Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vieläkään laihtunut, kävin jo kahdesti aamulenkillä.

Vierailija
24.08.2011 |

Eli siinähän se on pähkinänkuoressa, kärsivällisyyteni laihduttamiseen.

Mulle on tullut 3kg jokaisesta kolmesta lapsesta ja haluaisin päästä näistä vajaasta kymmenenstä kilosta eroon.

Mun paino ei nouse eikä laske, eli ruokavalio on ilmeisesti kunnossa. Kun vaan pääsisi eroon tästä ylimääräisestä.

Onko kenelläkään hyviä ideoita?

Olen kotona lasten kanssa enkä pääse varsinaisesti urheilemaan salille tai jumppaan.

Joudun väsäämään ruuat koko porukalle monesti päivässä, joten mikään oman karppausaterian tekeminen ei oikein nappaa.

En varsinaisesti usko mihinkään pikadiettiin ja silti kyselen sellaisen perään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vieläkään ole paino tippunut??

Vierailija
2/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siis hiukan vähennät syömistä, paino alkaa tippumaan jossain vaiheessa. Kiinnitä huomiosi erityisesti proteiinin, hiilihydraattien ja rasvan suhteeseen.

Hiilihydraatteja saa yleensä "tavallisesta ruokavaliosta" hiukan liikaa, proteiinista tulee helposti vajetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen siellä ihan kunnolla. Ruokahaluni on vähentynyt ja samalla kilot ovat tulleet alaspäin. Mikään pieni läpsyttely ei auta.

Vierailija
4/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolen tunnin juoksulenkki kuluttaa noin 300kcal.

Eli sun pitää juosta 23 kertaa laihtuaksesi kilon. Ja yhtään enempää et kuitenkaan saa syödä.

Eli jos juokset tuon 23 kertaa joka kk, niin jo 3kk päästä lähti 3kg.

Vierailija
5/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö samaa ruokaa kuin muutkin mutta esim jätä makaroni/riisit/perunat ottamatta, ota niiden tilalle keitettyjä kasviksia jne.

Vierailija
6/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu raakaravintoon. Saat syödä hurjat määrät kasviksia ja hedelmiä ja silti paino tippuu. Jätä sokeri ( myös "piilosokeria" sisältävät jogurtit, hillot, mausteet, kastikkeet ym.) pois, niin turvotus lähtee kahdessa päivässä. Raakaruoka on järkevin tapa pudottaa painoa: saat enemmän vitamiineja ja vähemmän kaloreita, piristyt ja paino laskee.

Vierailija
7/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tuli monta oivaa ideaa. Alan kokeilemaan.

Tuota "syö vähemmän" olen yrittänyt, mutta on se vaikeeta kun isolle porukalle väsää ruokaa ja sitten pitäisi itse olla syömättä sitä.

Olen joskus jättänyt päivällä lounaan väliin, mutta se kostautuu illalla.

Vierailija
8/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

proteiinista tulee helposti vajetta.

Ei tule, ihminen ei tarvitse lihaa lainkaan. Proteiinia ei saa syödä liikaa. Munuaiset hajoaa ja suolessa on mätää lihaa. Uusin suositus on 300 g viikossa, muuten tulee syöpä. Lihan syöminen on sitäpaitsi kaeuhean epäekologista ja väärin eläimiä kohtaan.

Vierailija
9/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy lenkillä kun ehdit ja syö vähemmän. Pienennä vaan annoksen kokoa, voit syödä samaa ruokaa muun perheen kanssa. Kyllä ne kilot sillä karisee.

Vierailija
10/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tuli monta oivaa ideaa. Alan kokeilemaan. Tuota "syö vähemmän" olen yrittänyt, mutta on se vaikeeta kun isolle porukalle väsää ruokaa ja sitten pitäisi itse olla syömättä sitä. Olen joskus jättänyt päivällä lounaan väliin, mutta se kostautuu illalla.

Miten se estää syömästä VÄHEMMÄN vaikka laittaa isolle porukalle ruokaa?

t. se "syö vähemmän" -kommentoija

Vierailija
11/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokia ei missään nimessä pitäisi jättää pois kokonaan, vaan syödä mielummin monta pientä ateriaa päivässä. Näin nälkä ei kasva liian suureksi etkä soruu ahmimiselle. Eli syö pienempiä annoksia, vaikka laitat koko porukalle ruokaa.

Vierailija
12/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu raakaravintoon. Saat syödä hurjat määrät kasviksia ja hedelmiä ja silti paino tippuu. Jätä sokeri ( myös "piilosokeria" sisältävät jogurtit, hillot, mausteet, kastikkeet ym.) pois, niin turvotus lähtee kahdessa päivässä. Raakaruoka on järkevin tapa pudottaa painoa: saat enemmän vitamiineja ja vähemmän kaloreita, piristyt ja paino laskee.

