Lue keskustelun säännöt.
Alla olevassa ketjussa, joku mamma suosittelee lastentarhanopeja kasvattamaan
23.08.2011 |
lapsista kohteliaampia...
Heh, siinähän sitä työsarkaa riittää!
Oppi vaan menee välillä huonosti perille jos kotona ei tartte moisia turhia kursailuja jne harjoittaa.
Joo, menin onneton työteliään päivän jälkeen näitä tämän päivän "hauku päiväkoti päivässä" - ketjuja lukemaan ja tuli paha mieli.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä vanhempien pitää kasvattaa lapset niin, että ovat päiväkodissa ja koulussa kohteliaita.