Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisella pitää olla jotain, mistä ottaa kiinni, mutta silti oltava urheilullinen?

Vierailija
23.08.2011 |

Miten tämä ei nyt soinnu hyvin mun päässä? Jos harrastaa urheilua kohtuullisesti ja syö muutenkin terveellisesti yms elämänarvot kohdillaan (tuskin kukaan mies haluaa sohvalla makaavaa pitsanmussuttajaa?), miten samaan aikaan voi olla jotain, mistä ottaa kiinni? Tämän olen siis ymmärtänyt niin, että ei saa olla hoikka, muttei lihavakaan ja se, mistä otetaan kiinni on läski. Eli mahassa, pyllyssä? Jos urheilee, ei kait sitä läskiä nyt olekaan?

Mikään ei taida kelvata... Korjatkaa, jos olen nyt ymmärtänyt aivan väärin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskiä? Kyllä kiinteä liha on varmasti parempi. Ei mulla ainakaan läskiset kohdat näytä hyviltä missään kohdassa kehoa. Lähinnä varmaan kaivataan isoja tissejä (ja silti pitäs olla kiinteät!) ja muodokas peppu (ei kuitenkaan läskinen). Eli hyvin harvassa näitä muotovalioita on.

Tätä palstaa kun lukee, niin aina on muka vain "isot mukavat haluttavat leppoisat" =läskit ylipainoiset, joita miehet palstan mukaan enimmäkseen haluaa sekä

Laudat, törröttäväluiset, perseettömät, nuivat, kireät =hoikat.

Ei puhettakaan että joku voisi oikeasti olla terve, normaalivartaloinen.. aina leimataan muodottomaksi lankuksi joka pipo kireällä vahtii joka suupalaa.. hohhoijaa

Vierailija
2/2 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi olla luonnostaan isot rinnat ja sitten muuten urheilullinen ja salilla hankittu pyöreä perä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla