Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita! Mitä lähettää lahjaksi amerikkalaisen ystävän juuri syntyneelle vauvalle?

Vierailija
24.08.2011 |

Amerikkalainen ystäväni sai poikavauvan viime yönä. Nyt haluaisin lähettää hänelle ja vauvalle jotain kivaa suomalaista vauvatavaraa. Olisiko jotain hauskoja ideoita? Ei mitään superkallista, koska olen opiskelija, mutta joitan pientä ja kivaa, joka olisi helppo lähettää. Äidille pistän ainakin Fazerin sinistä levyn, koska tykkää suomalaisesta suklaasta. :) Mutta mitä vauvalle? Vaate, lelu??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai joku aarikan puulelu.

Vierailija
2/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten Pentikin ruokalappu ja/tai pyyhe.

Äidille suklaata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kannattaisin!

Vierailija
6/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää käydä kurkkimassa noita liikkeessä. Onneksi asun tehtaanmyymälän lähellä. :)

t. ap

Vierailija
7/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumibody?

Vierailija
8/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on hyvä idea, kuten myös hymyhelistin. Ainakin meidän lapsi piti siitä ihan valtavasti vauvana. Saisikohan niitä jostain kaupasta vai pitääkö tilata? Tietäisikö joku?

t. ap

Vierailija
9/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on hyvä idea, kuten myös hymyhelistin. Ainakin meidän lapsi piti siitä ihan valtavasti vauvana. Saisikohan niitä jostain kaupasta vai pitääkö tilata? Tietäisikö joku? t. ap

kun noita ei enää tehdä lisää, eli myydään varastot vain pois. Tekijä jäi eläkkeelle. Tuli kyllä nopeasti, kun tilasin.

Vierailija
10/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakin on pahaa mutta ei vaan kehtaa sanoa siitä sinulle. Iso tekohymy ja toistelua kuinka hyvää on. Älä nyt mitään rättejä ainakaan lähetä, eivät kelpaa siellä vauvan päälle.

Maailman paras maa!

Vierailija
11/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi lakanat vauvansänkyyn

Vierailija
12/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-aika on niin lyhyt, että jää potkupuvut äkkiä pieniksi...

Vierailija
13/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi lakanat vauvansänkyyn

pieni puinen Jukka-lelu, saa alle kahdella kympillä esimerkiksi autoja. Myydään hyvin varustetuissa lelukaupoissa, Sokoksella, Stockalla.

Vierailija
14/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Mauri Kunnaksen englanninkielistä kirjaa Joulupukista tms.

Vierailija
15/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle Tuttan retro-potkupuvun (joka sai hirmuisesti ihasteluja siellä ja käly joutui seuraavalla Suomen keikalla viemään niitä kavereilleen) sekä äidille Vauva- ja Kaksplus-lehdet.

Vierailija
16/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Vauva-lehteä ei varmaan kannata lähettää englanninikieliselle ystävälle ;D

Vierailija
17/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun saksalainen kaveri ainakin tykkäsi kovin,ja poikakin kuulemma. Ei maksa postikulutkaan maltaita. Tai Muumi-palapeli (kun isommaksi tulee).

Ehdotetulla hymynaama-helistimellä ei ole mun mielestä kuin suomalaisille tunnearvoa, tuskin amerikkalaiselle juuri mitään. Jotain puulelua voisi arvostaa kyllä, mutta ovat tietysti aika kalliita.

Vierailija
18/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, perinteiset suomalaiset vaatteet ovat niin erilaisia verrattuna jenkkien pastellisävyisiin vauvanvaatteisiin että jää käyttämättä.

Itse ostaisin englannin kielisen satukirjan, jonka suomalainen on kirjoittanut. Kuten esimerkiksi juuri Mauri Kunnas, tai sitten Muumeja, niitä löytyy ainakin Akateemisesta. On edullinen ja helppo postittaa.

Vierailija
19/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaksi kahvilusikkaa rasiassa. Ne on oikeen hyviä soseittten maisteluun hetken päästä :)

Vierailija
20/21 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakin on pahaa mutta ei vaan kehtaa sanoa siitä sinulle. Iso tekohymy ja toistelua kuinka hyvää on. Älä nyt mitään rättejä ainakaan lähetä, eivät kelpaa siellä vauvan päälle. Maailman paras maa!

Sinä et tunne ystävääni tai hänen pitämisiään. Minä olen tuntenut hänet 20 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi