miksi nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa, vaikka
jo muuten olisi vamis suhteeseen ja molemmat osapuolet selkeästi haluavat toisiaan?
Kommentit (7)
koska olen kuitenkin vielä vähän epävarma siitä, haluaako mies mut. En pelaa, mutta olen vaan epävarma, josta saa varmaan helposti sen käsityksen, että esitän vaikeasti tavoiteltavaa, ja tuntuu, että pitää itse vähän miettiä ja selvittää, onko mies sittenkään tosissaan. Itselläni juuri tuo tilanne tällä hetkellä päällä..
Suhde pysyy mielenkiintoisena, kun toinen on vähän hankala :). Näin itse uskon ainakin. Ja 7 kk on tämä sama, ihana mies mennyt minun ehdoillani :).
Ja toisekseen, näytän mielelläni heti alussa miehelleni, että minua ei kohdella miten tahansa :)
kuin se, jonka saa vaivatta. Peruspsykologiaa.
Eikös parisuhteessa mennä sopivasti molempien ehdoilla ja opita tekemään kompromissejakin. Näin ainakin meillä, ja siksipä tässä edelleenkin ollaan aika onnellisina. Minusta kuulostaa kamalalta, jos mennään ihan vaan jonkun, siis sun, ehdoilla.
kuvittelee että leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa mies on enemmän kiinnostunut.
Kyseiset naiset yrittää olla mysteerisiä esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa.
http://pleieri.blogspot.com/2013/05/vaikeasti-tavoiteltava-nainen.html
Näin miesten kannattaa kuitenkin toimia kyseisten naisten kanssa. Ottakaa opiksi vaikeasti tavoiteltavat naiset