ovat junailtu niin, että jos tarkemmin laskee ja miettii "halpa ei olekaan enää halpaa". LUKEKAA TUO KIRJA!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ei se mitään ydifysiikkaa ole, vaan ihan talonpoikaisjärjellä voi syödä ja juoda ja elää terveellisesti. uusavuttomat on tietty asia erikseen.

Vierailija
22/28 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolustelevat miksi syövät eineksiä...

Samahan se mulle on mitä lappaavat itse naamaansa, säälittää vain niiden lapset.

Kun einesruuissa ei ole mitään positiivista, edes ajankäytöllä ei voi sitä puolustella, kun voi ihan hyvin ajankäyttöänsä suunnittelemalla tehdä ruokaa esim. vapaapäivänään.

Tosiasia on, että laiskuus estää näitä einesmammoja tarttumasta kauhan varteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tutkimuksissakin todettu, että koulutetut, hyvätuloiset, akateemiset aikuiset ja heidän perheensä syövät eniten vihanneksia, ovat raittiimpia, hoikempia, terveempiä, liikkuvat enemmän ja syövät terveellisemmin kuin alemmat sosiaaliryhmät. Yllätys yllätys Simon Grilli ei koskaan löydy Kuusisaaresta, Eirasta, Tammisalosta jne näistä hienostoalueista, koska siellä ei ole ostajiakaan, vaan kaupunkien lähiöistä tai muuten alempien luokkien asuntoalueelta.

Vierailija
24/28 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistäkään mikroaaltouunia myyntiin, siitä tää lihvoituminen ja alamäki alkoi. siitä vaan einestä mikroon!

en ole koskaan omistanut mikroaaltouunia, enkä sellaista aio ikinä hankkia. olen jopa ylpeä siitä. hyvin pärjää ilmankin, vaikka vauvoja on ollut talossa.

Vierailija
25/28 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me akateemisetkin juodaan. en nyt kossupulloa kerralla, mutta kuitenkin.

Vierailija
26/28 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole kukaan vienyt kuin pässiä narussa. Johan nyt järkikin sanoo, että luonnollinen ja oikea ruoka on parasta ja terveellisintä.

Vierailija
27/28 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta reilu vuosi sitten aloin asiaa itse miettimään ja totesin ettei lisäaineet voi olla hyväksi.

Jossain telkkariohjelmassa oli joku blogisti kertomasssa asiasta kuinka lisäaineet ovat yksittäin saatuna kyllä turvallisia mutta kukaan ei voi tietää mitä lisäaineet yhdessä aiheuttavat, samaan tyyliin kuin lääkeaineilla on haitallisia yhteisvaikutuksia.

Vähitellen aloin vähentämään lisäaineiden saantia meidän talossa. Pelkästään positiivisia vaikutuksia olen huomannut, ylivilkas poikani on rauhoittunut kovasti, yhden lapsen astma ei ole tarvinnut enää lääkitystä, omiin hiuksiini palasi luonnonkiharuus, sairastumiset on vähentyneet murto-osaan aiemmasta. jne...

Sain pari päivää sitten erään yliopiston tutkimuksiin pohjautuvan listan vaarallisista lisäaineista ja siinä oli pitkä litania mm. syöpää aineuttavia lisäaineita. Mm. muumilimsassa oli vaarallisia lisäaineita.

Nyt on metsät täynnä terveellisiä marjoja, käykäähän poimimassa. Marjoista voi keitellä täysin lisäaineettomia mehuja ja hilloja. Niistä voi pitkin talvea tehdä maukkaita lisäaineettomia jälkiruokia.

Itse lisäsin ensi kesää varten marjapensaiden ja raparperien määrää. Lisäksi isonsin kasvimaatakin, meidän perheen ruokaremontti vain jatkuu.

Vierailija
28/28 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ilmaiseksi vielä, jokaisen haettavaksi. Italialaiset ystäväni eivät voineet uskoa korviaan, kun kerroin, että kuka tahansa voi Suomessa mennä metsään ja poimia sieltä sieniä ja marjoja (mustikkaa, karpaloa, lakkaa, puolukkaa, vadelmaa) mielin määrin, rajoittamatta, jopa myyntiin asti.

Italiassa sienten poiminta on tarkkaan valvottu, ja siitä maksetaan erikseen. Ei voi vain mennä poimimaan.

Mm. mustikka on yksi parhaita superfoodeja, paljon hyviä terveellisiä ominaisuuksia! Unohtakaa gojimarjat jotka on rahdattu ympäristöä kuormittaen tänne pohjolaan, ja syökää suomalaisia, puhtaita marjoja, joista saa hyvää kuitua, vitamiineja, ja aminohappoja.