Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työkaveri meni sekaisin ja joutui hoitoon. Ei tule enää

Vierailija
24.08.2011 |

takaisin meidän tiimiin. Onko hölmöä muistaa häntä ja miten voisi muistaa? En tiedä missä on hoidossa, mutta kotisoitteen saan selville. Vai annako olla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku lahja josta tiedät että hän tykkää?

Vierailija
2/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on akuutti tilanne, niin älä sekaannu. Myöhemmin voit kysellä kuulumisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin, kun hänen paranemisprosessinsa on edennyt niin sitten voit ottaa yhteyttä.

Mutta sittenkin vaan sillä lailla, että soitat vaan. Kysyt ohimennen mitäs sulle, kerrot omat kuulumisesi, ja ehdotat että olisi kiva vaikka käydä kahvilla yhdessä.

Ettet ala sittenkään lähettelemään mitään kukkasia ja "parane pian"- kortteja. Mä ainakin saisin hepulit ja

kokisin ahdistusta, ajattelisin että nyt pitää alkaa selittelemään työkavereillekin päävaivoistani.

Puhun ihan kokemuksesta, kun mulla noita päävikoja löytyy. Ärsyttävintä on, kun niihin ei osata suhtautua niin, että annettaisiin toisen olla rauhassa. Kyllä mä sitten kerron, oikeille ihmisille, kun on oikea aika.

Vääriltä ihmisiltä taas en edes halua mitään yhteydenottoja.

Hyvin helposti tulee sellainen olo, että ihmiset lähestyvät ja kyselevät siksi kaikenmoista,

että jotkut vaan haluavat tietää miten hullu se nyt oikein onkaan.

Vierailija
4/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit sä leikki äpsykologia sen kustannuksella vähän aikaa, soitat sille vaikka ja utelet hänen tilaa, kerrot omat näkemykset tilasta värittäen ja lopuksi sanot aprillia aprillia syö silliä ja juo kuravettä päälle.

Vierailija
5/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy kuulumisia. Minä olin masennuksen vuoksi sairauslomalla, mutta jos joku olisi lähettänyt kukkia tai parane pian -kortin, niin olisin kyllä repinyt pelihousuni. Ei minulla nyt sentään mikään syöpä tai rutto ollut.

Vierailija
6/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu pitkälle saikulle - vaikkei "syöpää tai ruttoa" olisikaan. Kesällä yksi työkaveri katkaisi jalkansa ja on ainakin pari kuukautta saikulla. Lähetimme kukkia ja parane pian kortin. Työkavei oli oikein iloinen, laittoi meille mailin jossa kovasti kiitteli muistamisesta.

kysy kuulumisia. Minä olin masennuksen vuoksi sairauslomalla, mutta jos joku olisi lähettänyt kukkia tai parane pian -kortin, niin olisin kyllä repinyt pelihousuni. Ei minulla nyt sentään mikään syöpä tai rutto ollut.

Vierailija
7/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se masennus ilmenee että saa oikein sairaslomaa siitä, ymmärrän että joskus vituttaa montakin päivää ja mikään ei onnistu ei ole motivaatiota tehdä mitään mutta miten se eroaa siitä että saa saikkua?

Vierailija
8/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lähettää ja terveisiä työkavereilta.

En ymmärrä miten se voi jotakin loukata.

Kun ei kerran tarkoituskaan ole mitenkään tuppautua tai urkkia yksityiskohtia toisen tilanteesta. Siis jos ei ole sellainen ihminen, että tahtoo puhua avoimesti asioistaan.

Vierailija
9/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairaus siinä missä syöpä tai murtuma. Eli kukkia ja kaunis kortti "olet ajatuksissamme" tai "lämpimiä ajatuksia"

Älkää vain jättäkö sitä yksin!!!!!!!!!!

Vierailija
10/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ottaisin yhteyttä ja veisin vaikka kukkia.

Vierailija
11/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se masennus ilmenee että saa oikein sairaslomaa siitä, ymmärrän että joskus vituttaa montakin päivää ja mikään ei onnistu ei ole motivaatiota tehdä mitään mutta miten se eroaa siitä että saa saikkua?

eikä ole motivaatiota enää elämään yleensä.

Vierailija
12/12 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muista jollain hyödyllisellä: ruualla, lahjakortilla tmv. Jos on pitkä sairausloma edessä, niin rahaa ei tule olemaan yhtään. Ja lisäksi aina voi auttaa lupaus suosittelusta, mikäli hän ikinä alkaa uudestaan töitä hakea.