Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook asiaa

Vierailija
05.08.2011 |

Mistä johtuu, kun olen lähettänyt kaveripyynnön MUTTA

- kaveri ei ole kaverilistalla

- seinä ei näy, mutta muut kuvat, tiedot ym. näkyy

- näen päivityksiä joita henkilö kirjoittaa muille yhteisille kamuille

Mistä siis johtuu? Eikö niin ettei ole kuitenkaan hyväksynyt minun kaveripyyntöä? Näkeekö kuitenkin minun jutut / sivut? Miten saan blokattua henkilön?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pyydetty ei näe sun tietojasi, jos ei sua ole hyväksynyt mutta sinä näet kaverin tietoja, koska pyyntösi roikkuu vastaamattomana

Vierailija
2/6 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulen, että kännykkä on osasyy.

Mun mielestä pyydetty ei näe sun tietojasi, jos ei sua ole hyväksynyt mutta sinä näet kaverin tietoja, koska pyyntösi roikkuu vastaamattomana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö siis kuitenkin?

JA MIKSI EI PÄÄSE LUKEMAAN VANHEMPIA JULKAISUJA? Voiko nekin jotenkin blokata joltain? Ei käsitä?

Vierailija
4/6 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläreunassa sen tekstin kaveripyyntö odottaa vahvistusta, sen vierestä rastista.

Miten se perutaan?

Vierailija
5/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyneet pyyntöjäni ja ovat suojanneet tietonsa. En minä osaa tarkemmin selittää, valitan. :) Opettelemalla itse viisastut parhaiten ja asiat aukenevat.

Näkeekö siis kuitenkin? JA MIKSI EI PÄÄSE LUKEMAAN VANHEMPIA JULKAISUJA? Voiko nekin jotenkin blokata joltain? Ei käsitä?

Vierailija
6/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamalla kaverilla on juurikin noin, että en näe niden seinää mutta näen jos ne kirjoittavat jonkun muun seinälle. Ovat sen verran kaukaisempia tuttuja, etten jaksa asiaa sen kummemmin miettiä tai murehtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme