Mitäs sanotte tästä? Paras kaveri meni kihloihin PÄIVÄ mun jälkeen!!
Julkaisin keskiviikkona kihlauksesta mieheni kanssa facebookissa. Oikeasti oltiin oltu jo puolisen vuotta kihloissa, sovittu siis keväällä että häitä tanssitaan vielä tämän vuoden puolella. Paras ystäväni ilmoitti kihlauksesta (FB) pari päivää tämän jälkeen, ja kun kysyin asiaa (oletin että mies yllättäen kosinu) niin sanoi et oikeesti hyö on ollu jo monta päivää kihloissa, eli olivat käyneet ostamassa sormukset vain päivä mun ilmon jälkeen.
Ja mies ei todellakaan ollut yllättäen kosinu, vaan mun ystävä oli sanonu töitten jälkee et nyt joko haetaan ne sormukset tai ei haeta enää ikinä mitään.
Oonko vähän friikki ku mua alko vituttaa aivan jumalattomasti toi ettei voi olla mitään omaa?!? Mä en ois ainakaan kehdannu mennä heti seuraavana päivänä kihloihin ku paras kaveri??
Tai sit oon vaan niin hemmetin pikkumainen... Ku itelle tää on eka kihlaus ja ystävälleni jo toinen, niin ajattelin et ois vähän kauemmin malttanu mielensä jos noin naista söi. S*atana!!
Kommentit (27)
Onko jo päästy yläkoulusta? Lapsellisia olette, molemmat!
että itse sain kimmokkeen yrittää vauvaa kun hyvä ystäväni kertoi että heille saa tulla vauva jos on tullakseen enää ikää hällä 40 v. Jotenkin se iski tajuntaan että ei tässä ihan nuori ole itsekkään. No meillä tärppäsi heti kun jätin pillerit pois ja heillä ei ollenkaan.
Kai teillä molemmilla on omat sormukset ja mikä tärkeintä, oma mies ja onhan se kihlapäiväkin nyt oma kihlapäivä.
Sorry vaan, mutta oot tosi lapsellinen :D
Oletko 15-vuotias?
Jos olet, ok, tuo kuuluu teini-ikään, jos olet vanhempi, olet aivan VITUN lapsellinen ämmä!!!
:D Tai sit ne on nää raskaushormonit ku saa mut ihan sekasin.
Mua vaan jostain syystä ottaa päähän ihan superpaljon, edelleen, vaikka teilasittekin minut ja tunteeni 6-0. En osaa edes oikein selittää miksi tunnen näin. Mietin vaan et miks heidän piti just NYT, saman vuorokauden aikana lähteä korukauppaan, tuntuu et kaverini ei olis kestäny nähdä mun "onnea" sekuntiakaan, ilman sitä omaa "onnea". Ja puhun nyt sormuksesta. Mua jotenki ketuttaa seki et meidän sormuksissa lukis melkee sama päivämäärä. Onneksi päätettiin olla kaivertamatta mitään meidän sormuksiin.
Ärsyttää itseänikin tää pikkumaisuus, vaikka kyllä meidän yhteiset kaveritki on ollu tosi ymmällään tästä tilanteesta, et mitä hittoo?
Ap, yrittää kasvaa aikuiseksi ja hillitä tunteensa. Mutta aion olla sen verran lapsellinen että kettuilen ystäväni edellisestä kihlauksesta, uuden miehen kuullen, kjeh kjeh ;) VITSI!!!!
Onko sulla pääkopassa kaikki ihan kunnossa, ap?
On toi törkeetä. Mutta ensi vuonna kun täytän 16, niin asia on jo unohtunut. Voimia sulle.
se on SUN onni ja HÄNEN onni, erilliset asiat! KYllä ihan taatusti maailmassa meni monta paria kihloihin teidän kanssa samana päivänä, ja silti heillä on heidän omat onnensa ja päivämääränsä. Ihmisiä meni esimerkiksi Ruotsissa naimisiin samana päivänä kuin ruotsin prinsessa, ja silti heillä on omat juttunsa ja onnensa ja päivänsä.
[iMua jotenki ketuttaa seki et meidän sormuksissa lukis melkee sama päivämäärä.
[/quote]
miten niin lahes sama paiva sormuksissa / tehan ootte ollu jo puoli vuotta kihloissa...tulikos nyt lipsahdus provoon ??
miten niin lahes sama paiva sormuksissa / tehan ootte ollu jo puoli vuotta kihloissa...tulikos nyt lipsahdus provoon ??
Sormuksiin olisi tullut halutessani sormustenostopäivä eikä se päivä jolloin häistä sovittiin, kun ei ole edes mitään muistikuvaa mikä päivä me häistä puhuttiin :o)
ps. tämä ei ole provo, terv. ap
Ihan vaan jos olisit onnitellut häntä kihlauksen johdosta :D
Ei hän varmaan mennyt kihloihin SINUN kihlattusi kanssa tai samalla sormuksella kuitenkaan :D
Mitä väliä??? LOL
Itse kihlauduin mieheni kanssa samana päivänä (!) kuin paras ystäväni miehineen. Tämä tapahtui aivan sattumalta; me kihlauduimme kotona ja ystäväpariskunta ulkomaan matkalla. Yllätys oli iloinen, kun vaihdoimme kihlausuutiset päittäin. :D
Ei haitannut pätkääkään.
elämästänne facebookiin? Ilman tuota kaverisi ei olisi tehnyt noin, jos siis halusi teitä matkia.
nauraa ap:lle.
On se kumma, kun ei saa enää kihloihinkaan mennä millon huvittaa.
Miten se on sulta pois?
kihloissa! Mutta joo, olet sä pikkumainen.
*total reps*
pontta uutisestanne ja päätti että nyt mennään mekin tai ollaan menemättä.
Ehkä ne oli miettineet asiaa jo aikaisemmin ja sun kihlaus oli vaan se loppusysäys?