Tajuaakohon Victoria yms. "kuninkaalliset", että niitä pidetään Suomessa
Kommentit (18)
Mä ainakin tykkään Victoriasta ylitse muiden kuninkaallisten.
Kuniinkaalinen, tuleva kuningatar.
Aivan mahtavasti suoriutunut velvollisuuksistaan, aina yhtä iloinen ja hyväntuulinen vaikka kuinka syäntä kirveltäisi.
ajatukset, ja kaikilla muilla on ihan ikiomat? En ole pellenä pitänyt, vaikken kuninkaallisista nyt niin kiinnostunut olekaan. Minusta victoriassa on tyyliä, rohkeutta, sinnikkyyttä, näitä voisin jopa ihailla, eikä varmasti ole helppo elämä. Jos sä ja sun kaverit ei tykkää niin kyllä moni tykkää.
Minusta Victoria on prinsessa Kuniinkaalinen, tuleva kuningatar.
Ja ikäsi oli? 5 vuotta?
-ikää nippa nappa 50 v.
Eiks noi prinsessaleikit jo kyllästytä tuossa iässä?
turhaa porukkaa nykyään nuo kuninkaalliset.
Heillä oli merkitystä joskus aiemmin, ei enää.
Turhaa näytelmää veronmaksajien rahoilla. Keskisormea voin näyttää jos vastaan sattuu tulemaan.
"leikkinyt" jo yli 30 v, pitäisi kysyä häneltä kyllästyttääkö?
Aivan varmaan potuttaa useanakin päivänä ihan sikana, mutta se lienee hänen ammattinsa johon on tyydyttävä. Eikä varmaan ihan niitä kurjimpia ja huonoitenpalkattuja kuitenkaan?
Ei minusta mitään. Politiikka tehdään muualla.
No mitä eroa presidentillä ja kuninkaallisella?
Toisen on valinnut kansa. Toista täytyy kansan vain sietää.
Luulisi EU:ssakin olevan joku pykälä, joka kieltää julkisrahoitteisen viran saamisen sukulaisuuden perusteella.
No mitä eroa presidentillä ja kuninkaallisella?
Toisen on valinnut kansa. Toista täytyy kansan vain sietää.
Luulisi EU:ssakin olevan joku pykälä, joka kieltää julkisrahoitteisen viran saamisen sukulaisuuden perusteella.
EU hankkiutuu eroon satoja vuosia vanhoista monarkioista? Hehheh. Kyllä on demokratia nuorempi hallintomuoto kuin "Jumalasta seuraava" jalosukuinen.
Toisen on valinnut kansa. Toista täytyy kansan vain sietää. Luulisi EU:ssakin olevan joku pykälä, joka kieltää julkisrahoitteisen viran saamisen sukulaisuuden perusteella.
-ikää nippa nappa 50 v.
Eiks noi prinsessaleikit jo kyllästytä tuossa iässä?
Mä olen 46v ja mitä halvatun prinsessaleikkejä tarkoitat? Victoria on prinsessa ja siitä on leikki kaukana. Prinsessana olo on Victorialle TYÖ, ei leikki!
valvovat varmaan öitä ja itkevät kun tuota miettivät. :D
Tajuatko itse, ap, minä sinua naapurustossa pidetään? Miten se vaikuttaa sinuun?
turhaa porukkaa nykyään nuo kuninkaalliset.
Heillä oli merkitystä joskus aiemmin, ei enää.
Turhaa näytelmää veronmaksajien rahoilla. Keskisormea voin näyttää jos vastaan sattuu tulemaan.
Se on PR:ää, siitä ilmeisesti on laskeskeltu että siitä kannattaa maksaa.
Nämä Paris Hiltonit ja Rihannat, nämä on turhia julkkiksia ja teidän rahoilla nekin porsastelevat vaikkei suoranaisesti verovaroilla keekoilekaan. Ne ovat turhista turhimpia julkkiksia ne.
Kuninkaalliseksi syntyminen on rangaistus ilman rikosta. Wähän niinku wt.
ja ketkä ei. Kyllähän niitä pidetään samalla tavalla kotimaassaankin pelleinä.