Menee järki veljen perheeseen ja äitiini!
Eli äitini matkustaa usein viikonlopun viettoon veljeni luokse.Näillä pieni lapsi. Äitini huushollaa,kantaa sinne kaupasta ruuat, siivoaa hulluna jne...
Jos hän ei käy kaupassa kynsiään pureskelevat sinne ei muu kukaan ruokaa kaappiin kanna.
Sitten samalla reissulla äitini tulee käymään minun perheeni luona. Tulevat toisin sanoen meille syömään ja voi sitä valitusta miten miniä on avuton jne...
Anteeksi avautumiseni.Vituttaa kun syötin taas koko "suvun"...
Kommentit (6)
Ja nuo jutut miniän taidoista ja veljen perheen tilanteesta ovat selvästikin vain kusipäisen anopin juttuja.
Eli äitini siellä huushollaa ja säilöö marjat jne.. Sitten tulevat meille sopivasti ruoka aikaan. Eipä ollakkaan vielä tänään syöty tyyliin.
Toisaalta mua huvittaa koko juttu. Ikinä ei siellä ruokaa tarjota ja omat eväät vietävä jos jotain haluaa syödä.
Toiset vaan kehtaa.
Veljen vaimo ei vissiin lapsen hoidosta muuhun kykene.
Äitini uuvuttaa siellä itsensä ja valittaa sitten minulle.
Veljelleni ei kehtaa sanoa ettei vaan suutu.
äidillesi+ veljellesi ja tämän vaimolle ja yhdelle lapselle? 2 kertaa maksimissaan?
Kuulostaa siltä, että olet vain kateellinen veljesi saamasta avusta. Onko se nyt niin kivaa apua, kun äitisi selkänsä kääntäessään haukkuu jo puolison ja kaiken? Tahtoisitko tosiaan osat toisin päin??
Tuo nyt on normivirsi, mitä mäntit mummot jauhaa. Meidänkin äiti selittää pitkin kyliä, kuinka hän on pelastanut lapseni nälkäkuolemalta ja päläpälä.
Kantaa meille kokkauksiaan - jotka yleensä menee vessanpytystä alas samantien.
No joidenkin mielestä olen kateellinen. Minä olen ylpeä että pärjään omillani.
vai käykö hän ensin hoitamassa veljesi perheen ja tulee yksin käymään sinun luona ja menet siitä vararikkoon? Tahtoisit mielummin itse sen kaapintäyttöpalvelun?