Käytännössä niitä ei pidä syödä jos haluaa laihtua. Samoin esim. Avokado, oliivit ja kaikki juurekset on laihduttajan nono.

Ap, salille. Ei se pelkkä aerobinen laihduta.

Vierailija
13/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, ihminen ei tarvitse lihaa lainkaan. Proteiinia ei saa syödä liikaa. Munuaiset hajoaa ja suolessa on mätää lihaa. Uusin suositus on 300 g viikossa, muuten tulee syöpä. Lihan syöminen on sitäpaitsi kaeuhean epäekologista ja väärin eläimiä kohtaan.

piipertäjät. Ihminen on sekasyöjä. Ihmisen lihaksisto tarvitsee proteiinia, sanoitte te piipertäjät mitä tahansa. Proteiinia saa parhaiten lihasta.

Ihmisen vatsahapot hajoittavat lihan, eikä se jää mätänemään kuten jotkut väittävät. Tämä siis toki niin että sitä lihaa syödään korkeintaan 100g per ateria.

Syövän sinä saat nykytutkimusten mukaan ihan mistä tahansa. Luultavasti kasviksistakin, jos oikein tarkkaan asiaa kääntelisi.

Oikeasti. inhoan piipertäjiä.

Vierailija
14/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1g proteiini/1kg/päivä.

Ei sen tarvii olla lihaa, mutta, että 300g (sisältää maksimissaan 100g proteiinia)lihaa/viikko on aivan liian vähän.

Sitä paitsi proteiini muuttuu huonolla hyötysuhteella läskiksi. Tarvitaan 10 kertainen määrä proteiini energiaa valmistaakseen yksi varastorasva.

Vierailija
15/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pinnaa ja jätä ruokaa kokonaan väliin, vihaiseksihan siitä vain tulee. Ota sen sijaan vain yks pottu tms. sen sijaan, että kauhoisit keon. Kaikesta kun nipistää vähän, niin kyllä se vaikuttaa.

Vierailija
16/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä ketjussa on monta ällistyttävää epäkohtaa

- Vaikka tekisi ruokaa 100 hengelle, miksei itse voi syödä kohtuuannosta?

- Miksi jättää lounas väliin kun sen voi syödä?

- Miksi proteiineista puhuttaessa puhutaan vain lihasta? Saahan sitä hyvänen aika muualtakin!

Vierailija
17/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä niitä ei pidä syödä jos haluaa laihtua. Samoin esim. Avokado, oliivit ja kaikki juurekset on laihduttajan nono.

Ap, salille. Ei se pelkkä aerobinen laihduta.

Ai ei aerobinen laihduta. Kuinkahan paljon anaerobista maratoonarit harrastaa? Entä kuinka monta lihavaa maratoonaria tiedät?

Salilla taas viihtyy pulskat.

Silti kaikki urheilu on hyväksi urheilevalle yksilölle. Niin sali kuin lenkki.

Banaani tuo parjatuin hilaripommi sisältää 20% hilareita.

Avocado hilarit 10% rasvaa 15%.

Vierailija
18/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, että 300g (sisältää maksimissaan 100g proteiinia)lihaa/viikko on aivan liian vähän.

Luepa tuo tutkimus ensin.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Sy%C3%B6p%C3%A4j%C3%A4rjest%C3%B6t+S…

Oletko joku kiihkouskovainen karppihörhö? Tässä vähän totuutta tiedoksesi.

http://pikkujattilainen.blogspot.com/2011/08/karppaamisen-pahuudesta.ht…

Vierailija
19/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ilmainen palvelu, johon kirjautumalla voi helposti seurata omia syömisiään ja liikkumisiaan. Palvelu laskee sinulle tietojesi perusteella, paljonko kaloreita kannattaa päivän aikana syödä, että laihtuu tasaisen varmasti. Itse olen laihtunut nyt 4 viikon aikana 1,5kg (normaalipainon sisällä, jolloin laihtuminen on hitaampaa) ja vyötäröstä on kadonnut 3cm. Mutta aika paljon sitä tosissaan saa syödä, vaikka laihduttaa. Ei tarvitse nälkää nähdä.

Vierailija
20/32 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani tuo parjatuin hilaripommi sisältää 20% hilareita. Avocado hilarit 10% rasvaa 15%.

Luulet pitävän kauemmin nälän poissa ja verensokerin tasaisempana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi