Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on sun kauheimmat ensitreffikokemukset? Piereskelyä..ryyppäystä..

Vierailija
24.08.2011 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussiasemalla tavattiin, oltiin toisemme kuvailtu puhelimessa ja voi, että kun mä ihastuin ihan täysillä heti ja vastakaikuakin sain.

Loppupäivästä sitä jo mentiin käsikädessä ja seuraavana päivänä taisin saada ihanan suukonkin. Siitä se sitten lähti ja tällä tiellä vieläkin... ;))

Haluaisinpa kuulla, millaiset olivat tämän kirjoittajan parhaat treffit ;)

Vierailija
2/18 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin pojan kengille. Sitten mentiin johonkin bileisiin ja tyhmänä join vaan lisää. Myöhemmässä vaiheessa lojuin vaan vessanpytyn päällä ja yrjösin. Poika piteli mua siinä koska meinasin välillä ykätä pytyn viereenkin ja hän yritti asetella hiuksiani niin, etteivät ne olisi lilluneet pytyssä yrjön seassa.

Ihme, ettei treffiseurani lähtenyt kävelemään ja vielä suurempi ihme, että halusi tavata mut vielä ton jälkeenkin.

Seurustelimme yli vuoden ja se olikin tosi ihana ja kiva poika :) Oltiin jotain 16-17 v.

Siis sitä poikaa ajatellen.. Kuinka moni teini-ikäinen poika tekisi tuollaista? Oikein sydäntä kultaa kuulla tällaisia tarinoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula, röyhtäilyä syödessä, junttiajelua kaupungilla, ruokapaikaksi tarjottiin huoltoasemaa..... HUH! Liukenin ruoan jälkeen (kiinalaisessa) äkkiä pois paikalta...

Vierailija
4/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin tämän pojan, jonka kanssa treffit oli, meinasin paeta. Hän oli aivan tolkuttoman ruma. Olin kuitenkin liian kiltti ja jäin treffeille, mutta koko ajan ajattelin että onpa ruma.

En sit kehdannut kieltäytyä toisistakaan treffeistä, ja sillonkin vaan mietin sitä rumuutta.

Vierailija
5/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vaikutti jäykältä ja linkutti, haisi valkosipulilta. Automatkalla hakkasi jatkuvasti auton ovea, kun se muka piti meteliä...

Vierailija
6/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti yhteiselo jatkui:)

Vierailija
7/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastukseni kanssa 35 asteen pakkasessa Rovaniemellä romanttisella iltakävelyllä, olin 15 ja ihan innoissani, eka tällainen kohtaaminen pojan kanssa! Poika suuteli niin märästi, että koko suunympäristöni kastui ihan märäksi ja jäätyi, siis jäätynyt kuola pitkältä matkalta suun ymäpärillä kiristi niin, etten voinut enää puhua. Vieläkin melkein pääsee yökkäys kun muistan sen ;D

Vierailija
8/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin pojan kengille. Sitten mentiin johonkin bileisiin ja tyhmänä join vaan lisää. Myöhemmässä vaiheessa lojuin vaan vessanpytyn päällä ja yrjösin. Poika piteli mua siinä koska meinasin välillä ykätä pytyn viereenkin ja hän yritti asetella hiuksiani niin, etteivät ne olisi lilluneet pytyssä yrjön seassa.

Ihme, ettei treffiseurani lähtenyt kävelemään ja vielä suurempi ihme, että halusi tavata mut vielä ton jälkeenkin.

Seurustelimme yli vuoden ja se olikin tosi ihana ja kiva poika :) Oltiin jotain 16-17 v.

Vierailija
9/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä roikkui koko ajan tippa... En kehdannut sanoa, että pyyhi nyt nenäs!

Vierailija
10/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla oltiin juteltu puhelimessa periin otteeseen, ja mies vaikutti mukavalta kuten tavatessammekin. Kolmekymppinen, hauskannäköinen, ei kuitenkaan mikään penaalin terävin kynä.

Meni jonkin aikaa, että löysin miehen täydestä ravintolasta. Oli ilmeisesti viettänyt pitkäksi venähtäneitä etkoja kotonaan. Juteltiin, tanssittiin, haettiin drinkit.

Kävin naistenhuoneessa, ja kun tulin takaisin, mies ei ollut pöydässä. Odotelin jonkin aikaa, ja lähdin tekemään kierrosta. Mies oli tanssilattialla jonkun naisen kanssa ja he suutelivat intohimoisesti tanssiessaan. Meinasi silmät tippua päästä, vähänkö nopeaa toimintaa vessareissuni aikana...

Kävin tanssilattialla sanomassa suorat sanat miehelle ja lähdin kotiin. Ensin harmitti, mutta ei sitten enää, kun tajusin, mikä kusipää se mies oli.

Kuulemma miehen isä ihmetteli, miksi poika ei löydä vaimoa itselleen. Jep jep.

Vierailija
11/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli melkein mykkä. Vastaili yksitavuisia keskusteluyritysiini. Oli unohtanut lompakkonsa autoon, joten jouduin maksamaan hänenkin kahvinsa. Soitin vessastaystävälle ja pyysin soittamaan viiden minuutin päästä puhelun, että on muka unohtanut avaimensa ja on lasten kanssa vähissä vaatteissa pakkasessa, jotta pääsin hyvällä tekosyyllä karkuun.

Mies oli kaikesta sosiaalisesta kyvyttömyydestään ja vaivautuneesta ilmapiiristä huolimatta tosi vaikuttunut minusta ja olisi halunnut tavata uudelleen. Ei kiitos!

Vierailija
12/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussiasemalla tavattiin, oltiin toisemme kuvailtu puhelimessa ja voi, että kun mä ihastuin ihan täysillä heti ja vastakaikuakin sain.

Loppupäivästä sitä jo mentiin käsikädessä ja seuraavana päivänä taisin saada ihanan suukonkin. Siitä se sitten lähti ja tällä tiellä vieläkin... ;))

Vierailija
13/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme tavanneet netissä ja päätimme sitten tavata ihan oikeastikin. Miehellä oli koko treffien ajan aurinkolasit päässä. Tuli vähän orpo olo, kun edes silmiä ei nähnyt. Muutenkin miehen tyyli oli vähintään kumma: hänellä oli violetti käärmekuvioinen vyö, jota en voinut olla tuijottamatta koko ajan. ;-) Häivyin noin tunnin jälkeen sillä tekosyyllä, että minulla oli sairas olo. No, niiden treffien jälkeen kyllä olikin.

Vierailija
14/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vastauksena "Mitkä on sun kauheimmat ensitreffikokemukset? Piereskelyä..ryyppäystä..". Hmmm...

Vierailija
15/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihan mennyt nappiin

Tämä vastauksena "Mitkä on sun kauheimmat ensitreffikokemukset? Piereskelyä..ryyppäystä..". Hmmm...

Jos tämä oli kirjoittajan kauhein ensitreffikokemus, niin silloinhan vastaus meni suorastaan napinsilmään.

Vierailija
16/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä ei saa edes pierua päästä vahingossa, niin päätyy mustalle listalle. Tasa-arvoa hei vähän ;)

Vierailija
17/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi oli mun ekat treffit, eikä ole vielä toisia tullut, kuten annoin ilmi viestissäni :D

Sori ny vaan... Kun kyse oli ensitreffeistä niin ajattelin, että saan vastata, vaikkei ne ollut kauheat :>

Vierailija
18/18 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä ei saa edes pierua päästä vahingossa, niin päätyy mustalle listalle. Tasa-arvoa hei vähän ;)

Pilden haltija on suhteen haltija...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan