Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti on kateellinen köyhien ruoka-avulle?

Vierailija
15.02.2024 |

Vanhentuneita, osa kertaalleen pakastettuja tuotteita jotka joutuu syömään heti eikä voi enää pakastaa, koska tottahan nämä ehtivät sulaa ennenkuin pääsee kotiin. Joissain kuivatuotteissa päiväykset ovat olleet kuukausia sitten, jugurteissa yli viikkokin sitten, leivät kuivia, osa hedelmistä mätiä jne.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutkun ne saa ilamsexx ruokaa, yhyy. Miksei ne mene töihin, yhyy. Siellä käy ihmisiä jotka eivät sinne kuulu, yhyy. 

Vierailija
2/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kateellisia. Työttömille ja sairaille ollaan kateellisia kun he saavat ilmaista rahaa. Miksi eivät mene töihin ulina on merkki kateudesta. Menkööt kateelliset itsekin sinne hakemaan mädäntyneitä hedelmiä ja kuivaa leipää, vai eikö kantti kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan

Vierailija
4/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra

Vierailija
5/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukakohan

Sitähän aloituksessa kysyttiin. Sinä siis?

Vierailija
6/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra

Jokainen saa mennä ruokajonoihin. En ole nähnyt että siellä tulotositetta kysytään.

Vierailija
7/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi naapurissa asuva mummo kävi niitä hakemassa ja yritti mulkekin niitä tuputtaa. Inhotti oikeasti ne vanhat homeiset pullat ja kovettuneet leivät ja muut semipilaantuneet einekset. Sain tosissani pistäö hanttiin, kun se ei ymmärtänyt miksi mä en niitä halunnut.

Vierailija
8/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan. Oon nähny kuinka huonolaatuista tavaraa siellä jaellaan. En usko että kukaan huvikseen viitsii tuollaisen "saaliin" takia tulla jonottamaan paria tuntia. 

Vierailija
9/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolainen on kateellinen kaikesta mitä kenelläkään muulla on.

Vierailija
10/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-apu on ok, mutta sairaat saisivat itse maksaa terveydenhuoltomenonsa.

Vierailija
11/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se harmittaa, kun noita työnvälttelijöitä ruokitaan ilmaisella ruualla ja sitten ne pysyvät hengissä ja kerjäävät sossusta tukia, jotka työssäkäyvät joutuvat kustantamaan

Vierailija
12/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en jaksa olla kateellinen, mielestäni osa perustoimeentulotuesta pitäisi enemmännkin tulla noina avustuksina eikä silleen että käydään pizzalla x aikaa ja sitten fyffet finito alle viikossa.

Vierailija
13/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme urkkimista.

Vierailija
14/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaiset maksavat käyntimaksut ja pap eri ttomat saavat ilmaiseksi jonottamatta

Vierailija
15/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Vanhempieni kodin lähellä on ruoka-apujono muutaman kerran viikossa. Ihmiset jonottavat siellä monta sataa metriä pitkissä jonoissa pakkasellakin.

Vierailija
16/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat. Hehän hakivat vaalikampanjansa aikana tarjottavat sieltä ja nyt he kadehtivat kun eivät enää itse saa. Sellaisia veijareita.

Vierailija
17/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

suomalaiset maksavat käyntimaksut ja pap eri ttomat saavat ilmaiseksi jonottamatta

Kyllä varattomat suomalaisetkin saavat hoidot maksutta.

Vierailija
18/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaidoiltaan pikkulapsen tasolle jääneet.

Vierailija
19/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ovat. Hehän hakivat vaalikampanjansa aikana tarjottavat sieltä ja nyt he kadehtivat kun eivät enää itse saa. Sellaisia veijareita.

Missä kaupungissa hakivat??

Vierailija
20/31 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo poika Petteri se oikeasti syypää ja kade on, sekä kaikki muut kokkareet jotka on nyt aidon oikeesti innoissaan kun päässeet päsmäröimään pitkästä aikaa, ja senhän mahdollistaa ainoastaan Riikka + persut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän